تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ AORUS 15P گیگابایت رونمایی شد

لپ تاپ AORUS 15P گیگابایت

گیگابایت تکنولوژی یا همان شرکت گیگابایت مانند بسیاری از کمپانی های حوزه فناوری اطلاعات در بخش سیستم های کامپیوتری در کشور تیاوان تاسیس شد. این کمپانی قدرتمند به تازگی از جدیدترین لپ تاپ مخصوص بازی خود رونمایی کرده است. لپ تاپ AORUS 15P گیگابایت یک  لپ تاپ فوق نازک حرفه‌ای مخصوص بازی شناخته شده است.

لپ تاپ AORUS 15P گیگابایت

AORUS 15P ویژگی‌ها و قابلیت‌های سری AORUS Pro Gaming را به ارث برده و اجزای کلیدی گیمینگ حرفه‌ای را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. ارائه عملکرد استثنایی خنک کننده، استفاده از صفحه کلید RGB نازک‌تر برای هر کلید، وزن فقط 2 کیلوگرم (زیر 5 پوند) و شاسی محکم که در عین زیبایی موفق شده تست فشار بدنه را به خوبی پشت سر بگذارد، از جمله ویژگی‌های این مدل جدید هستند.

این مطلب را هم ببینید
چگونه حجم فایل پاورپوینت را کم کنیم؟

پردازنده

از نظر عملکردی AORUS 15P با پردازنده گرافیکی GeForce RTX 2070 انویدیا و پردازنده Core i7-10750H نسل 10 اینتل، فناوری انحصاری خنک کننده لپ تاپ WINDFORCE Infinity گیگابایت که دارای فن‌های دو گانه 12 ولتی، 5 لوله حرارتی و چندین دریچه تهویه است، ارائه می‌شود. این مدل همچنین می‌تواند با استفاده از تمام سرعت پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی بدون اشکال، به گیمرها اطمینان دهد که FPS بالاتری در بازی داشته باشند و از عناوین AAA لذت ببرند.

صفحه نمایش

آینده‌نگری این طراحی باعث شده تا AORUS 15P به نمایشگر بازی 144 هرتز مجهز شود که نرخ تازه سازی بالا در آن می‌تواند به طور موثری تاری را کاهش دهد. این امر باعث می‌شود که عملکرد درون بازی بهبود یابد و شما گیم پلی نرم‌تری را تجربه کنید. علاوه بر این، صفحه نمایش آن از 72 درصد NTSC پشتیبانی می‌کند که قادر به نمایش جزئیات و رنگ‌های بیشتری در مقایسه با صفحه نمایش 45 درصد NTSC است که به طور معمول در لپ تاپ‌های هم سطح این مدل دیده می‌شود. AORUS 15P با عملکرد بسیار بهتری در تنوع رنگی، اشباع، کنتراست و افکت‌های گرادیانت، تصاویر شفاف و واضح‌تری را به گیمرها ارائه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش روش صحیح شارژ کردن لپ تاپ

باتری

گیگابایت با الهام از ابرخودروها، یک شاسی ظریف ساده و کم‌کلید ساخته که با این وجود، عمر باتری جذاب آن با بازدهی 8 ساعت کار را در این مدل جدید به خطر نمی‌اندازد و نوعی قابلیت حمل و نقل بسیار عالی به عنوان لپ تاپ ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *