تحلیل و بررسی, معرفی تجهیزات موبایل, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی اسپیکر Huawei Sound Joy

اسپیکر Huawei Sound Joy توسط یک سازنده مشهور فرانسوی صدا، مهندسی شده است. با این حال، این بار، آن را به شکل قابل حمل تری عرضه کرده است که فقط کمی بلندتر از یک قوطی آبجو استاندارد است. اسپیکر های قبلی هوآوی کمی غیرعادی بودند، اسپیکرهای خانگی هم سیمی بودند اما ویژگی های هوشمند کمی را ارائه می کردند.

ویژگی های طراحی ابعاد اسپیکر:

202mm (H) x 73mm (D) /

وزن: 680 گرم

رنگ: مشکی ابسیدین، سبز صنوبر

دارای گواهی IP67

مقاوم در برابر گرد و غبار و آب

شکل Sound Joy به این معنی است که به راحتی می توان آن را در یک جیب بطری در یک کوله پشتی یا حتی نگهدارنده بطری دوچرخه قرار داد. به خصوص سنگین نیست، اما آنقدر جرم دارد که بدون اینکه در سفر با آن دست و پا گیر شود، حس کیفیت را به بلندگو بدهد. بند وصل شده را می توان به راحتی در اطراف مچ شما محکم کرد یا به راحتی روی یک کیف بست و جای خوبی است.

ویژگی های طراحی

ابعاد: 202mm (H) x 73mm (D) / وزن: 680 گرم
رنگ: مشکی ابسیدین، سبز صنوبر
دارای گواهی IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب

شکل Sound Joy به این معنی است که به راحتی می توان آن را در یک جیب بطری در یک کوله پشتی یا حتی نگهدارنده بطری دوچرخه قرار داد. به خصوص سنگین نیست، اما آنقدر جرم دارد که بدون اینکه سفر با آن دست و پا گیر شود، حس کیفیت را به بلندگو بدهد. بند وصل شده را می توان به راحتی در اطراف مچ شما محکم کرد یا به راحتی روی یک کیف بست و جای خوبی است

این اسپیکر دارای گواهی IP67 است، بنابراین در آب و هوای سخت دچار مشکل نمی شود و می تواند زیر آب تا یک متر آب مقاومت کند. هوآوی می‌گوید که پارچه‌های بافته‌شده بیرونی «محافظت مستحکم» را فراهم می‌کند اما این چیزی است که ما در مورد آن مطمئن نیستیم. پارچه فوق العاده به نظر می رسد و در دست احساس خوبی به ما می دهد اما “دوام” را برای ما مشخص نمی کند و می توانیم تصور کنیم که با استفاده زیاد فرسوده می شود.

ویژگی های ظاهری:

-اسپیکر Sound Joy قابل خرید برای هر بودجه ای است.

این مطلب را هم ببینید
مایکروسافت از برنامه یادداشت برداری جدیدی برای ویندوز رونمایی کرد

-اسپیکر Sound Joy دارای رادیاتورهای غیرفعال در بالا و پایین (یا هر دو طرف، بسته به جهت) است که همراه با هر خط بم، لرزش رضایت بخش و واضحی را ایجاد می کند. اینها هم فوق العاده به نظر می رسند.

-در بالا، دور لبه، یک حلقه LED رنگارنگ قرار دارد. این می تواند همراه با موسیقی بدرخشد که یک جلوه جالب است اما عملکردی نیز دارد، زیرا حلقه سطح صدا، میزان شارژ باتری و حتی پیشرفت را در طول به روز رسانی سیستم عامل نمایش می دهد.

Sound Joy دارای دکمه‌های کنترل حجم لاستیکی بزرگ است که با فشار دادن یک کلیک نسبتاً رضایت‌بخش می‌دهد. تراشه NFC توسط یک لوگوی کوچک از همان مواد لاستیکی قرار گرفته است. یک نوار پلاستیکی نرم در امتداد پشت دستگاه خانه اکثر دکمه‌ها و تک پورت USB-C بلندگوها است.

-دکمه‌ها دارای نور پس‌زمینه LED سفید هستند که استفاده از اسپیکر را در شرایط کم نور آسان می‌کند. این را نمی توان در مورد کنترل های صدا گفت، اما اندازه و برجستگی آنها به این معنی است که بعید به نظر می رسد که با مکان یابی آنها مشکل داشته باشید.

اگر دو بلندگوی Huawei Sound Joy دارید، می‌توانید آن‌ها را به صورت استریو با یک دکمه اختصاصی جفت کنید اسپیکر را می توان در جهت افقی یا عمودی استفاده کرد.


کیفیت صدا و تجربه کاربری

هنگامی که هواوی Sound Joy را برای اولین بار روشن می‌کنید، با صدای زنگ همراه با صدای بیس عمیق مواجه می‌شوید. ما بلافاصله تحت تأثیر قابلیت های فرکانس پایین چنین بلندگوی کوچکی قرار گرفتیم. این واقعاً می تواند غوغا کند. رادیاتورهای غیرفعال نیز تکان رضایت‌بخشی می‌دهند.

جفت شدن به کامپیوترها به لطف کشف خودکار بسیار با این اسپیکر آسان است.

Sound Joy را می توان در برنامه AI Life هوآوی پیکربندی کرد، این کار در Pixel نسبتاً آسان بود. در اصل، شما برنامه را به طور معمول از Play Store دانلود می کنید اما وقتی آن را باز می کنید، برنامه نیاز به به روز رسانی در قالب یک برنامه جداگانه از سرورهای هواوی دارد. این هیچ چیز سختی نیست، اما یک لایه اضافی از faff اضافه می کند که شما از رقبا پیدا نخواهید کرد.

متأسفانه، کاربران آیفون شانسی ندارند و هیچ برنامه پشتیبانی شده ای ندارند. این پایان دنیا نیست زیرا حجم زیادی از برنامه در حال انجام نیست، اما به این معنی است که کاربران اپل از عملکرد کامل حلقه LED بلندگو لذت نخواهند برد زیرا جلوه های نور موسیقی توسط آن غیرفعال می شوند. پیش فرض

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ های 14 و 15 اینچ ZBook Firefly اچ پی رونمایی شدند

Huawei Sound Joy دارای امضای صدای بسیار دلپذیری است که به نظر می رسد باید از یک بلندگوی دو برابر اندازه باشد. یک تعصب نسبت به سطح پایین وجود دارد که صدایی گرم و منقبض می دهد در حالی که جزئیات زیادی را در اوج ها حفظ می کند.

جالب اینجاست که ما متوجه شدیم که در صداهای بسیار بالا صداها به طرز ناخوشایندی تیز می شوند، اما در صدای عادی گوش دادن آنها بسیار عالی به نظر می رسند. بنابراین آن صفحه را خیلی سخت نگیرید، در غیر این صورت ممکن است اوضاع سخت شود.

ما همچنین متوجه شدیم که سطحی که اسپیکر Huawei Sound Joy روی آن قرار می‌گیرد، تأثیر قابل توجهی بر کیفیت صدا دارد، به‌ویژه زمانی که در جهت عمودی استفاده می‌شود. این احتمالاً به دلیل رادیاتور غیرفعال رو به پایین و نحوه طنین انداز باس از سطوح اطراف است. ما دریافتیم که صدا روی سطح متراکم مانند میز آشپزخانه بسیار دلپذیر است.

این  می تواند به طرز عجیبی هم بلند شود، بنابراین یک همراه ایده آل برای گردهمایی در فضای باز است.

عمر باتری اسپیکر Huawei Sound Joy

به لطف سلول داخلی 8800 میلی آمپر ساعتی، عمر باتری نیز عالی است. هواوی تا 26 ساعت پخش را تبلیغ می کند و در تجربه ما بسیار دقیق به نظر می رسد.اسپیکر Huawei Sound Joy از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند، بنابراین با شارژر مناسب می توانید تنها با یک بار شارژ 10 دقیقه ای و یک ساعت پخش داشته باشید (توجه داشته باشید: هیچ دوشاخه ای در جعبه وجود ندارد، فقط کابل است)

سخن آخر

هوآوی Sound Joy یک اسپیکر بلوتوثی با صدای عالی با زیبایی شناسی خوب و ویژگی های کیفیت زندگی عالی است. ما مخصوصاً سهولت جفت شدن و قابلیت‌های شارژ سریع را دوست داشتیم، در حالی که ظاهر و لرزش مسحورکننده است. وقتی صحبت از کیفیت صدا و سهولت استفاده به میان می آید، Huawei Sound Joy یک برنده واقعی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *