مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی اپلیکیشن math solver مایکروسافت

اپلیکیشن math solver مایکروسافت

امروز می خواهیم بیشتر درباره ی اپلیکیشن math solver مایکروسافت صحبت کنیم. با توجه به ظهور تکنولوژی، اپلیکیشن هایی برای حل مسائل ریاضی برای گوشی های هوشمند و تبلت ها وجود دارد. این برنامه های حل ریاضی حل مسائل پیچیده ریاضی را به آسانی با کلیک کردن روی یک عکس آسان می کنند و همچنین دستورالعمل های گام به گام را ارائه می دهند که توضیح می دهد چگونه به پاسخ می توان رسید. اگر می خواهید بیشتر درباره ی اپلیکیشن math solver مایکروسافت بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

این اپلیکیشن چگونه عمل می کند؟

ما بهترین برنامه های حل کننده ریاضی را برای کمک به حل تقریباً هر مشکل ریاضی بررسی کرده ایم. این برنامه‌های حل‌کننده ریاضی به شما کمک می‌کنند فرمول‌ها را ردیابی کنید و جبر را بیاموزید، که به شما امکان می‌دهد معادلات را به سادگی با اشاره دوربین حل کنید.

اپلیکیشن math solver مایکروسافت

حل کننده ریاضی Photomath یکی از بهترین برنامه های حل ریاضی برای حل مسائل ریاضی و ماشین حساب جبر است. از واقعیت های دنیای ریاضی استفاده می کند، به این معنی که شما به سادگی می توانید دوربین خود را به سمت هر تکه کاغذی با یک معادله یا یک مسئله حسابی نشانه بگیرید و راه حل پیدا کنید.

Photomath احتمالا بهترین برنامه برای حل مسائل ریاضی است. Photomath با استفاده از دوربین دستگاه تلفن همراه شما، مسایل ریاضی را فوراً می خواند و حل می کند. Photomath از محاسبات ابتدایی تا حساب پیشرفته، از جدیدترین فناوری برای خواندن مسائل ریاضی و ارائه توضیحات گام به گام در مورد نحوه برخورد با آنها استفاده می کند.

PhotoMath حل‌کننده مسائل ریاضی شماره 1 و ماشین‌حساب جبر برای یادگیری ریاضی در بین دانش‌آموزان، والدین و معلمان است که به شما کمک می‌کند تا مسائل با محتوای جامع ریاضی را از حساب تا حساب دیفرانسیل و انتگرال تفسیر کنید تا یادگیری و درک مفاهیم اساسی ریاضی را افزایش دهید. برنامه حل ریاضی PhotoMath با مسائل اساسی حسابی و معادلات جبری کار بسیار خوبی انجام می دهد.

مزایای استفاده از اپلیکیشن ریاضی

اپلیکیشن math solver مایکروسافت می تواند بهترین ها را به شما ارایه دهد. محتویات ریاضی پشتیبانی شده از Photomath عبارتند از اعداد، کسری، اعشاری، توان ها و ریشه ها، اعداد مختلط، عبارات جبری، معادلات/نامعادلات خطی، معادلات/معادلات درجه دوم، معادلات/معادلات مطلق، معادلات مثلثاتی، قضیه دو جمله ای، حساب دیفرانسیل و انتگرال.

این مطلب را هم ببینید
بهترین نرم افزارهای مدیریت مصرف اینترنت

حل‌کننده ریاضی Mathway یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن حل مسائل ریاضی و ماشین‌حساب جبر است که پیچیده‌ترین معادلات ریاضی را  ساده می کند و به کاربران پاسخ‌های فوری ارائه می‌دهد. این حل کننده مسائل ریاضی عملاً هر چیزی را از مسائل پایه ریاضی، هندسه، جبر گرفته تا معادلات پیچیده تر حساب دیفرانسیل و انتگرال و مثلثات را حل می کند. این برنامه که توسط Mathway LLC توسعه یافته است، با iPhone، iPad و iPod touch سازگار است. اپلیکیشن math solver مایکروسافت می تواند بهترین ها را به شما ارایه دهد.

نسخه رایگان این برنامه حل‌کننده ریاضی فقط پاسخ‌ها را حل می کند، اما اشتراک راه‌حل‌های گام به گام برای مسائل ریاضی در طیف گسترده‌ای از انواع ریاضی را ارائه می‌دهد. این یک برنامه راه حل ریاضی توصیه شده برای همه دانش آموزانی است که با مشکلات ریاضی دست و پنجه نرم می کنند. واژه نامه موضوعی عالی و رابط بصری برای استفاده ساده ایجاد می کند.

چرا باید این اپلیکیشن را نصب کنیم؟

CameraMath یک برنامه حل ریاضی مبتنی بر عکس است. با دوربین دستگاه یا از عکس‌های ذخیره شده خود عکس می‌گیرید، ناحیه مورد نظر را برای سؤال مربوطه برش می‌دهید و روی حل ضربه بزنید. هوش مصنوعی اپلیکیشن (AI) اطلاعات کلیدی را استخراج می کند. با ارائه نتایج در مراحلی که کاربر می تواند برای حل سوالات مشابه دنبال کند، مسئله ریاضی را حل می کند. اپلیکیشن math solver مایکروسافت نیز همین کار را انجام می دهد.

اپلیکیشن math solver مایکروسافت

CameraMath مسائل ریاضی را از تصاویر گرفته شده به صورت زنده یا از عکس های ذخیره شده دستگاه حل می کند. این به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا پاسخ‌های خود را بررسی کنند و در جایی که اشتباه می‌کنند، به آنها نشان می‌دهد که چگونه رویکرد خود را اصلاح کنند و آن را به عنوان یک برنامه حل‌کننده ریاضی ایده‌آل می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل باز نشدن فایرفاکس در ویندوز ۱۰

Geometry Solver ² یک برنامه کاربردی ساده برای حل مسائل هندسه است. انواع اشکال دو بعدی و سه بعدی را پوشش می دهد و به کاربر اجازه می دهد مقادیر هر یک از متغیرها را وارد کند. سپس برنامه از اینها برای استخراج سایر خصوصیات شکل استفاده می کند.

چگونه قابل نصب است؟

از آنجایی که برنامه Geometry Solver ² بسیار سریع و آسان برای استفاده است، دانش آموزان می توانند به راحتی آزمایش کنند که چگونه تغییر یک متغیر در یک فرمول هندسی روی بقیه تأثیر می گذارد. همچنین یک ابزار مرجع بسیار مفید است زیرا هر شکل با لیستی از فرمول های مربوطه همراه است. اپلیکیشن math solver مایکروسافت به راحتی قابل نصب است.

Maple Calculator یک برنامه حل ریاضی رایگان و قدرتمند است که پاسخ ها، نمودارهای دو بعدی و سه بعدی و حتی راه حل های گام به گام را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه حل و تجسم مسائل ریاضی از جبر، پیش حساب، حساب دیفرانسیل و انتگرال، جبر خطی و معادلات دیفرانسیل را بسیار آسان می کند. حتی می توانید مشکلات را با استفاده از دوربین خود وارد کنید، بنابراین می توانید تکالیف خود را با کلیک یک دکمه بررسی کنید.

ریاضی را برای خود آسان کنید

علاوه بر پاسخ، راه حل های کامل و گام به گام برای طیف گسترده ای از مسائل ریاضی، از جمله حل سیستم های معادلات، دریافت می کنید. یافتن حدود، مشتقات، و انتگرال. انجام عملیات ماتریسی؛ و بیشتر.

حل‌کننده ریاضی WolframAlpha یک برنامه قدرتمند پاسخ‌های ریاضی است که هدف آن این است که «همه دانش سیستماتیک را فوراً قابل محاسبه و قابل دسترس برای همه افراد توانا کند». این برنامه راه حل ریاضی نباید با یک موتور جستجو اشتباه گرفته شود، حتی اگر شبیه موتور جستجو باشد.

سخن پایانی

در این متن سعی داشتیم شما را با اپلیکیشن math solver مایکروسافت آشنا کنیم. امیدواریم که مطالب گفته شده برایتان مفید واقع شده باشد، اگر کارتان با ریاضی است پیشنهاد می کنیم حتما آن را نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *