اخبار تکنولوژی

رندرهای گلکسی S22 اولترا با طراحی متفاوت دوربین و جایگاه مخصوص S Pen منتشر شد

رندرهای گلکسی S22 اولترا

اکنون دیگر باید خبری که با تازگی در رابطه با منتشر شدن رندرهای گلکسی S22 اولترا پخش شده، را شنیده باشید. این طراحی بی نظیر به نوعی گل گاشته و مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرده است. با این حال که هنوز راجع به آن رونمایی دقیقی منتشر نشده، ولی تنها با جزئیات کمی که مخاطبین از آن می دانند، قلب هایشان به تپش افتاده است، وای از روی که از این طراحی بی نظیر رونمایی شود.

رندرهای گلکسی S22 اولترا با طراحی متفاوت دوربین و جایگاه مخصوص S Pen منتشر شد

هنوز مدتی با عرضه این رسمی گلکسی اس 22 اولترا باقی مانده است، ولی با این حال مشخصاتی در رابطه با آن منتشر شده، که هنوز هیچی نشده مخاطبین زیادی را مجذوب خود کرده و به در آب نمک نگه داشته است. به این ترتیب مخاطبین باید مدت زیادی را صبر کنند، تا بتوانند سرانجام به روزترین گوشی سامسونگ را از آن خود کنند. این طراحی توسط شرکت سامسونگ یک طراحی کاملا جدید و به روز است، که با منتشر شدن آن قرار با سبک جدیدی از گوشی هوشمند آشنا شوید، که از دوربین های جذاب و سه گانه با ویژگی های منحصر به فردی طراحی شده است.

به جرئت می توان گفت با ورود جدیدترین رندرهای گلکسی S22 اولترا این گوشی همراه، مرگ تمام گوشی های قبل از خود را امضا کرده است. ما با طراحی جدیدی از دوربین مواجه هستیم، که در آن با جایگاه قلم S Pen هماهنگی خاصی دارد. بهتر بدانید با این حال که این رندرها از حساب توییتر منتشر شده، ولی باز هم با جزئیات دقیق تر آن ها آشنا نشده ایم، ولی مطمئن باشید که با فاش شدن این جزئیات، دیگر گوشی هایی که در دستتان دارید، شما را راضی نخواهد کرد. چیزی که باید راجع به این رندرها بدانید، این که طراحی آن ها شبیه گوشی های نوت می باشد، که بخش بالایی و پایینی دستگاه به صورت تخت طراحی شده و در کل به صورت یک استوانه می باشد.

رندرهای گلکسی S22 اولترا

مشخصاتی که تاکنون از رندرهای گلکسی S22 اولترا فاش شده است

خودتان را برای یک رونمایی ایده آل و هیجان انگیز از رندرهای گلکسی S22 اولترا آماده کنید و در کنارش پول هایتان را نیز جمع کنید تا سریعا برای خرید آن اقدام کنید، به شما قول می دهم که اگر شاهد رونمایی آن باشید، دیگر بدون رسیدن به آن نمی توانید شب ها راحت بخوابید. پس عجله کنید زیرا زمان زیادی تا انتشار قطعی و رسمی گلکسی اس 22 اولترا باقی نمانده. در رابطه با این سبک جدید از تکنولوژی مشخصات فنی ذکر شده که به بررسی آن می پردازیم.

  1. گلکسی اس 22 اولترا به دوربین چهارگانه با 108 مگاپیکسل مجهز شده.
  2. قدرت سخت افزاری آن به صورت تراشه اگزینویس 2200 و تراشه اسنپدراگون 8989 تامین شده است.
  3. مجهز به بلندگوی استریو ،گواهی آی پی 68 و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش می باشد.
  4. بهره مندی از باتری پر قدرت دارای طرفیت 4500 و 5000  میلی آمپر بر ساعت با پشتیبانی از شارژر سریع 45 وات
  5. دارای دوربین های متفاوت و حسگر تله فوتو مربعی شکل
  6. پشتیبانی از S Pen
این مطلب را هم ببینید
مشخصات جدید +Galaxy Buds سامسونگ

ویژگی هایی که در رابطه با رندرهای گلکسی S22 اولترا منتشر شده، تنها محدود به موارد ذکر شده نمی باشد، و قرار با آیتم های جدید و محشرتری رو به رو شویم که ما را سوپرایز می کنند. با توجه به اینکه سامسونگ مدت هاست از سری جدید گلکسی نوت رونمایی نکرده، امسال با طراحی بی نظیر گلکسی اس 22 اولترا، نشان داد که یک فکر بهتر برای این طراحی کرده و به نوعی انگار فاتحه ای بر نسل نوت خوانده و طراحی جدیدی را پیاده کرده که بتواند جایگزین آنها شود و پشتیبانی ازقلم S Pen را به عنوان خبری از آنکه قرار چه چیزی را منتشر کند، فاش کرد که این موضوع قلب همه کاربران گلکسی نوت را به درد آورد.

قیمت رندرهای گلکسی S22 اولترا

سامسونگ از زمان ابتدایی که بهترین گوشی های روز دنیا را روانه بازار کرد، با توجه به کیفیت ایده آل و به روزی که ارائه می داد، بهترین و مناسب ترین قیمت های باورنکردنی را برای آن ها تعیین می کرد. شما نیز نباید در ابتدا توقع یک هزینه و قیمت بسیار پایین را برای یک گوشی موبایل کاملا به روز و حتی جلوتر از نسل های بعدی را داشته باشید، ولی بهتر بدانید که برای آنکه مخاطبین علاقه مند زیادی بتوانند از طراحی های جدید بهره مند شوند، برای رندرهای گلکسی S22 اولترا جدید قیمت مناسبی را در نظر می گیرد.

این مطلب را هم ببینید
ایسوس زنبوک 14x نسخه فضایی مجهز به نمایشگر ثانویه کوچک عرضه شد

رندرهای گلکسی S22 اولترا

با این حال که هنوز حتی رونمایی رسمی از خود گوشی گلکسی اس 22 اولترا نشده است، ولی به دلیل سابقه درخشان و اعتمادی که به این برند وجود دارد، به جرئت می توان گفت که قیمت این طراحی بی نظیر سامسونگ، بی شک پایین تر از چیزی که باید باشد است، زیرا سامسونگ با ارائه بهترین و به روزترین کیفیت ها، به دلیل جلب رضایت مشتری به عرضه محصولات خود با هزینه پایین تر می پردازد. به همین دلیل که محبوبیت زیادی در کل جهان به دست آورده است. همچنین مطمئن باشید که شما نیز می توانید به تهیه به روزترین رندرهای گلکسی S22 اولترا طراحی شده بپردازید.

چرا گلکسی S22 اولترا پرطرفدار است؟

وقتی مخاطبین زیادی با توجه به سلیقه های گوناگونی که دارند، عاشق یک برند تولید کننده می شوند، قطعا آن برند توانسته انتظارات آن ها را تا حد زیادی برآورده کند، به طوری که آن ها از طرفداران پر و پا قرص آن برند باقی می مانند. سامسونگ به دلیل در نظر گرفتن سلیقه مشتری، همیشه در طراحی های خود بهترین ها را پیاده کرده تا بتواند نظر همگان را به خود جلب کند و اینطور نیز شده است. و در جواب سوال شما که گفته اید چرا رندرهای گلکسی S22 اولترا پرطرفدار هستند؟

بهتر بگویم مگر می شود از داشتن یک تجربه بی نظیر در عکاسی با بهترین دوربین روز دنیا، گوش کردن صدای موسیقی با بلندگوی فوق العاده عالی، وضوح تصویر زنده و واقعی دوربین و سایر جزئیات شگفت انگیز این طراحی سامسونگ گذشت؟ خیر هرگز نمی شود از چنین ویژگی های بی نقص و تکامل یافته ای به راحتی عبور کرد.

نتیجه گیری

اگر شما نیز از طرفداران سامسونگ هستید، پس به جرئت می توانم بگویم برای رونمایی رسمی رندرهای گلکسی S22 اولترا هر روز لحظه شماری می کنید. انتخاب این طراحی سامسونگ یک تصمیم ایده آل است پس از آن دست نکشید، زیرا شما لایق بهترین ها هستید. مهم تر همه این که می توانید آن را با هزینه مناسب و ارزنده ای تهیه کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *