تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

دو لپ تاپ گیمینگ سری Omen و Pavilion توسط HP رونمایی شد

لپ تاپ گیمینگ سری Omen و Pavilion

اچ پی یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری بوده که تاریخچه‌اش، با شکل گرفتن مرکز فناوری امروز جهان یعنی سیلیکون‌ولی گره خورده است. لپ تاپ های این برند از کیفیت و قدرت خوبی برخوردارند. دو لپ تاپ گیمینگ سری Omen و Pavilion به تازگی توسط اچ پی رونمایی شده است.

دو لپ تاپ گیمینگ سری Omen و Pavilion

Omen 15

یکی از این لپ تاپ های Omen 15 نام دارد. این لپ تاپ از نمایشگر ۱۵/۶ اینچی با حاشیه‌های بسیار کم در سه سمت بهره می‌برد. به‌ علاوه ، شرکت سازنده از لولایی پایدارتر در نسخه‌ی جدید استفاده کرد که تا زاویه‌ی ۱۸۰ درجه را پوشش می‌دهد. HP می‌گوید لپ ‌تاپ جدید خانواده‌ی اومن با نمایشگر UHD مجهز به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز یا FHD با نرخ نوسازی ۳۰۰ هرتز و نمایشگر OLED دردسترس خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید کابل Lan یا همان کابل شبکه

لپ تاپ گیمینگ سری Omen و Pavilion

از نظر توان سخت افزاری امکان خرید Omen 15 با گرافیک جی‌فورس RTX 2070 Super Max-Q و پردازنده نسل دهم سری Core i7 یا رایزن ۷ سری H وجود دارد. این اولین بار است که HP لپتاپ Omen 15 را با پردازنده AMD و دو رنگ عرضه می کند. پیکربندی حافظه تا ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت SSD را شامل می شود. Omen 15 نخستین لپ تاپ گیمینگ مجهز به سنسور ترموپیل مادون قرمز است که به گفته سازنده فرایند خروج حرارت از منافذ را با ثابت بیشتر و نویز کمتر انجام می‌دهد. هر دو نسخه اینتل و AMD و با قیمت پایه ۹۹۹ دلار عرضه شده‌اند.

لپ‌تاپ گیمینگ ۱۶ اینچی پاویلیون

این لپ تاپ برخلاف محصولات قبلی طراحی زمختی ندارد. اگرچه با یک کامپیوتر شخصی ۱۶ اینچی روبه‌رو هستیم، اما طراحی آن به دیگر محصولات خانواده شبیه است. پشت نمایشگر لپ‌تاپ با رنگ‌ مشکی و لوگوی سبز HP طراحی شد و در بخش داخلی نیز پوشش مشکی با کیبوردی با نور پس‌زمینه‌ی سبز به چشم می‌خورد. به‌صورت کلی طراحی پاویلیون جدید را می‌توان کاملا متمرکز بر خصوصیت‌های گیمینگ، با ارزان‌ترین وضعیت ممکن تفسیر کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تقویت صدای هدفون

لپ ‌تاپ گیمینگ جدید HP یکی از سبک‌ترین ۱۶ اینچی‌های بازار محسوب می‌شود که وزن ۲/۳ کیلوگرمی و ابعاد ۳۷۰*۲۶۱*۲۲ میلی‌متر دارد. شرکت HP تمامی پورت‌های موردنیاز برای یک گیمر PC را در لپ‌تاپ جدید خود گنجانده است. یک پورت HDMI 2.0 به‌همراه دو پورت USB Type-A، یک پورت USB Type-C، پورتن اترنتی RJ45، جک هدفون، درگاه کارت حافظه‌ SD و البته پورت اتصال آداپتور برق، در لپ‌تاپ جدید پاویلیون دیده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *