آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

تلفن تحت شبکه پاناسونیک

تلفن تحت شبکه پاناسونیک

امروزه استفاده از انواع تلفن های تحت شبکه پاناسونیک جزء مقرون به صرفه ترین محصولات شناخته می شود که شما می توانید ویژگی های متفاوتی را برای این تلفن در نظر بگیرید، برند پاناسونیک همیشه در بین انواع برند به خاطر کیفیت بالا مورد توجه قرار می گیرد و  قابلیت های متفاوتی را به نمایش می گذارد. شما انواع مختلف تلفن های تحت شبکه را می توانید با قیمت‌های متفاوت خریداری کنید که این خرید از یک فروشگاه آنلاین صددرصد برای شما به صرفه تر است، اما توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید این تلفن ها ویژگی ها و امکانات آن را به بهترین شکل ممکن مورد بررسی قرار دهید، تا با توجه به امکاناتی که نیاز دارید به صورت هوشمندانه یک خرید اقتصادی را تجربه کنید. البته گارانتی محصول نیز جزء نکات کلیدی محسوب می‌شود که به هیچ عنوان نباید از آن غافل شد.

قابلیت ها و امکانات

تلفن تحت شبکه پاناسونیک را شما با داشتن تکنولوژی Eco Mode می توانید یک انتخاب مناسب در نظر بگیرید که البته حافظه تلفن شما ۵۰ شما را به همراه نام می تواند به راحتی ذخیره کند. قابلیت های مهم این تلفن را نادیده گرفت، که البته در بخش Speed Dial  این اختیار دارید که تعداد محدودی شما را به عنوان شماره مهم ذخیره کنید و به عنوان شماره گیری سریع از آن استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
تلفن پاناسونیک مدل KX-T7730

نکته کلیدی دیگر استفاده از صفحه کلید است که در تلفن های تحت شبکه برند پاناسونیک به راحتی با امکاناتی مانند قفل شدن می تواند به امنیت تلفن اشاره کرد. حتی در زمان مفقود شدن تلفن با قابلیت  Locator به راحتی تلفن را می توانید بیابید. قابلیت هایی که به نحو احسن به آن توجه شد را با توجه به برند معتبر پاناسونیک با قابلیت های گفته شده شما را با خریدی اقتصادی رو به رو می کند. حتی فناوری  Amber می تواند تصاویر را به شکل کاملا دو سویه به نمایش بگذارد. Speakerphone با قابلیت ویژه خود سطح صدا را به سادگی تغییر می دهد که رفاه را با توجه پیشرفت تکنولوژی به خوبی احساس کنید.

تلفن تحت شبکه پاناسونیک

طراحی و ساخت

در مورد طراحی و ساخت انواع تلفن تحت شبکه شما می توانید مدل های متفاوتی را در رنگ های سفید و مشکی در ابعاد متفاوت با وزن استاندارد در نظر بگیرید. قابل قبول ترین ویژگی صفحه نمایش است که با نور پس زمینه باعث می شود تا خوانایی ویژه ای را در نظر بگرید. همچنین تلفن های تحت شبکه با داشتن ساعت زنگ دار هوشمند قابلیت Snooze ویژه اشاره می کند و با وجود تکنولوزی  Eco می توانید کمترین مصرف باتری را در تلفن تحت شبکه را مشاهده کنید که امروزه این تلفن‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و با استقبال چشم‌گیری رو به رو شده است.

این مطلب را هم ببینید
نگاهی کوتاه به تاریخه فکس و معرفی انواع آن

مدل های پاناسونیک تحت شبکه

این تلفن می تواند با داشتن صدای HD و همچنین آداپتور AC  و بلندگوی Full Duplex یک صدای کاملا شفاف را مورد استفاده قرار دهید، که برخی از این تلفن‌ها با سه کلید راحت قابل برنامه ریزی را  شما می توانید در مدل های زیر به عنوان تلفن های تحت شبکه برند پاناسونیک در نظر بگیرید و خریداری نمایید. در زمان خرید گارانتی را به هیچ عنوان فراموش نکنید که صددصد به اصلت کالا اشاره می کند و همچنین اگر از فروشگاه آنلاین پایاتل خرید خود را به ثبت برسانید، بدون واسطه خرید شما قیمت پایینی را می توانید تجربه کنید جهت خرید کلیک کنید.

  1. KX-UT136
  2. KX-NT511
  3. KX-NT551
  4. KX-NT543
  5. KX-NT553
  6. KX-UT123
  7. KX-HDV100
  8. KX-UT113

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *