اخبار تکنولوژی

اسپیکر Uxbridge Voice مارشال با قابلیت AirPlay 2 معرفی شد

اسپیکر Uxbridge Voice مارشال

شرکت مارشال الکترونیک نامی شناخته شده در صنعت صوت و تصویر می باشد. این کمپانی خوشنام به تازگی محصول جدید خود یعنی اسپیکر Uxbridge Voice مارشال را با قابلیت های جدید معرفی کرده است.

اسپیکر Uxbridge Voice مارشال

شرکت صنایع Zound ، جدیدترین و کوچک‌ترین اسپیکر خود را تحت برند مارشال و نام Uxbridge Voice معرفی کرد. این اسپیکر بلوتوث برای اولین‌ بار از قابلیت AirPlay 2 پشتیبانی می‌کند. درکنار فناوری استریم موسیقی اپل ، این اسپیکر از اتصال معمولی بلوتوث و Spotify Connect پشتیبانی می‌کند و کاربر توانایی کنترل آن، با استفاده از دستیار صوتی الکسا را دارد.

برخلاف اسپیکر بلوتوث‌ های پیشینی که تحت برند مارشال معرفی شده‌اند، در Uxbridge Voice به‌جای داشتن دستگیره‌های تنظیم‌کننده‌ای به‌سبک گیتار، از کلیدهایی دراز برای کنترل صدا استفاده شده است. این کلیدها که در قسمت فوقانی دستگاه تعبیه شده‌اند، برای کاهش و افزایش میزان صدا، باس و treble (صدای زیر) کاربرد دارند. همچنین در بخش یادشده، کلید خاموش‌وروشن دستگاه و دکمه‌ی دیگری جای گرفته است که میکروفون میدان دور الکسا را غیرفعال می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد بیسم TONE Free ال جی رونمایی شد

صدای اسپیکر هوشمند Uxbridge Voice را می توان با بلندگو های دیگر الکسا یا AirPlay 2 فعال کرد تا یک تنظیم صدای چند اتاقه داشته باشد که در آن همه بلندگو های متصل در همان اتاق، صدای یکسان پخش کنند. این اسپیکر دارای یک درایور دوتایی است که از یک woofer و tweeter تشکیل شده است و از یک آمپلی فایر کلاس 30W کلاس D برخوردار است. در قسمت بالای دستگاه ، کنترل هایی برای تنظیم میزان صدا ، باس و سه برابر وجود دارد. همچنین می توانید صدا را با استفاده از برنامه موبایل Marshall تنظیم کنید. فروش اسپیکر هوشمند Uxbridge Voice همراه با آمازون الکسا با قیمت 199 دلار از 8 آوریل آغاز می شود. این برنامه با Tencent Xiaowi از 4 مه و با دستیار گوگل از 11 ژوئن در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *