آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

بهترین اپلیکیشن ها برای حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios

حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios

امروز می خواهیم در رابطه با بهترین اپلیکیشن ها برای حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios صحبت کنیم.  با انبوهی از هک‌های امنیت سایبری با مشخصات بالا و نقض داده‌ها در سراسر جهان، به راحتی می‌توان فهمید که چرا مصرف‌کنندگان در عصر دیجیتال نگران حریم خصوصی هستند. افشاگری های اسنودن از چند سال پیش با تایید بدترین ترس های ما در مورد وجود یک دستگاه نظارت گسترده بر این نگرانی ها افزود. برای دانستن نکات بیشتر درباره حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین برنامه اندروید برای محافظت از حریم خصوصی شما

حوادثی مانند هک های Cambridge Analytica و Equifax نگرانی های واقعی ما هستند. و گوشی های هوشمند ما حاوی حجم باورنکردنی داده هستند. آنها ایمیل‌ها، مخاطبین تلفن، عکس‌های شخصی، اطلاعات بانکی، پیام‌های متنی و موارد دیگر را ذخیره می‌کنند. اگر این موارد به خطر بیفتد منجر به استرس و نگرانی شدید می شود.

خوشبختانه، برای اکثر سیستم عامل های رایج، طیف گسترده ای از برنامه های حفظ حریم خصوصی در دسترس است. اگر کاربر اندروید هستید، گزینه بسیار خوبی برای انتخاب دارید، در واقع تعداد بسیار زیادی انتخاب دارید. به این ترتیب، ما برخی از بهترین برنامه‌های حفظ حریم خصوصی را برای Android انتخاب کرده‌ایم که ممکن است بخواهید دانلود کنید. با ما همراه باشید.

حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios

لیستی که آماده کرده ایم از بهترین برنامه های اندروید و ios برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین شما در اینجا آمده است:

NordVPN

اگر با نصب شبکه خصوصی مجازی (VPN) در حال مرور وب نیستید، اکنون زمان خوبی برای استفاده از این برنامه است. تعداد بی‌شماری VPN رایگان وجود دارد، اما این یکی از برنامه‌های موجود در این لیست است که واقعا ارزش رفتن به یک سرویس پولی معتبر را دارد. و حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios را برای شما به دنبال خواهد داشت.

VPN

VPN ها با رمزگذاری تمام ترافیک ورودی و خروجی دستگاه شما و مسیریابی آن از طریق یک سرور واسطه در خارج از مکان فعلی کار می کنند. این ردپای دیجیتالی شما را پنهان می‌کند و آن را از آژانس‌های نظارت فضول، هکرها و سایر نهادهای مزاحم که می‌خواهند از فعالیت‌های وب شما جاسوسی کنند، دور نگه می‌دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن o2 fit اکسیژن فیت

VPN ها مزایای دیگری نیز دارند. آنها می توانند محتوای محدود شده جغرافیایی مانند Netflix، Hulu، ESPN و موارد دیگر را باز کنند. اما این جنبه رمزگذاری آنهاست که باید بیشتر برای کاربران آگاه به حریم خصوصی جذاب باشد.

NordVPN به دلیل استفاده از پروتکل های رمزگذاری درجه نظامی، سرعت قوی و شبکه سرور گسترده، این کاهش را ایجاد می کند. ما ده‌ها VPN را بررسی کرده‌ایم و NordVPN سریع‌ترین است. همچنین دارای یک سیاست عدم ذخیره هر گونه گزارش دقیق کاربر است. این برخلاف VPN های رایگان است که به طور مرتب درگیر جمع آوری و استخراج داده های غیراخلاقی هستند. بنابراین این برنامه را برای حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios جدی بگیرید.

بهترین VPN برای حفظ حریم خصوصی اندروید

بهترین VPN برای حفظ حریم خصوصی اندروید: NordVPN انتخاب شماره 1 ما است. با یک شبکه سرور گسترده که برای اتصالات پرسرعت بهینه شده است، برای دستگاه های اندرویدی عالی است. برنامه های کاربر پسند برای همه سیستم عامل ها وجود دارند. غلبه بر حریم خصوصی و امنیت سخت است. 30 روز ضمانت بازگشت پول وجود دارد، بنابراین می توانید بدون ریسک آن را امتحان کنید.

Signal Private Messenger

رمزگذاری سرتاسری اکنون تا حدودی یک استاندارد پیش فرض در بین برنامه های پیام رسانی است که مانند WhatsApp و LINE در حال گسترش هستند. اما علاقه مندان به حریم خصوصی می توانند بهتر از WhatsApp عمل کنند. شایعات مربوط به این برنامه ولی همچنان ادامه دارد.

Open Whisper Systems

Signal Private Messenger توسط Open Whisper Systems یک سرویس پیام رسانی با تمرکز قوی بر حفظ حریم خصوصی است. با کد منبع باز و رمزگذاری سراسری برای همه پیام ها، به گزینه ای محبوب برای علاقه مندان به حریم خصوصی تبدیل شده است. منبع باز بودن به این معنی است که هر کسی می تواند امنیت آن را با ممیزی کد تأیید کند. و حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios را به وجود آورد.

سیگنال علاوه بر استفاده از پروتکل‌های رمزنگاری بررسی‌شده توسط همتا، اطلاعات شما را با ذخیره‌سازی گزارش ایمن نگه می‌دارد. هیچ گونه ابرداده ای مانند لیست اعضا، نمادهای گروه یا نام ها نگهداری نمی شود. همه اینها نمونه هایی از داده هایی هستند که ممکن است توسط سایر برنامه های پیام رسان ردیابی شوند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید هدفون

Hushed

افراد ممکن است فراموش کنند که تلفن‌های هوشمندشان در واقع مانند تلفن‌هایی هستند که تماس‌های صوتی از طریق شبکه‌های مخابراتی بی‌سیم و نه فقط واتس‌اپ را به وجود می آورند. با این اوصاف، زمانی که شماره تلفن خود را در اختیار یک نماینده فروش قرار می دهید و سپس غرق تماس های فروش می شوید، این کار بسیار دردناک است. جالب است که حتما حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios را باید جدی بگیرید.

Hushed به شما امکان می دهد شماره تلفن های موقت ایجاد کنید تا شماره واقعی شما پنهان بماند. برای زمانی که تبلیغی را در Craigslist ارسال می کنید یا یک فرم وب را پر می کنید، عالی است. همچنین می‌تواند برای ایجاد شناسه تماس‌گیرنده جایگزین، مدیریت خطوط متعدد برای استفاده شخصی و تجاری و رفع نیاز به حمل تلفن دوم مفید باشد.

حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios

DuckDuckGo

یک موتور جستجوی جایگزین گوگل، DuckDuckGo است که هیچ داده‌ای را ذخیره نمی‌کند و تمام اطلاعاتی را که وب‌سایت‌ها یا برنامه‌ها ممکن است درباره شما نگهداری می‌کنند پاک کند. ویژگی‌های حفاظت از حریم خصوصی آن، شبکه‌های تبلیغاتی را از ردیابی شما مسدود می‌کند، به طوری که شما اساساً افرادی را که سعی در ردیابی شما دارند، ردیابی می‌کنید. همچنین سعی می‌کند سایت‌ها را وادار کند تا هر زمان که در دسترس باشد از یک اتصال رمزگذاری شده استفاده کنند، اگرچه ما معتقدیم که VPN باید اولین راه‌حل شما برای حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios باشد.

سخن پایانی

امروز بحث ما در رابطه با حفظ حریم خصوصی در اندروید و ios بود. امیدواریم که نوشته ها برای شما مفید واقع شده باشد، برای گرفتن مشاوره و دریافت بهترین خدمات بهتر است با شماره تلفن های ما تماس حاصل کنید و یا از طریق ایمیل و اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *