بازی و سرگرمی

معرفی مدل جدید کنسول پلی استیشن 5 سونی

کنسول پلی استیشن 5 سونی

هیجان استفاده از انواع کنسول های بازی که شرکت سونی هر ساله به جان گیمرها می اندازد، هیچ وقت تمامی ندارد. این شرکت معتبر و جهانی از ابتدای تولید انواع کنسول های بازی تا به اکنون که کنسول پلی استیشن 5 سونی را روانه بازار کرده، به نوعی مهارت و خلاقیت بی پایان خودش را که هر ساله به رخ دنیا می کشد، در این کنسول بازی نمایان کرده است.

شرکت سونی یکبار دیگر با یک طراحی جذاب و هیجان انگیز از کنسول پلی استیشن 5 به دیگران ثابت کرد که می تواند همزمان با پیشرفت تکنولوژی قرن و حتی جلوتر از آن به پیش رود، و نسل های جدیدتر و غیرقابل باورتری از سری های پیش از کنسول بازی را طراحی کند. این شرکت باز هم توانست به اصطلاح بلد بودن خودش را به رخ سایر رقبایش بکشاند و کمر آن ها را بشکند. در واقع این نوع از کنسول بازی تولید شده توسط سونی، گیمرها را با نوع جدیدی از تکنولوژی، کیفیت، طراحی، سبک گرافیکی و جزئیات منحصر به فرد روبه رو کرده است.

دیگر الان هیچ کس در جهان نیست که این محصول جدید سونی را ندیده باشد. این کنسول بازی با یک طراحی کاملا جدید و به روز از نسل انواع کنسول های بازی که تا به الان ارائه شده، ظاهر شد و بهتر بگوییم قبل از ارائه طرفدارانش برای خریدن و حتی دیدن آن صف کشیده بودند. کنسول 5 نمونه تولید شده به قول معروف تافته جدا بافته ای است که توسط طراحان ذبده شرکت سونی با ظرافت طراحی شد و مانند یک بمب ترکید. این شرکت همانند نسل های قبل هم محکم و مقاوم قدم برداشت.

طراحی کنسول پلی استیشن 5 سونی

کنسول پلی استیشن مورد نظر در یک طراحی خارق العاده و شگفت انگیز فعلا در رنگ سفید بسیار جذابی عرضه شده، که قسمت های کناری کاملا سفید رنگ هستند، و در وسط آن ها بخش مشکی رنگی را مشاهده می کنیم که در زمان روشن بودن کنسول با نوار آبی رنگی که در اطراف آن خودنمایی می کند، به نوعی شگفت زده می شویم.  در طراحی و ساخت این کنسول، سه پورتUSB-A  قرار داده شده، که یک عدد آن در جلو کنسول و دو عدد دیگرش در پشت آن تعبیه شده است. همچنین مدل دیجیتال عرضه شده از این کنسول، اندکی باریک تر از مدل استاندارد آن است.

این مطلب را هم ببینید
احتمال پشتیبانی پلی استیشن 5 از بازی های نسلهای قبل

کنسول پلی استیشن 5 نمونه ای از یک طراحی چشمگیر بود، که به صورت باورنکردنی به عنوان بهترین تولیدات سونی محسوب شد و از زمان تولید به دلیل قابلیت های ایده آلی که ارائه داده، گیمرها را دگرگون کرد. این کنسول در اصل مخاطبان تشنه به وضوح تصویر و غرق در واقعیت بازی با گرافیک بی نهایت بالا را راضی کرده، که البته کار خود را برای طراحی های بعدی سخت کرده، زیرا توقع مخاطبین را بالا برده است.  البته لازم به ذکر که راضی کردن توقع مخاطبین همچنان هم ارزان نبود، و شرکت سونی مجبور به ارائه این کنسول بازی با یک هزینه بالاتر و متفاوت شد.

کنسول پلی استیشن 5 سونی

انواع کنسول پلی استیشن 5 و تفاوت آن ها

شرکت سونی برای آنکه افراد بیشتری که طرفدار دو آتیشه این کنسول بازی هستند، بتوانند آن را تهیه کنند، به طراحی این کنسول در انواع نسخه دیجیتال و نسخه استاندارد پرداخته است. سوالی که در تهیه کنسول پلی استیشن 5 اغلب ذهن خریداران را به خود درگیر می کند، این که کدام یک از انواع این پلی استیشن 5 را تهیه کنیم؟ بهتر بدانید که نسخه دیجیتال و نسخه استاندارد این بازی از لحاظ گرافیکی و سخت افزاری اصلا تفاوتی با یکدیگر ندارد.

لازم به ذکر که تنها تفاوت جرئی که میان این دو نوع کنسول پلی استیشن 5 سونی وجود دارد، در درایو نوری و وزن این کنسول است. در نسخه دیجیتال آن به دلیل حذف درایو نوری، هزینه پایین تری برای آن عرضه شده، و همچنین نسخه استاندارد این کنسول بازی تقریبا 4.5 کیلوگرم و  وزن نسخه دیجیتال آن 3.9 کیلوگرم است. پس با توجه به تفاوت های جزئی که در آن ها وجود دارد، به راحتی می توانید برای انتخاب بهترین نوع این کنسول بدون نگرانی تصمیم گیری کنید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید بهترین کنسول بازی در سال 2020

امکانات کنسول 5 سونی

نسخه تولید شده از کنسول پلی استیشن 5 سونی به دلیل حذف درایو نوری، از یک طراحی یکپارچه و جذاب تر در کنار وزن پایین تر برخوردار شد، که آن را با سایر کنسول ها متفاوت کرده است. برای تجربه یک بازی شگفت انگیز در این کنسول، هم می توانید آرشیو بازی های مورد علاقه خود را به صورت دیسک، و هم به صورت دانلود از سایت های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی پایاتل تهیه کنید؛ و یک لذت تکرارنشدنی را تجربه کنید. در غیر این صورت مطمئن باشید بسیاری از قابلیت های هیجان انگیز و جدید این کنسول را از دست خواهید داد.

کنسول پلی استیشن 5 سونی

لوازم جانبی کنسول پلی استیشن 5 سونی

سونی برای آنکه یک کنسول کاملا بی نقص و تکرارنشدنی را در اختیار مخاطبین علاقه مند قرار دهد، در این کنسول بهترین تجهیزات را به کار برده است. یکی از بی نقص ترین تجهیزات کنسول پلی استیشن 5 دوربین HD-Camera در کیفیت دو لنزی 1080 آن است، که حتما استریمرها از هیجان آن شگفت زده می شوند. در کنار دوربین، هدست های سونی جذابی نیز عرضه شده، که با پخش صدای سه بعدی فضای جدیدی از بازی را ایجاد می کند. همچنین یک ریموت برای کنترل محتوای صوتی و تصویری قرار داده شده، که از میکروفون داخلی هم برای دریافت فرمان های صوتی بهره می برند.

از جذابیت و رنگ و طراحی دسته های بازی کنسول پلی استیشن 5 سونی هم که دیگر نگم برایتان، که با ترکیب رنگی سفید و مشکی که در وسط آن قرار گرفته شده، در کنار این کنسول بازی مانند یک الماس خودنمایی می کند. در اصل کنسول 5 بدون وجود این دسته ها معنایی ندارد و نمی توان آن را این گونه تصور کرد. انواع این کنسول را می توانید در حافظه 16 و 256 گیگابایت و در حافظه داخلی 825 گیگ تهیه کنید و نهایت بازی های مورد علاقه خود را در یک گرافیک باورنکردنی تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *