بازی و سرگرمی

معرفی ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB

ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB

اگر هنوز فرصت این برایتان پیش نیامده که یک تجربه هیجان انگیز را در کنسول های بازی تجربه کنید، بهتر سری به کنسول های بازی ایکس باکسی بزنید، که توسط شرکت مشهور جهانی مایکرو سافت طراحی و مانند یک بمب در صنعت بازار گیم ها ترکید. ما به شما ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB را معرفی می کنیم، که برای ایجاد یک هیجان تکرارنشدنی برای شما مخاطبین طراحی شده است.

در واقع ایکس باکس سری ایکس یک کنسول برای نسل نهم است، که مایکروسافت با هدف ساختن یک خاطره ماندگار در ذهن مخاطبین و گیمرهای حرفه ای آن را طراحی کرده و در امکانات بی نظیر روانه بازار کرده است. مطمئن باشید با حتی یکبار نشستن به پای این کنسول بازی، تمام بازی های قبلی از ذهنتان پاک خواهد شد. مایکروسافت شاید تا به حال به دلیل در نظر گرفتن یکسری شرایط مخاطبین اعم هزینه، به ساخت انواع کنسول های ایکس باکس ضعیف تر پرداخته بود، ولی این بار این کنسول سری ایکس، توانست لقب قوی ترین کنسول جهان را به خود بگیرد.

البته تا کنون این هنوز برای عده ای مخاطبین هنوز باورکردنش سخت است، که می توانند چنین تجربه هیجان انگیز و جذابی را کسب کنند. مایکروسافت به نوعی با ارائه کنسول ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB  توانست هیجان و انگیزه مخاطبین را برای بازی بیشتر کند و به وجد آورد. به جرئت می توان گفت ایکس باکس سری ایکس، حداقل 4 برابر قوی تر از کنسول های نسل قبل است، که با هیچ کدام قابل مقایسه نیست. این نشان دهنده قدرت، خلاقیت و مهارت مایکروسافت در طراحی و ساخت بهترین و ایده آل ترین کنسول های بازی در جهان است، که هنوز برندی نتوانسته روی دست آن بزند.

مشخصات فنی ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB

میکروسافت برای آنکه به دنبال ارائه یک کنسول بازی تکامل یافته بود، بی نقص ترین مشخصات را در این کنسول جای داد، تا دیگر جای هیچ سوالی باقی نماند. به این دلیل، ایکس باکس سری ایکس 1TB در یک وزن 4.45 کیلوگرمی و در ابعاد 151×151× 301 میلی متر روانه بازار شد و در دل مخاطبین جا خوش کرد. همچنین، این کنسول در قدرت پردازندگی 12 ترافلاپس و پرازنده 8 هسته ای توانست به لقب خود افتخار کند.

این مطلب را هم ببینید
چرا بازسازی بازی‌های قدیمی به نفع صنعت بازی است؟

یکی دیگر از مهم ترین مشخصات فنی که در طراحی ایکس باکس سری ایکس به کار رفته، این که با خیال آسوده می توانید به روی صندلی گیمینگ خود لم دهید، و انواع بازی های مورد علاقه تان را در یک حافظه 1 ترابایتی تجربه کنید. این کنسول به دلیل بهره مندی از درایور بلوری UHD K4 انواع بازی ها را با کیفیت و وضوح تصویر فوق العاده ای برای شما به نمایش می گذارد، به طوری که اصلا دلتان نمی خواهد از بازی کردن دل بکنید.

ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB

لوازم جانبی ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB

مایکرو سافت برای آنکه بتواند انواع بازی ها را برای مخاطبین هیجان انگیزتر کند، و آب و تاب بیشتری به آن بدهد، به ارائه لوازم جانبی مهمی نیز در خصوص ایکس باکس سری X 1TB پرداخته است، که این لوازم جانبی شامل هدستی با پخش صدای جذاب و مهیج در حین بازی، دسته ای اضافی، چندین عنوان بازی، کیبورد مخصوص چت و سایر تجهیزات این چنینی می باشد.

طراحی و ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB

  دیگر وقت آن رسیده که راجع به طراحی بی نظیر ایکس باکس Series X 1TB صحبت کنیم. مایکروسافت با ارائه یک طراحی جذاب و بسته بندی یونیک به نوعی دل مخاطبین عشق ایکس باکس را آب کرده است. کنسول سری ایکس به طور کلی در یک ظاهر مستطیلی شکل و در طراحی فضایی و منحصر به فرد در رنگ مشکی مات که با هر دکوراسیونی ست می شود، و با همه چیز به راحتی می تواند هارمونی خاصی را ایجاد کند، روانه بازار شد.

نکته جالی که در رابطه با طراحی ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB  وجود دارد، این که این کنسول بازی با وزن 4.4 کیلوگرم حتی به اندازه 100 گرم از پلی استیشن 5 سبک تر است. پس به راحتی می توانید در مسافرت این کنسول بازی هیجان انگیز را با خود حمل کنید، و در کنار دوستان و خانوادتان یک خاطره ماندگار و مهیج بسازید. این کنسول بازی نیز مانند سایر ایکس باکس هایی که تاکنون طراحی شده، به صورت های افقی و عمودی قابل استفاده و قرار گرفتن است، که می توانید وابسته به سلیقه خود حالت ایستادن آن را در کنار تلویزیون و یا به روی میز گیم خود تغییر دهید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های تایکون برای موبایل

دسته بازی بسیار خوش دست و ظریف این کنسول که دیگر توصیف شدنی نیست. از مهم ترین طراحی های دیگری که در ایکس باکس سری ایکس به کار رفته، می توان به کلید ایکس باکس ایکس، کلید شناسایی کنترلر، کلید Eject دیسک، شکاف قرارگیری دیسک بازی و یک پورت USB اشاره کرد. همچنین زیر کنسول پایه هایی با لبه پلاستیکی طراحی شده، که راه ورود جریان هوا به داخل کنسول را باز می کند.

قیمت ایکس باکس سری ایکس 1TB

در نهایت برای تجربه یک هیجان بازی شگفت انگیز به طوری که در دنیای بازی زندگی کنید و نتوانید از آن خارج شوید، بهتر کنسول ایکس باکس سری ایکس را با هزینه ای که برای آن در نظر گرفته شده از نمایندگی های معتبر طراحی کنید. نکته ای که در رابطه با قیمت این کنسول بازی مدنظر قرار دارد، این که شما در مقابل تجربه یک بازی هیجان انگیز، با جلوه بصری چشم نواز و صدای مهیج بازی در برابر یک گرافیک و کیفیت باورنکردنی، می توانید هزینه ای مناسب را پرداخت کنید.

در واقع هزینه ای که برای ایکس باکس سری ایکس Xbox Series X 1TB  در نظر گرفته شده، متناسب با قابلیت های متفاوت و ایده آلی است که در این کنسول قرار داده شده، و اگر گیمر واقعی باشید، به جرئت می توانم بگویم که نمی توانید از فکر خرید این کنسول بازی بیرون بیایید. پس هر چه زودتر با خرید ایکس باکس ایکس، از فروشگاهی معتبر مانند فروشگاه اینترنتی پایاتل، تجربه یک خاطره ماندگار و زندگی در یک دنیای واقعی و در عین حال رویایی را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *