اخبار تکنولوژی

رندر جدید موتورولا دوربین 194 مگاپیکسلی آن را نمایش می دهد.

رندر جدید موتورولا frontier

امروز قصد داریم شما را بیشتر با رندر جدید موتورولا frontier آشنا کنیم. بعد از یک سری گوشی‌های هوشمند، موتورولا آماده ورود به بازار تلفن‌های هوشمند در هند است. این شرکت متعلق به لنوو، Moto 10، Moto 50 و Moto 70 را عرضه خواهد کرد. این تلفن های همراه با باتری های 1750 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از دو سیم کارت و یک طرح ضمانت تعویض دو ساله عرضه خواهند شد. اگر می خواهید بیشتر با رندر جدید موتورولا frontier آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های برند موتورولا چیست؟

موتورولا اخیراً مجموعه ای از گوشی های هوشمند را روانه بازار کرده است. این شرکت سری Moto Edge 20 را در هند و بازارهای جهانی از جمله Edge 20، Edge 20 Fusion و Edge 20 Pro رسمی کرد. این شرکت گوشی‌های هوشمند E40 و سایر تعطیلات آخر هفته را در رده‌های اقتصادی و میان‌رده نیز عرضه کرد.

رندر جدید موتورولا frontier

طبق GSM Arena، Moto A10 و Moto A50 هر دو با چیپست MT6261D توسط Mediatek عرضه خواهند شد. این تلفن های هوشمند دارای صفحه نمایش رنگی 1.8 اینچی با مشعل و دکمه فیزیکی خواهند بود. همچنین یک اسلات برای کارت SD وجود دارد که تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. همچنین یک جک 3.5 میلی متری صدا در بالا وجود دارد. A10 دارای دوربین نخواهد بود در حالی که A50 دارای دوربین در پشت است. سومین گوشی در خط تولید، A70 در لیست کمی برتر است. ظاهرا این گوشی دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی است. انتظار می رود که این دستگاه از چیپست Unisoc تغذیه شود. جدای از آن، مشعل، FM و سایر ویژگی‌ها نیز ارائه خواهد شد.

تا آنجا که به قیمت مربوط می شود، انتظار می رود Moto A10 در هند حدود 1500 روپیه قیمت داشته باشد. Moto A50 و Moto A70 نیز زیر 2000 روپیه قیمت خواهند داشت. با این حال، موتورولا هنوز به طور رسمی ورود گوشی های هوشمند را اعلام نکرده و قیمت و در دسترس بودن گوشی ها را اعلام نکرده است. بنابراین قیمت رندر جدید موتورولا frontier هنوز ناشناخته است.

مزایای گوشی موتورولا چیست؟

استفاده و شوق استفاده از تلفن همراه در دنیای امروز هر روز در حال افزایش است. برای اهداف مختلفی مانند سرگرمی، بازی، آموزش و غیره استفاده می شود و تنها محدود به ارتباط نیست. برای به روز بودن در دنیای واقعی نیاز به داشتن تلفن همراه ضرورت دارد. خرید گوشی نیز کار بزرگی است. در دنیای گوشی های اندرویدی، موتورولا نامی شناخته شده است. این شرکت تولید کننده بهترین گوشی های اندرویدی در بازار است و برای گوشی های هوشمند ارزان قیمت شناخته شده است. رندر جدید موتورولا frontier مزایای زیادی دارد.

این مطلب را هم ببینید
هدست Kraken V3 X ریزر معرفی شد

موتورولا یک شرکت مخابراتی چندملیتی آمریکایی است که در اواخر دهه 1920 تاسیس شد. در آن زمان موتورولا رادیو می ساخت و در جنگ جهانی دوم از طریق ارتباط رادیویی کمک زیادی کرد. همچنین تلویزیون، نیمه هادی ها، ریزپردازنده ها و نیمه هادی ها و غیره تولید می کرد.

موتورولا اولین تلفن قابل حمل دستی را در سال 1971 به تصویر کشید. این شرکت برای اولین بار در تاریخ یک دستگاه ارتباط سلولی را برای اهداف تجاری عرضه کرد. پس از آن، موتورولا بسیاری از تلفن های همراه و پیجرها را منتشر کرد.

تاریخچه ی کوتاهی از گوشی موتورولا

موتورولا در دهه 1990 بزرگترین فروشنده گوشی های تلفن همراه در جهان بود. موتورولا همچنین اولین تلفن همراه GPRS جهان را توسعه داد. موتورولا ریزر با حدود 130 میلیون فروش در میان پرفروش ترین گوشی های موبایل قرار دارد.

Droid اولین گوشی اندرویدی این شرکت است که در سال 2009 عرضه شد. سپس در سال 2011 برای اولین بار Atrix را با پردازنده دو هسته ای و 1 گیگابایت رم عرضه کرد. در سال 2013 موتورولا سری Moto خود را تحت نظارت گوگل منتشر کرد. لنوو در سال 2014 موتورولا را تصاحب کرد و به طور مداوم هر سال گوشی های هوشمند بزرگی را عرضه می کند. رندر جدید موتورولا frontier تاریخچه ی منحصر به فرد خود را دارد.

رندر جدید موتورولا frontier

موتورولا یکی از بهترین گوشی های اندرویدی بازار را ارائه می دهد. اگر قصد خرید یک گوشی اندرویدی را دارید، موتورولا برندی است که ارزش آن را دارد. قبل از خرید گوشی، باید نقاط قوت و ضعف برندهای خاص را بشناسید. در زیر برخی از مزایا و معایب گوشی های موتورولا آورده شده است.

این مطلب را هم ببینید
اپل هم تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفت

دوربین این گوشی منحصر به فرد است

تقریباً تمام گوشی‌های موتورولا با اندروید موجود در آن عرضه می‌شوند، که شکل خالص آندروید با سفارشی‌سازی اندک یا ناچیز از سوی شرکت تلفن همراه است. با این حال، اکثر گوشی های اندرویدی دیگر با نسخه های سفارشی اندروید ساخته شده توسط شرکت های مربوطه عرضه می شوند. اندروید استوک مزایای مختلفی نسبت به نسخه سفارشی دارد. اندروید استوک سریع‌تر است و عملکرد بهتری نسبت به اندروید سفارشی‌شده حتی در گوشی‌های با مشخصات پایین‌تر دارد.

اندروید موجود است و از این رو یک تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد. همچنین به روز رسانی اولیه نسخه های جدید سیستم عامل را تضمین می کند. همچنین، اندروید سفارشی شده با برنامه‌های داخلی شرکت تلفن همراه است و حذف آن برنامه‌های غیر ضروری دردسرساز است. برخی از برنامه ها اجازه حذف نصب ندارند و از این رو فضا و حافظه گوشی را می خورند که به نوبه خود عملکرد گوشی را کاهش می دهد. رندر جدید موتورولا frontier دوربین عالی ای دارد.

موتورولا بهترین گوشی مقرون به صرفه را تولید می کند و به خاطر آن شهرت زیادی دارد. موتورولا به عنوان قهرمان بازار گوشی های هوشمند ارزان قیمت نیز شناخته می شود. موتورولا همیشه سعی می کند مشخصات سطح متوسط را به قیمت گوشی های ارزان قیمت ارائه دهد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با رندر جدید موتورولا frontier آشنا کنیم. در سال 2013، موتورولا Moto G را تنها با قیمت 170 عرضه کرد. گوشی های مختلف موتورولا دیگری با قیمت مقرون به صرفه با مشخصات عالی وجود دارد. موتورولا یک گوشی را با هر رنج قیمتی، از ارزان ترین تا بسیار گران قیمت، ارائه می دهد. کیفیت ساخت گوشی های موتورولا سطح بالایی است و به طور قابل توجهی بهتر از سایرین با همان قیمت است. صفحه نمایش گوشی موتورولا بسیار روان است. این نرم‌ترین تجربه لمسی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *