اخبار تکنولوژی

مشخصات گوشی های سری ردمی k50 افشا شد

مشخصات گوشی های ردمی k50

امروز سعی داریم شما را با مشخصات گوشی های ردمی k50 آشنا کنیم. شیائومی یک شرکت خصوصی است که گوشی‌های هوشمند، سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید و سایر لوازم الکترونیکی مصرفی را طراحی، توسعه و می‌فروشد. شیائومی همچنین ردیاب های تناسب اندام، تلویزیون، تصفیه کننده هوا و تبلت تولید می کند. این یک انتخاب عالی برای تلفن ها و تبلت های اندرویدی است. اگر دوست دارید بیشتر با مشخصات گوشی های ردمی k50 آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

مشخصات این گوشی چیست؟

این شرکت تا حد زیادی گوشی های خود را از طریق فروش گوشی در هند به فروش می رساند. آخرین نسخه موبایل شیائومی، Redmi K50 Gaming Edition است. این تلفن همراه در 16 فوریه 2022 عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل است.

مشخصات گوشی های ردمی k50

Redmi K50 Gaming Edition مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 است و دارای 8 گیگابایت رم است. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است تا جایی که به دوربین مربوط می شود، Redmi K50 Gaming Edition دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی برای سلفی است. مشخصات گوشی های ردمی k50 بسیار خاص است.

Redmi K50 Gaming Edition اندروید 12 را اجرا می کند و انرژی آن را یک باتری غیر قابل جابجایی 4700 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. ابعاد آن 162.50 x 76.70 x 8.50 (ارتفاع x عرض x ضخامت) و وزن آن 210.00 گرم است.

Redmi K50 Gaming Edition یک موبایل دو سیم کارته است که می پذیرد. گزینه های اتصال شامل Wi-Fi، بلوتوث، NFC، مادون قرمز و USB Type-C است. حسگرهای موجود در این گوشی شامل حسگر اثر انگشت درون نمایشگر، حسگر مجاورت، شتاب‌سنج، حسگر نور محیط و ژیروسکوپ است.

ویژگی های منحصربه فرد این گوشی چیست؟

موبایل Redmi در 27 آگوست 2020 عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 6.53 اینچی با وضوح 720×1600 پیکسل و نسبت تصویر 20:9 است. ردمی کا50 به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو جی 35 مجهز شده است. با 4 گیگابایت رم عرضه می شود. Redmi کا50 دارای اندروید 10 است و انرژی آن از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. Redmi 9 از شارژ سریع اختصاصی پشتیبانی می کند. مشخصات گوشی های ردمی k50 بسیار منحصر به فرد است.

این مطلب را هم ببینید
فناوری 5G: مزایا و چالش‌ها

تا جایی که به دوربین ها مربوط می شود، ردمی کا50 در پشت دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. تنظیمات دوربین عقب دارای فوکوس خودکار است. دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای عکس های سلفی با دیافراگم f/2.2 و اندازه پیکسل 1.12 میکرون در جلو قرار دارد.

ردمی کا50 دارای رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 است و دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند از طریق کارت microSD (تا 512 گیگابایت) با یک اسلات اختصاصی افزایش یابد. ردمی کا50 یک موبایل دو سیم کارته (GSM و GSM) است که نانو سیم کارت و نانو سیم کارت را می پذیرد. ابعاد Redmi 9 164.90 x 77.07 x 9.00 میلی متر (ارتفاع x عرض x ضخامت) و وزن 196.00 گرم است. این محصول در رنگ‌های مشکی کربنی، نارنجی اسپرت و آبی آسمانی عرضه شد.

این گوشی چه گزینه های اتصالی دارد؟

گزینه های اتصال در ردمی کا50 شامل Wi-Fi 802.11 b/g/n، GPS، Bluetooth v5.00، Micro-USB، رادیو FM، 3G و 4G (با پشتیبانی از Band 40 که توسط برخی از شبکه های LTE در هند استفاده می شود). سنسورهای این گوشی شامل شتاب‌سنج، حسگر نور محیط، حسگر مجاورت و حسگر اثر انگشت است.ردمی کا50 از بازگشایی چهره پشتیبانی می کند. مشخصات گوشی های ردمی k50 بسیار پیشرفته است.

دستگاه های شیائومی به دلیل ارائه قیمت عالی با مشخصات چشمگیر با قیمت پایین تر بسیار شهرت دارند. در سال‌های اخیر، این شرکت فراتر از کشور اصلی خود یعنی چین گسترش یافت و در هند سروصدا کرد و سهم بازار خود را در اروپا به طور پیوسته افزایش داد. بنابراین چه زمانی بهتر از الان برای دیدن بهترین گوشی های شیائومی؟

به خاطر داشته باشید که این لیست شامل تلفن های پوکو و ردمی می شود زیرا شیائومی مالک هر دو برند است. همچنین شامل تلفن‌هایی با قیمت‌های مختلف می‌شود، بنابراین هر کسی باید چیزی متناسب با بودجه خود پیدا کند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمایی برای انتخاب بهترین بازی‌های آموزشی برای کودکان

چرا این گوشی را انتخاب کردید؟

دلایل معتبر زیادی وجود دارد که چرا باید گوشی شیائومی را انتخاب کنید. ابتدا، این شرکت دستگاه‌هایی را با چند مارک مختلف تولید و به فروش می‌رساند که مصرف‌کنندگان مختلف را هدف قرار می‌دهد. محصولات پرچم‌دار شیائومی، گوشی‌های مقرون به صرفه‌تر Redmi، سری Black Shark با محوریت بازی، و برند Poco عمدتاً جوانان را هدف قرار می‌دهد. هر کدام را که انتخاب کنید، می توانید انتظار داشته باشید که برای آن کمتر از یک گوشی مشابه از برندی مانند سامسونگ هزینه کنید. حداقل در بیشتر موارد.

مشخصات گوشی های ردمی k50

شیائومی همچنین دستگاه‌هایی در محدوده‌های قیمتی مختلف دارد، به این معنی که صرف‌نظر از اینکه بخواهید ۱۰۰ دلار خرج کنید یا ۱۰۰۰ دلار، چیزی برای خود پیدا خواهید کرد. و شما می توانید انتظار داشته باشید که در ازای پول خود یک گوشی عالی، هم از نظر کیفیت ساخت و هم از منظر طراحی، به دست آورید. مشخصات گوشی های ردمی k50 بسیار نوین است.

نرم افزار EMUI شیائومی مورد پسند همه نیست زیرا ظاهر و احساس اندروید را تا حد زیادی تغییر می دهد. همچنین bloatware های زیادی در گوشی های شیائومی وجود دارد. خط تولید این شرکت همچنین می تواند گیج کننده باشد زیرا شیائومی دوست دارد دستگاه های مشابهی را با نام های مختلف در مناطق مختلف بفروشد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با مشخصات گوشی های ردمی k50 آشنا کنیم. باتری 4600 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و از شارژ 55 واتی پشتیبانی می کند که در عرض 45 دقیقه از صفر به 100 درصد می رسد، در حالی که شارژ بی سیم 50 واتی دستگاه را تنها در 53 دقیقه شارژ می کند. همچنین می توانید از شارژ بی سیم معکوس با 10 وات بهره ببرید. ممنون از توجه شما دوستان عزیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *