سانترال و تلفن پاناسونیک, لوازم و تجهیزات جانبی

کالر آیدی مانیتوری

کالر آیدی مانیتوری

تلفن امروزه با توجه به اینترنت که بسیاری از فرایند ها را آسان کرده است ولی باز هم توانسته جایگاه خود را با استفاده از امکانات و قابلیت های متفاوت تر حفظ کند که کالر آیدی مانیتوری یکی از تکنولوژی های عالی برای تلفن است که توانسته ارتباطات را به شکل پیشرفته تری به نمایش بگذارد.

امروزه شما نمایشگرهای کوچکی را بر روی تلفن مشاهده می کنید که به آن کالر آیدی گفته می شود و بسیاری از تلفن های آنالوگ و دیجیتال از این قابلیت بهره مند هستند. شما با استفاده از کالر آیدی علاوه بر تلفن بر روی مانیتور کامپیوتر و هر نمایشگر را به گوشی متصل است شما را به راحتی مشاهده کنید با استفاده از کالر آیدی مانیتوری نیز می توانید شماره تماس را به راحتی مشاهده کنید. این گونه قبل از اینکه به تلفن پاسخ دهید تمامی اطلاعات مانند کد اشتراک، نام آدرس و بسیاری از اطلاعات اینچنینی بر روی مانیتور شما نقش می بندد.

کاربرد کالر آیدی مانیتوری

امروزه از کالر آیدی مانیتوری برای نرم افزار های مدیریتی مشتری مورد استفاده قرار می دهندکه افراد زیادی در انواع رستوران، تاکسی تلفنی و برای کارهای حسابداری خود ممکن است از این قابلیت استفاده کنند و صددرصد به واسطه استفاده از کالر آیدی شما می توانید تماس ها را به صورت کاملا همزمان تشخیص داده و از پروتکل های ویژه ای به صورت همزمان استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
انواع دستگاه ضبط تماس تلفن خانگی

اما ال ای دی کاملا مستقل و مجزا برای هر خط را می توانید با استفاده از مدل مانیتوری در نظر بگیرید و افت کیفیت بر روی مکالمه به هیچ وجه صورت نمی پذیرد و همچنین برای هر خط تلفن یک کانکتور خروجی مجزا وجود دارد، برای حذف نویز، خط تلفن شما می تواند از فیلتر داخلی نیز استفاده کند.

مانیتور زیبا و البته کوچک با استقامت و استانداردی که در برابر ضربه دارد یکی دیگر از مزایای اصلی و ویژگی‌های فوق‌العاده کالر آیدی مانیتوری محسوب می‌شود که البته نباید رنگ الکترواستاتیک ضد خش را برای طراحی و ساختار منحصر به فرد و بدنه فلزی نادیده بگیرید. همچنین با سیستم عامل های متفاوت به راحتی سازگاری خود را نشان می‌دهد که این امر را نمی توان در کیفیت نادیده گرفت.

کالر آیدی مانیتوری

مشخصات و اطلاعات جامع

شما با استفاده از کالر آیدی مانیتوری می‌توانید مشخصات هویتی و بسیاری از اطلاعات مشتری و تماس گیرنده مانند روز تولد مشتری را نیز مشاهده کنید و در زمان پاسخ و ارتباط مکالمه ای خود با مشتری به راحتی با تشخیص وی یک ارتباط گرم و صمیمی را در نظر بگیرید و اینچنین در فرایند بازاریابی و فروش یک قدم رو به جلو حرکت کنید. برای بسیاری از گروه بندی های اپراتور و تنظیم زمان انتظار با مدیریت بیشتر می توان از کالر آیدی استفاده کرد و نکته کلیدی برای کسب و کارها این است که مشتری می داند که برای شما تا چه اندازه وی ارزشمند است چرا که در هنگام پاسخ به خوبی با وی آشنایی دارید و این چنین مشتری به اشتیاق شما پی می‌برد و بدین ترتیب یکی از شگردهای اصلی بازاریابی را می‌توانید در نظر بگیرید.

این مطلب را هم ببینید
انواع سانترال پاناسونیک سری TDA-TDE

استفاده در انواع کسب و کارها

البته مدیریت فاکتور را یکی دیگر از موارد کاربرد این محصول می توان در نظر گرفت و به نحو احسن برای بسیاری از کسب و کارها مورد استفاده قرار داد. صدور فاکتور نیز به صورت همزمان با مکالمه یکی دیگر از مزای استفاده از کالر آیدی است و چنانچه تماس ناشناسی برقرار شود دستگاه می تواند این تماس را به عنوان یک مشتری جدید به ثبت رسانده و اطلاعات آن را وارد نماید. با توجه به موارد گفته شده صددرصد استفاده از این دستگاه می تواند بسیار به صرفه و البته کاربردی باشد.

شما می توانید جهت خرید کالر آیدی مانیتوری به سایت پایاتل مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *