تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

سبک ترین لپ تاپ های 2020 را بشناسید

سبک ترین لپ تاپ های 2020

استفاده از یک لپ تاپ سبک وزن و قوی قابل حمل می‌تواند کارهای ما را بسیار آسان‌تر کند. اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود. با ما همراه باشید تا سبک ترین لپ تاپ های 2020 آشنا شوید.

سبک ترین لپ تاپ های 2020 کدام ها هستند؟

لپ تاپ هواوی MateBook X Pro

این لپ تاپ سبک هواوی مجهز به یک شاسی فلزی باکیفیت است که تنها 14.6 میلی‌متر ضخامت داشته و حدود 1270 گرم وزن دارد. در نتیجه نمی‌توان گفت که هواوی میت بوک ایکس پرو سبک ترین لپ تاپ موجود در بازار است؛ اما به جرات یکی از لپ‌تاپ‌های سبک و باریک موجود در بازار با ویژگی‌های عالی است. از ویژگی های بارز این محصول می توان به تاچ اسکرین 13.9 اینچی آن اشاره کرد.

لپ تاپ سبک هواوی MateBook X Pro مجهز به یک پردازنده اینتل Core i7 بوده و 512 گیگابایت حافظه داخلی دارد و کارت گرافیک این آن از نوع انویدیا  GeForce MX150 است. هواوی میت بوک ایکس پرو مجهز به یک پورت USB-A، یک پورت USB-C و یک ورودی تاندربولت 3 در کنار جک هدفون است.

لپ تاپ دل XPS 13

سبک ترین لپ تاپ های 2020

یکی از بهترین لپ تاپ های کمپانی دل که حدود 1200 گرم وزن داشته و از یک نمایشگر فول HD و 13.3 اینچی بهره می‌برد. این لپ تاپ از پردازنده اینتل Core i7 بهره برده و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول وجود یک لایه از الیاف کربنی دور ترک‌پد لپ تاپ است که موجب می‌شود سطح راحتی برای استراحتگاه مچ دست کاربر فراهم شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تمیز کردن پرینتر و اسکنر به روش اصولی

لپ تاپ اپل MacBook Air

مک بوک ایر اپل از یک پوسته باکیفیت آلومینیومی و از مواد بازیافتی ساخته شده است و حدود 1250 گرم وزن دارد. این لپ تاپ باریک اپل مجهز به یک نمایشگر 13.3 اینچی رتینا با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل است و نسبت نمایشی در حدود 16:10 دارد. این لپ تاپ از یک پردازنده اینتل i5 بهره برده و مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

لپ تاپ اچ پی Spectre x360 13t

این لپ تاپ با وزن 1270 گرم و طراحی هیبریدی به کاربر این امکان را می‌دهد که در کسری از ثانیه بین حالت تبلت و یک لپ تاپ معمولی سوییچ کند. تاچ اسکرین این لپ تاپ سبک اچ پی از نوع 1080p بوده و از یک پردازنده نسل هشتم اینتل i7 بهره می‌برد؛ در نتیجه کاربر مطمئن خواهد بود که این سیستم هرگز تاخیر نخواهد داشت.

لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop 3

سبک ترین لپ تاپ های 2020

این لپ تاپ با 1265 گرم وزن، یکی از سبک ترین لپ تاپ های موجود در بازار به شمار می‌رود. کمپانی مایکروسافت این دیوایس را به‌گونه‌ای عالی و باکیفیت طراحی کرده و ساخته است. این لپ تاپ سبک و قوی مایکروسافت مجهز به نسل دهم پردازنده اینتل i5 است و از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اس‌اس‌دی بهره می‌برد. باتری سرفیس لپ تاپ 3 مایکروسافت قادر است با یک بار شارژ تا 11.5 ساعت در مصرف عادی دوام بیاورد.

این مطلب را هم ببینید
با کلیدهای میانبر یوتیوب آشنا شوید

لپ تاپ ایسوس ZenBook S

یکی از بهترین لپ تپ های سبک وزن بازار که از یک نمایشگر 13.3 اینچی فول HD بهره برده و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن حدود 85 درصد است. این لپ تاپ باریک ایسوس با پردازنده اینتل Core i7 کار کرده و مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

لپ تاپ ایسر سوئیفت 7

ایسر سوئیفت 7 یکی از نازک‌ترین و سبک ترین لپ تاپ های موجود در بازار است و ضخامت 8.9 میلی‌متری به همراه وزن 889 گرمی دارد. از نظر عملکرد هم شاهد مشخصات خوبی هستیم؛ اما قطعا سرعت آن به اندازه برخی لپ‌تاپ‌های دیگر نیست. این لپ تاپ دارای پردازنده i7-8500Y به همراه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD است. با اینکه بسیاری از دستگاه‌های این سطح دارای پردازنده گرافیکی UHD 620 هستند؛ ولی این مورد از نوع 615 است. این لپ تاپ دارای صفحه‌نمایش 14 اینچی فول اچ‌دی خوبی با رنگ‌های زنده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *