بازی و سرگرمی

معرفی کنسول بازی Xbox Series S

کنسول بازی Xbox Series S

یکی از شرکت های تولید انواع کنسول بازی که دائما با سونی در حال رقابت است، و موفق نیز شده، شرکت مایکرو سافت می باشد. مایکرو سافت با طراحی و ارائه انواع کنسول های بازی، به مخاطبین طراحی جدیدی از پلی استیشن ها را در قالبی به نام کنسول بازی Xbox Series S رونمایی کرد، که این کنسول کاملا به روز و جذاب بود و از آن پس نتوانست جایگزین پیدا کند.

البته لازم به ذکر که ایکس باکس ها، تنها به مدل ذکر شده محدود نمی شود، اصلا مگر می شود مایکروسافت تنها یک نمونه از این کنسول بازی جذاب را ارائه دهد؟! کنسول بازی ایکس باکس سری S در واقع نسل کوچکی از خانواده ایکس باکس ها به حساب می آید، که در هزینه پایین تر و به صرفه تری روانه بازار شد، تا تمام علاقه مندان بتوانند از داشتن یک بازی هیجان انگیز در کنسول های بازی ایکس باکس نهایت لذت را ببرند. نکته ای که تنها در رابطه با این کنسول بازی به شدت خود نمایی می کند، این که مایکروسافت در آن زمان به جای ارائه قدرت 10 الی 12 ترافلاپسی، در این کنسول قدرت 4 ترافلاپلی را نمایان کرد که اندکی مورد بحث و انتقاد قرار گرفت.

مایکرو سافت با طراحی کنسول بازی Xbox Series S توانست در یک زیبایی و جذابیت عالی نبض بازار صنعت گیمرها را به صدار در آورد. این برند تولیدکننده با ارائه کنسول بازی ایکس باکس در انواع مختلف به دنیا ثابت کرد که نمونه متفاوت تری از پلی استیشن نیز می تواند برای انجام بازی های مهیج جایگزین قرار بگیرد و این طور نیز شد. این دستگاه در یک عملکرد عالی وارد بازار شد و مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفت.

مشخصات فنی کنسول بازی ایکس باکس سری S

در رابطه با مشخصات فنی مهمی که برای این کنسول بازی توسط مایکروسافت در نظر گرفته، مخاطبین گیمر به راحتی می توانند انواع بازی هایی که مختص ایکس باکس طراحی شده را در حافظه های 10 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی تجربه کنند. در اصل کنسول بازی ایکس باکس سری اس در یک پردازنده 8 هسته ای روانه بازار شد، که به همه انواع بازی های این کنسول به راحتی پاسخ می دهد. لازم بدانید که این کنسول فاقد درایو نوری است، و شاید یکی از دلایل هزینه پایینی که برای آن در نظر گرفته شده، این قابلیت ایکس باکس نیز باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی ارزان ترین هدست های گیمینگ در بازار ایران

همانطور که می دانید، مایکروسافت در طراحی و ارائه سری کنسول بازی Xbox Series S نهایت تکنولوژی را به کار گرفته، و دلیل انتقادهایی که در رابطه با مشخصات فنی این کنسول ایجاد شد، به دلیل این بود که مایکروسافت قصد داشت طراحی را ایجاد کند، که همه مخاطبین قابلیت خرید آن را داشته باشند، و بتوانند یک بازی تکرارنشدنی در گرافیک بالا و کیفیت و وضوح تصویر باورنکردنی را تجربه کنند.

کنسول بازی Xbox Series S

طراحی و امکانات کنسول بازی Xbox Series S

 دیگر وقت آن رسیده که طراحی و امکانات کنسول بازی ایکس باکس سری اس  را به رخ بکشیم. این کنسول با یک طراحی عالی در رنگ بندی های سفید و مشکی در یک بسته بندی فوق العاده جذاب و شیک روانه بازار شد، و بدون شک طرفداران زیادی را به دست آورد. همچنین، ایکس باکس سری اس، با یک زیبایی هر چه تمام تر، توانست جایگاه خود را در نزد گیمرها به طرز شگفت انگیزی باز کند، که این اصلا باورکردنی نبود. شاید برای شما جالب باشد، ولی کسانی که این کنسول را تهیه کرده اند، حتما با شعار به رویاهایت قدرت بده، که به روی این کنسول خودنمایی می کند روبه رو شده اند.

این شعار در واقع مخاطبین را برای دست یابی به اهداف و بلند پروازی های زیبا تشویق می کند، و به آن ها اراده و قدرت برای تلاش بیشتر می بخشد. کنسول بازی Xbox Series S با ظرافت تمام در یک اندازه بی نظیر درون جعبه جا خوش کرده و با وزن کمی که دارد، با سایر کنسول های بازی قابل مقایسه نیست. دسته بازی زیبا و ظریف این کنسول که دیگر جای تعریف ندارد، زیرا تنها با یکبار دیدن به هیجانی که با در دست گرفتن آن به شما می بخشد پی خواهید برد. این کنسول به صورت یک جعبه مکعبی شکل، به وسیله یک فن بزرگ مشکی که به رویش قرار دارد، طراحی بی نظیری از یک ایکس باکس بود، که همه کمبودها را به نوعی جبران کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های دو بعدی برای پلتفرم های مختلف

امکانات منحصر به فرد کنسول ایکس باکس سری اس

شما کدام کنسول بازی را دیده اید، که مانند کنسول بازی Xbox Series S طراحی شده توسط مایکروسافت بتواند هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی در هر جایی که آن را قرار می دهید، جا خوش کند؟ این امکانات در هیچ کنسول بازی به جز ایکس باکس وجود ندارد. یکی از جالب ترین امکانات این کنسول بازی، صدای مهیج و جذاب این دستگاه در هنگام بازی است، که از خود پخش می کند و هیجان بازی را صد برابر افزایش می دهد. سری اس این کنسول توانایی این را دارد تا بدون هیچ مشکلی انواع بازی های مورد علاقه شما را به اجرا در آورد.

قیمت کنسول بازی Xbox Series S

باتوجه به تمام مواردی که ذکر شد، باز هم عده ای از افراد در انتخاب خود مانده اند و نمی دانند چه تصمیمی بگیرند. بهتر بدانید مایکروسافت با ارائه کنسول بازی Xbox Series S قصد داشت تا مخاطبین عشق بازی بتوانند در کنار تجربه یک بازی هیجان انگیز با گرافیک بالا و پخش صدای جذاب یک هزینه نسبتا پایین تری را بپردازند. در عین حال این کنسول بازی متناسب با قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده، هم از لحاظ طراحی و ظاهر بی نظیر و دلنشین است، و هم سطح گرافیکی بالایی را ارائه داده، که چنین قابلیتی را در هیچ کنسول بازی دیگری پیدا نخواهید کرد.

در اصل کنسول بازی ایکس باکس سری اس یک کنسول نسل نهمی می باشد، که شما تنها با پرداخت هزینه یک کنسول نسل هشتمی می توانید آن را تهیه کنید. سرویس گیم پس، عملکرد بی سرو صدا و بسیار سریع، ظاهر زیبا، ظریف و جذاب، معماری سخت افزاری نسل نهمی در مقابل یک قیمت و هزینه کمتر واقعا باورنکردنی است. اگر به دنبال تجربه یک بازی متفاوت هستید، قطعا تهیه این طراحی از ایکس باکس از فروشگاه اینترنتی پایاتل برای شما بهترین انتخاب است که نباید این فرصت را از دست بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *