تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان در سال 2021

لپ تاپ های دانشجویی به راحتی با لپ تاپ های معمولی قابل مقایسه نیستند. چه در مورد دانشجویان دانشگاه صحبت کنیم، چه دانشجویان دانشگاه و چه دانشجویان PHD، الزامات زیادی برای کاربر وجود دارد. در طیف گسترده ای از جدیدترین و جدیدترین لپ تاپ ها، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما انتخاب بهترین گزینه پیچیده نیست. ما لیستی از بهترین لپ‌تاپ‌ها را برای دانش‌آموزان در سال 2021 جمع‌آوری کرده‌ایم که فارغ از اینکه از کدام رشته هستند، باید عالی باشند.

مشخصات و ویژگی های برتر برای بررسی لپ تاپ های دانشجویی

جنبه های مختلفی وجود دارد که یک دانشجو از نظر استفاده به لپ تاپ خود نیاز دارد. چه در مورد اوقات فراغت آنها باشد و چه زمانی که آنها در بهترین ساعت نیاز به استفاده از آن دارند، بهترین لپ تاپ ها می توانند همه این کارها را برای آنها انجام دهند. ما بالاترین مشخصات را از نظر اولویت مشخص کرده‌ایم که باید هنگام بررسی جدیدترین و بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی به دنبال آن باشید.

حافظه SSD
رم 4 گیگابایت یا بیشتر
صفحه نمایش HD روشن یا فول اچ دی
طراحی قابل حمل و آسان برای استفاده
پردازنده قابل اعتماد (ترجیحا اینتل)
لپ تاپ 2 در 1 یک امتیاز است

ASUS VivoBook E410MA

ASUS Vivobook E410MA با پردازنده اینتل، صفحه نمایش HD و 64 گیگابایت SSD در بهترین بسته برای دانش آموزان عرضه می شود. طراحی جمع و جور و سبک این Vivobook حمل و نگهداری آن را آسان‌تر می‌کند. شما می توانید بدون تردید آن را در کیف دانشگاه خود بسته بندی کنید و در سخنرانی های آنلاین شرکت کنید، تکالیف را به راحتی انجام دهید.

صفحه نمایش نازک Nanoedge با رزولوشن HD عرضه می شود و اندازه صفحه نمایش 14 اینچی دارد. جدا از انجام تکالیف و تکالیف معمولی، می توانید از تماشای فیلم لذت ببرید. طراحی لپ‌تاپ از لولای تخت 180 درجه پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به راحتی لپ‌تاپ را روی میز قرار دهید. یکی از بهترین مشخصات موجود در لپ تاپ باید حافظه ذخیره سازی درایو حالت جامد 64 گیگابایتی باشد تا بتوانید فایل های متعددی را ذخیره کنید.

HP Chromebook 11A G8

یک دستگاه ایده آل برای ارائه عملکرد آماده کلاس درس است. پردازش AMD همراه با 4 گیگابایت رم و حافظه SSD، یک محیط چندوظیفه ای سخاوتمندانه را به آن می دهد. شما می توانید از طریق اینترنت مرور کنید و در حین کار روی فایل های دیگر چندین تب را به طور کلی باز کنید. علاوه بر این، این کروم بوک همراه با طراحی کف آلود خود دارای گوشه فلزی تقویت شده است که آن را بادوام می کند. تقریباً به‌طور تصادفی می‌توانید آن را رها کنید و هیچ آسیب یا ضربه‌ای روی سطح یا طراحی نداشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور A device attached to the system is not functioning

سیستم عامل Chrome نصب شده در HP Chromebook 11A به شما این امکان را می دهد که هر فایل را یک سند در فضای ابری ذخیره کنید. این احتمال را افزایش می دهد که شما هیچ اطلاعاتی را از دست ندهید حتی اگر لپ تاپ به طور ناخواسته خاموش شود. یکی دیگر از بهترین فاکتورها در مورد این لپ تاپ دانشجویی این است که دارای باتری عالی و ماندگاری آن است. می توانید آن را برای یک روز بدون تخلیه باتری اجرا کنید.

HP Chromebook 11A G8

پردازنده سلرون N اینتل
14 در اندازه صفحه نمایش، 1366 x 768
4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics
ویندوز 10 اس

HP Chromebook 14-db0500sa

HP Chromebook 14 یک دستگاه لپ تاپ دو هسته ای است که سرعت مناسبی را برای محاسبات معمولی ارائه می دهد. با پردازنده AMD A4، سرعت پایه 2.2 گیگاهرتز و حداکثر سرعت توربو 2.5 گیگاهرتز را به رخ می کشد. چه نیاز به دسترسی به برخی ابزارهای نرم افزاری مورد نیاز برای تکمیل تکالیف دانشگاهی خود داشته باشید و چه اسلایدها را مطالعه کنید، تاخیری ندارد. حافظه رم و درایو حالت جامد با هم شامل 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت می شود. اگر شما فردی هستید که اغلب چند کار انجام می دهید، می توانید از طریق تعداد قابل قبولی از برنامه ها، برنامه ها و برگه های مرورگر جابجا شوید.

صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح بالا دارای وضوح HD 1366 x 768 است تا بتوانید گرافیک خوبی را روی صفحه نمایش مشاهده کنید. بلندگوهای دوگانه جلویی اضافه شده به لپ تاپ، سرگرمی کاملی از فیلم، ویدیو و بازی را ارائه می دهند. اگر همیشه چیزی برای انتقال یا اتصال با لپ‌تاپ خود دارید، مثلاً در سالن یا کلاس، درگاه‌های اضافی باعث می‌شوند که این لپ‌تاپ به اندازه کافی پورت داشته باشد.

پردازنده دو هسته ای AMD A4
14 در اندازه صفحه نمایش، 1366 x 768
4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی Radeon AMD
سیستم عامل کروم

این مطلب را هم ببینید
آموزش ری استارت کردن کامپیوتر از طریق اینترنت

لپ تاپ Lenovo N23 Yoga Chromebook

پردازنده مدیاتک
6 در اندازه صفحه نمایش، 1366 x 768
4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی PowerVR GX6250
سیستم عامل کروم

یک لپ تاپ 2 در 1 مقرون به صرفه می تواند ایده آل ترین گزینه برای دانشجویان و جوانان باشد. لنوو N23 Yoga مجهز به آخرین پردازنده مدیاتک است که بیشتر بر پایه پلتفرم موبایل ساخته شده است. با نمایشگر 11.6 اینچی و گرافیک PowerVR، می‌توانید برنامه‌های گرافیکی ساده تا معمولی را بدون دردسر اجرا کنید. علاوه بر این، پردازنده MTK سیستم عامل کروم را مانند سایرین به همراه برنامه های فروشگاه وب کروم اجرا می کند.

طراحی Lenovo N23 Yoga بدون شک باید جذاب ترین عامل در مورد این لپ تاپ باشد. این لپ‌تاپ یوگا با وزن تنها 1.3 کیلوگرم، سبک‌ترین لپ‌تاپ یوگا است و همچنین دارای طراحی چرخشی 26 درجه است، بنابراین می‌توانید در هر زمان آن را به تبلت تبدیل کنید. عمر باتری 10 ساعته N23 Yoga به کاربران این امکان را می دهد تا بدون هیچ مشکلی در کلاس های شارژ باتری در طول روز شرکت کنند.

لپ تاپ

Lenovo Ideapad Slim 3 Chromeboo

Lenovo Ideapad Slim 3 یکی از بهترین کروم‌بوک‌هایی است که در دوران دانشجویی می‌توانید پیدا کنید. با طراحی فوق العاده جمع و جور و سبک و وزن تنها 1.2 کیلوگرم، می توانید با آن حتی در مترو قطار یا اتوبوس حرکت کنید. این پردازنده مجهز به پردازنده Celeron اینتل است که حداکثر سرعت توربو 2.8 گیگاهرتز را برای محاسبات پیشرفته دارد. شما 4 گیگابایت رم همراه با حافظه 32 گیگابایتی درایو حالت جامد دریافت می کنید تا بتوانید بدون زحمت چندین برنامه را با هم مرور کنید و از آنها استفاده کنید.

Ideapad Slim دارای یک صفحه نمایش کوچک 11.6 اینچی است که با قاب Nanoedge با رزولوشن HD عرضه می شود. حاشیه باریک‌تر صفحه‌نمایش، معضل تجربه دید وسیع‌تری را در مقایسه با صفحه نمایش به آن می‌دهد. همچنین صدای بلندگوهای Dolby Atmos را در این Ideapad ادغام کرده‌اید تا تجربه صوتی بهتری داشته باشید.

پردازنده سلرون اینتل
6 در اندازه صفحه نمایش، 1366 x 768
4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت SSD
پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics
سیستم عامل کروم

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *