سانترال و تلفن پاناسونیک, لوازم و تجهیزات جانبی

سیستم پردازش صدای پاناسونیک

سیستم پردازش صدای پاناسونیک

برند پاناسونیک به خاطر تولیدات با کیفیت خود همیشه مورد استقبال مشتریان واقع می شود و توانسته مراکز پردازش صدا را با نام های متفاوت تجاری عرضه کند. سیستم پردازش صدای پاناسونیک قابلیت های خاصی را به نمایش می گذارد که از آن به عنوان یک مرکز کاملا  مجزا و مستقل پاسخگویی به تماس می توان استفاده کرد. این مراکز پاسخگویی را می‌توان در دو نوع سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم نمود.

انواع

  1. کارت صندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM204
  2. کارت صندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM502
  3. صندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM50
  4. صندوق صوتی پاناسونیک KX-TVM200

امکانات

از جمله امکانات کلیدی و بسیار مهم این سیستم می توان به جوابگویی و پاسخ دهی خودکار اشاره کرد، شما همچنین می توانید زیر شاخه های بینهایت را برای سیستم در نظر گرفته و اضافه کنید که صددرصد در بسیاری از مراکز و ادارات می تواند این مزیت یک مزیت عالی و کاربردی محسوب شود.

همچنین تمامی کارمندان مرکز با داشتن صندوق صوتی این اختیار را دارند که به صورت کاملا قابل قبول از خدمات این سیستم استفاده کنند و با استفاده از شماره تماس گیرنده و همچنین زمان تماس می توان پیام ها را به راحتی مورد بررسی قرار داد.

چنانچه مخاطب در حال مکالمه و مشغول باشد، هدایت‌تماس به نحو احسن انجام می شود و همچنین برای داخلی مشغولی می توان از سیستم صف انتظار نیز که امروزه یک قابلیت پر کاربرد است، استفاده نمود که برای بسیاری از اپراتورها به راحتی این امکان انجام می گیرد.

این مطلب را هم ببینید
سانترال چیست؟

ضبط خودکار تماس از لحاظ امنیتی می تواند یک امکان و قابلیت ویژه محسوب شود که نباید آن را نادیده گرفت. همچنین با استفاده از سیستم پردازش صدای پاناسونیک صندوق انتقادات و پیشنهادات را یکی دیگر از مزایای استفاده از این سیستم بیان می کنند.

 

نکته کلیدی

نکته کلیدی این است که شما بر روی کلیه مراکز تلفن سانترال پاناسونیک این اختیار را دارید که از این سیستم بینظیر استفاده کنید. ارسال به واسطه خط تلفن و ایمیل برای ضبط پیغام ها به کیفیت ساخت وکارایی سیستم پردازش صدا اشاره می کند و اینچنین است که شما کیفیت، کارایی و ساختار متفاوتی را می توانید انتظار داشته باشید. یکی دیگر از مزیت های بسیار کلیدی برای سیستم پردازش صدای برند پاناسونیک شناسایی کاملا خودکاری است که برای سیگنال فاکس استفاده می شود.

صندوق صوتی

با استفاده از سیستم پردازش صدای پاناسونیک شما لازم نیست انواع صندوق های فلزی جهت انتقال پیشنهادات و انتقادات با مدیریت را در اداره و سازمان خود نصب کنید، تنها یک شماره تلفن اختصاصی را برای کاربرد صندوق صوتی مشخص کنید. این صندوق به شکلی ویژه می تواند اتفاقات، تماس ها و بسیاری از خدمات دیگر را برای مکان هایی که خطوط بالایی دارند مورد استفاده قرار دهد.

این مطلب را هم ببینید
کارت VOIP پاناسونیک KX-TDA0490

خرید آنلاین

شما این سیستم فوق العاده را هم اکنون می توانید با مشاوره رایگان وب سایت پایاتل مورد بررسی و مقایسه قرار دهید. با ارائه گارانتی شما به اصل بودن قطعه می توانید مطمئن باشید.

ارسال به سراسر کشور از مزایای خرید آنلاین به شمار می آید که شما یک خرید با کیفیت و مقرون به صرفه را می توانید تجربه کنید. همچنین با توجه به نوع پرداخت که در محل انجام می پذیرد بدون دغدغه به خرید اینترنتی بیندیشید. انواع گفته شده این سیستم هرکدام کارایی، قیمت و کیفیت متفاوتی را به نمایش می گذارد و این نکته را از یاد نبرید متاسفانه مدل های فیک نیز در بازار وجود دارد که شما با خرید از یک منبع معتبر اینترنتی می توانید به کیفیت و اصالت کالا مطمئن باشید و در طولانی مدت از کارایی و کاربرد این سیستم لذت ببرید. جایگزین نیروی انسانی اولین و مهمترین مزیت این سیستم محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *