اخبار تکنولوژی

شیائومی از درب هوشمند با سیستم تشخیص چهره 3 بعدی رونمایی کرد

درب هوشمند شیائومی با تشخیص چهره سه بعدی

امروز می خواهیم شما را با درب هوشمند شیائومی با تشخیص چهره سه بعدی آشنا کنیم. یک ابزار ضروری برای سیستم خانه هوشمند عرضه شده توسط شیائومی وجود دارد. در صورت نیاز به باز کردن خانه بدون اثر انگشت، می توانید یک کد یکبار مصرف تنظیم کنید و آن را به شخصی که می خواهید اجازه ورود دهید بگویید. این درب ها امروزه بسیار طرفدار دارند خیلی ها ترجیح می دهند آن را نصب کنند. اگر می خواهید بیشتر با درب هوشمند شیائومی با تشخیص چهره سه بعدی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این درب چه ویژگی هایی دارد؟

صدای آن را می توان از طریق اپلیکیشن MiHome تنظیم کرد، تمام اطلاعات مربوط به بازدید از خانه شما در برنامه ثبت می شود، با اتصال دستگاه به بلندگوی هوشمند، بسته به سلیقه شما آهنگ زنگ را می توان تغییر داد. علاوه بر این، قفل دارای یک هشدار داخلی است که در صورت اقدام به سرقت بلافاصله روشن می شود. اگر تلاشی برای دسترسی غیرمجاز با کد یا اثر انگشت نادرست انجام شود، دستگاه همچنین یک آژیر بلند را روشن می‌کند و به مدت 5 دقیقه مسدود می‌شود. درب هوشمند شیائومی با تشخیص چهره سه بعدی

قفل هوشمند یک دستگاه قفل الکترونیکی و مکانیکی است که به صورت بی سیم و با احراز هویت کاربران مجاز باز می شود. در خانه‌های هوشمند، قفل‌های هوشمند به صاحب خانه اجازه می‌دهند بدون نیاز به کلید سنتی وارد خانه شوند یا دسترسی دیگران را فراهم کنند. درعوض، کاربر از گوشی هوشمند یا جاکلیدی خود برای بررسی بی سیم و باز کردن قفل مکانیکی درب استفاده می کند. قفل های هوشمند گسترش اتوماسیون خانه به امنیت خانه هستند. به عنوان یک دستگاه متصل، قفل های هوشمند را می توان بخشی از اینترنت اشیا (IoT) در نظر گرفت. درب هوشمند شیائومی با تشخیص چهره سه بعدی فوق العاده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش انتقال پیامهای واتس اپ به گوشی جدید

کاربرد درب هوشمند چیست؟

بسیاری از سیستم‌های قفل هوشمند از برنامه‌های موبایل یا وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند تا به صاحبان خانه اجازه دهند با ارسال یک کلید مجازی به اشخاص ثالث دسترسی داشته باشند. کلیدهای مجازی را می توان از طریق پیامک یا ایمیل ارسال کرد و امکان دسترسی به مهمانان یا پرسنل خدمات را فراهم می کند. پس از دریافت، این کلیدهای دیجیتال رمزگذاری شده امکان دسترسی به قفل هوشمند را برای مدت زمان از پیش تعیین شده فراهم می کنند.

علاوه بر تنظیم دسترسی، بسیاری از قفل‌های هوشمند دسترسی به سیستم را ثبت می‌کنند که ابزاری را برای نظارت بر استفاده از درب ایمن ارائه می‌دهند. برخی از قفل‌های هوشمند دارای یک دوربین هستند که تصویری از افرادی که به درب دسترسی دارند ارائه می‌کند و یک گزارش عکس به راحتی قابل ارجاع است. درب هوشمند شیائومی با تشخیص چهره سه بعدی عالی است.

دستگاه هایی وجود دارند که شما را متعجب می کنند که چگونه بدون آنها زندگی کرده اید. قفل های هوشمند در صدر این لیست قرار دارند. با یک قفل هوشمند، می توانید کلیدهای خود را رها کنید و از ایمنی و راحتی مدیریت قفل خود در هر کجا که هستید لذت ببرید. نگاهی به نحوه عملکرد قفل هوشمند و برخی از مزایای آن نسبت به قفل سنتی درب بیندازید.

مزایای این درب هوشمند چیست؟

قفل های هوشمند، قفل های بدون کلید درب هستند که به شما این امکان را می دهند که درب خود را بدون کلید فیزیکی باز کنید. آنها را می توان با استفاده از یک برنامه تلفن هوشمند از راه دور کنترل کرد. بسیاری از مدل ها دارای یک صفحه کلید عددی روی قفل برای وارد کردن یک کد دسترسی منحصر به فرد هستند. یک قفل هوشمند به شبکه وای فای خانه شما متصل می شود که به آن اجازه می دهد کد یا دستور گوشی هوشمند را برای قفل یا باز کردن آن دریافت کند. درب هوشمند شیائومی با تشخیص چهره سه بعدی مزایای زیادی دارد.

این مطلب را هم ببینید
کاغذ دیجیتال شیائومی paper book pro ll

درب هوشمند شیائومی با تشخیص چهره سه بعدی

در حالی که برخی از قفل های هوشمند از شما می خواهند که کل سیستم قفل خود را به طور کامل جایگزین کنید، برخی دیگر دقیقاً بر روی سیستم قفل فعلی شما قرار می گیرند یا فقط به چند تغییر نیاز دارند. هنگامی که قفل های هوشمند در یک خانه هوشمند کامل ادغام می شوند، می توانند با دستگاه های دیگر مانند بلندگوی هوشمند یا سیستم امنیتی شما نیز ادغام شوند. با این حال، آنها باید به یک مرکز خانه هوشمند متصل شوند که همه دستگاه ها را قادر می سازد با هم کار کنند.

با قفل هوشمند، گوشی هوشمند شما به عنوان کلید شما می شود.به سادگی وارد برنامه خود شوید و درب ورودی خود را از هر کجا که هستید باز کنید.

 

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با درب هوشمند شیائومی با تشخیص چهره سه بعدی آشنا کنیم.  قفل های هوشمند نیاز به کپی کردن کلید شما را برای همه برطرف می کند. این همچنین بسیار ایمن تر از این است که چندین نسخه از کلید خانه شما شناور باشد و از خانه شما در برابر سرقت های احتمالی محافظت کند. مانند بسیاری از خریدهای فناوری، یافتن قفل هوشمند مناسب برای خانه شما نیاز به کمی تحقیق دارد. اگر می‌خواهید بهترین تجربه را داشته باشید، قفل هوشمند Vivint بهترین راه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *