تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ‌تاپ Creator 15 شرکت MSI رونمایی شد

لپ‌تاپ Creator 15 شرکت MSI

MSI از برندهای شناخته شده در جهان است، این شرکت در سال 1986 در پایتخت تایوان یعنی شهر تایپه تاسیس شد و در حوزه تولید انواع رایانه و تجهیزات جانبی دارد. همچنین یکی از برندهای برتر در حوزه تولید سخت افزارهای گیمینگ بشمار می رود. لپ‌تاپ Creator 15 شرکت MSI محصول جدیدی از این کمپانی بوده که به تازگی رونمایی شده است.

لپ‌تاپ Creator 15 شرکت MSI

در ساخت بدنه این لپ تاپ از شاسی آلومینیومی با رنگ خاکستری استفاده شده است. وزن و ضخامت آن به ترتیب برابر با ۲.۱ کیلوگرم و ۱۸.۳ تا ۱۹.۸ میلی‌متر است. قدرت این لپ‌تاپ را پردازنده اینتل Core i7-10875H تامین می‌کند که در زمان فعالیت ۸ هسته خود، تا ۴۰ درصد عملکرد سریع‌تری هنگام اجرای نرم‌افزارها از خود نشان می‌دهد. کارت گرافیک دستگاه نیز از نوع کارت‌های گرافیک انویدیا GeForce RTX SUPER می باشد.

این مطلب را هم ببینید
نخستین لپ تاپ با نمایشگر حفره دار جهانی رونمایی شد

استفاده از قطعات قدرتمند به معنای تولید گرمای بالاست که MSI برای جلوگیری از این موضوع تصمیم گرفته از سیستم خنک‌کننده با ضخامت ۰.۱ میلی‌متری تیغه‌های فن استفاده کند که تا ۱۵ درصد جریان هوا را بهبود می‌دهد و همچنین لوله‌های حرارتی برای پردازنده نیز ۲۵ درصد سطح بیشتری نسبت به گذشته دارد.

این دستگاه به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی مجهز شده اما در سه نسخه به فروش می‌رسد. بالاترین مدل به نمایشگر با رزولوشن 4K UHD و پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی RGB مجهز شده و نسخه دیگر از پنل لمسی بهره می‌برد. رزولوشن صفحه نمایش مدل سوم برابر با فول اچ دی است.

این لپ تاپ در بالاترین مدل از ۶۴ گیگابایت رم از نوع DDR4 بهره می‌برد. MSI برای این محصول خود ۲ پورت USB Type-C، یک پورت USB Type-A، درگاه کارت حافظه و پورت HDMI درنظر گرفته است. انرژی این محصول توسط یک باتری ۹۹.۹ وات ساعتی تامین می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل Run as Administrator در ویندوز

انواع کارت گرافیک های قابل سفارش برای این لپ تاپ:

  • انویدیا GeForce RTX 2080 SUPER Max-Q GDDR6
  • انویدیا GeForce RTX 2070 SUPER Max-Q GDDR6
  • انویدیا GeForce RTX 2070 Max-Q GDDR6
  • انویدیا GeForce RTX 2060 GDDR6
  • انویدیا GeForce GTX 1660Ti GDDR6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *