تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین لپ تاپ های MSI را بشناسید

بهترین لپ تاپ های MSI

شرکت MSI فعالیت خودش را در سال 1986 با طراحی و تولید مادربرد و کارت‌های افزودنی در منطقه‌ی ژونگه شهر نیوتایپه اغاز کرد. تعدادی از بخش‌های این شرکت در سطح تایوان پراکنده شده‌اند. امروزه لپ تاپ های این برند از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر می خواهید بهترین لپ تاپ های MSI را بشناسید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین لپ تاپ های MSI

MSI GS65 Stealth

تصور معمول بسیاری از مردم از لپ تاپ‌های گیمینگ لپ تاپی بزرگ، ضخیم و سنگین است. با این که لپ تاپ‌های گیمینگ اینچنینی وجود دارند، اما یکی از بهترین لپ تاپ های MSI لپ تاپ MSI GS65 Stealth، دقیقا برعکس این توصیف است. ضخامت این لپ تاپ تنها برابر با 2.94 سانتی متر و وزن آن برابر با 1.90 کیلوگرم است، اما ظاهری زیبا داشته و با وجود Nvidia RTX 2080، تجربه فوق‌العاده‌ای از بازی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ماوس های 2020

MSI GT75 Titan

این لپ تاپ دارای وزنی برابر با 4.56 کیلوگرم و باتری‌ای برابر با 90 وات‌ساعت است. با اینکه لپ تاپ‌های گیمینگ زیادی وجود دارند که از پس انجام بسیاری از بازی‌ها برمی‌آیند، بازی‌هایی نیز وجود دارند که برای انجام آنها به لپ تاپی حرفه‌ای و قدرتمند نیاز است.

MSI GF63

لپ تاپ MSI GF63 قدرتمندترین لپ تاپ گیمینگ موجود در بازار نیست، اما با وجود Nvidia GeForce GTX 1050 Ti در این لپ تاپ می‌توانید بدون خرید لپ تاپ‌های گران قیمت نرخ فریم فوق‌العاده‌ای را در بازی‌های ورزش‌های الکترونیک یا Esports تجربه کنید.

MSI GE75 Raider

یافتن لپ تاپی از برند MSI که توجه شما را به خود جلب کند کار سختی نیست؛ برای مثال طراحی خیره کننده GS65 Stealth و عملکرد فوق‌العاده GT75 Titan را در نظر بگیرید. هرچند بعضی از اوقات بهتر است که از لپ تاپی در رده متوسط استفاده کنید. البته با اینکه لپ تاپ MSI GE75 Raider را به صورت مفصل و کامل بررسی نکرده‌ایم، اما لپ تاپی با مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرتمند باید بتواند بدون افزایش وزن آن چنانی نسبت به لپ تاپ‌های ضخیم عملکرد بهتری داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل MBR به GPT

MSI GS65 Stealth Thin

لپ تاپ MSI GS65 Stealth Thin دارای ابعادی برابر با 17.9×247.7×357.7 میلی‌متر، دو عدد اسپیکر داخلی 2 وات، حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی برابر با 8 گیگابایت و حافظه پنهان (Cache) برابر با 9 مگابایت، پردازشگر CoffeeLake Core i7-8750H، پردازنده گرافیکی GeForce® GTX 1070 With Max-Q Design و وزنی برابر با  1.88 کیلوگرم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *