مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

بهترین هدست‌ های گیمینگ زیر ۲میلیون تومان را بشناسید

بهترین هدست‌ های گیمینگ زیر ۲میلیون

هدست یکی از تجهیزات ضروری برای افرادی است که به موزیک و بازی‌های کامپیوتری علاقه مند هستند و امروزه شرکت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند. هدست های مختلفی به بازار عرضه شده اند که دارای امکانات زیادی بوده و البته قیمت هدست های موجود در بازار ، محدوده وسیعی را شامل می شوند. بنابراین اگر بودجه محدودی دارید ، می توانید در این بخش بهترین هدست‌ های گیمینگ زیر ۲میلیون تومان را بشناسید.

بهترین هدست‌ های گیمینگ زیر ۲میلیون تومان کدامند؟

Tritton ARK-100

ARK-100 در کنار ارائه مشخصاتی قابل قبول و مناسب، عملکرد بسیار خوبی هم روی کنسول‌های بازی و هم کامپیوترهای شخصی دارد. وزن مناسب این هدست استفاده نسبتا طولانی از آن را آسان‌تر می‌سازد و اگر به صدای فراگیر اهمیت می‌دهید، ARK-100 با پشتیبانی از صدای فراگیر مجازی ۷.۱ خیالتان را از تشخیص صدای اطراف و غرق شدن در دنیای بازی راحت می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آناتومی پاور کامپیوتر

Razer Kraken X

هدست مدل Kraken X ازگزینه‌های خوش قیمت این کمپانی به حساب می‌آید که شاید زرق و برق مدل‌های گران‌‌تر را نداشته باشد اما در اوج سادگی زیباست. از مزیت‌های این طراحی ساده، وزن بسیار کم و حدودا ۲۵۰ گرمی کراکن است که باعث می‌شود از هر هدست دیگری در این لیست سبک‌تر و روی سر شما راحت‌تر باشد.

سیم اتصال هدست از نوع کابل ۳.۵ میلی‌متری است، بنابراین اگر تلفن‌های هوشمند جدید را نادیده بگیریم، Kraken X را تقریبا به هر وسیله‌ای که فکرش را بکنید، می‌توانید وصل کنید. کراکن هیچ المان نورپردازی ندارد و کارایی اصلی نرم افزار مخصوص آن فعال کردن حالت صدای فراگیر مجازی ۷.۱ است.

Cooler Master CH321

هدست CH321 کولر مستر مخصوص تمام آن کسانی است که می‌خواهند به برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات هدست‌های پرمیوم و گران‌قیمت بدون پرداخت هزینه زیاد دسترسی پیدا کنند. این هدست اقتصادی در محدوده قیمت خود یکی از زیباترین و سبک‌ترین گزینه‌های بازار به حساب می‌آید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل خالی نشدن Recycle Bin در ویندوز

میکروفون هدست نیز کیفیت مناسب و کافی دارد هر چند دکمه‌ای فیزیکی روی هدست نیست تا بتوان صدا را میوت کرد. به هر حال این قیمت کمتر هزینه‌ها و نقاط ضعفی را هم به دنبال خود دارد. بدنه پلاستیکی هدست هر چند که وزن نهایی را کاهش می‌دهد اما آن را آسیب‌پذیرتر می‌کند.

Logitech G332

این هدست نورپردازی RGB ندارد اما در عوض ظاهرش به اندازه کافی جذاب و گیرا است و کیفیت ساخت مناسبی هم دارد. بر خلاف آنچه از ظاهر به نظر می‌رسد، به لطف گوشی‌های سبک، وزن G332 تنها ۲۸۰ گرم است.  گوشی‌های هدست تا ۹۰ درجه توانایی چرخش دارند و برای همین خیالتان از شکسته شدن آن‌ها بر اثر حرکت ناگهانی راحت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *