بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی downhill smash

بازی downhill smash

امروز می خواهیم در رابطه با بازی downhill smash صحبت کنیم. ژانر زامبی که زمانی فقط یک ژانر خاص بود، به یک پدیده واقعی در فرهنگ پاپ شکوفا شده است که قدرت ماندگاری خود را بارها و بارها ثابت کرده است. بازی‌های زامبی می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند و تقریباً هر سبکی را که فکر می‌کنید در بر می‌گیرد. با این حال، به نظر می رسد محبوب ترین ویژگی آنها تیراندازی و بقا است. این رده پس از اواسط دهه 2010 کمی سقوط داشته اما دوباره دارد اوج می گیرد، بازی downhill smash نیز نوعی بازی زامبی است، اگر علاقه مند به آن هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های بازی

سریال The Dead Effect یک سری زامبی شوتر مناسب است. این گرافیک به زیبایی طراحی شده است و شما انبوهی از زامبی ها، هیولاها و انواع دیگر موجودات علمی تخیلی را از بین می برید. همچنین حاوی یک عنصر RPG است که به شما امکان می دهد سطح خود را ارتقا دهید و در غیر این صورت شخصیت خود را به یک ماشین جنگی تبدیل کنید. شما بیش از 100 ایمپلنت برای ارتقاء شخصیت خود دارید، بیش از 40 اسلحه برای استفاده در برابر افراد بد، و توسعه دهندگان حدود 30 ساعت بازی کلی را به رخ می کشند. در اینجا محتوای زیادی وجود دارد و یکی از بازی های زامبی مناسب به شما معرفی شده است. این به همان اندازه نزدیک به یک بازی Dead Space است که می توانید در موبایل دریافت کنید.

بازی downhill smash

بازی downhill smash یکی از بازی های زامبی قدیمی است. با این حال، به روز رسانی ها این بازی را حتی به امروز مرتبط نگه داشتند. دارای تعداد زیادی ماموریت، گرافیک مناسب و مکانیک های اول شخص بسیار خوب است. همچنین مجموعه ای از ماموریت های هفتگی، پشتیبانی از کنترلرهای سخت افزاری و تعداد زیادی سلاح برای جمع آوری وجود دارد. همانطور که گفتیم، این یک بازی قدیمی است. کسانی که به دنبال جدیدترین بازی‌ها هستند، با این یکی یک گام به عقب برمی‌دارند. با این حال، هنوز هم بهتر از اکثر بازی‌های زامبی جدیدتر و به طور کلی بازی‌های FPS عمل می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی گرافیکی ترین بازی های موبایل که نباید از دست بدهید

بهترین بازی‌های زامبی دارای تعداد زیادی از دشمنان مرده هستند که مطمئناً عاشق غوطه‌ور شدن در مغز شما هستند، اما چیزهای بیشتری برای آنها وجود دارد. در شرایطی که غالباً شرایط سختی است، با آزمایش مهارت های بقا و مبارزه مواجه خواهید شد و خواهید دید که چگونه بشریت می تواند متحد شود و در برابر ناملایمات گرد هم بیاید. بهترین بازی‌های زامبی واقعاً انواع مختلفی از تجربه‌های اکشن را ارائه می‌دهند که می‌توانند ظریف و بسیار سرگرم‌کننده باشند.

دانشمندان متوجه نشده اند که چه چیزی تیراندازی به زامبی ها را سرگرم کننده می کند، اما دلیلی وجود دارد که چرا این ژانر از بازی های بقا بسیار محبوب شده است. از سری‌هایی مانند Resident Evil گرفته تا Call of Duty، بازی‌های بسیار محبوبی هستند و توانسته اند در دل مردم جا باز کنند. اما در رابطه با بازی ای که امروز معرفی کردیم باید بدانید که مملو از هیجان و ترس است.

کاراکتر های بازی downhill smash

بازی های زامبی اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب شده اند و به قول معروف همه این روزها در حال دانلود این بازی ها هستند به خصوص بازی downhill smash که بسیار پرطرفدار شده است. چیزی در مورد این وجود دارد که یک بازمانده ذخیره شده در تلاش برای عبور از زمین های متروک تمدن یا یک قاتل مرده تفنگدار که با گیمرها ارتباط برقرار می کند، وجود دارد. فقط باید به تعداد بازی‌های زامبی جدید هر هفته به Steam نگاه کنید تا دقیقاً آن را ببینید. همین حالا این بازی را دانلود کنید.

تاریخچه بازی های زامبی تقریباً به قدمت خود صنعت باز می گردد. در سال 1984، Quicksilva اولین بازی زامبی Zombie Zombie را منتشر کرد که به ZX Spectrum عرضه شد. از آنجا، زامبی‌ها در بازی‌های ویدیویی کمی آرامش داشتند، تا زمانی که Wolfenstein 3D در سال 1992 نگهبانان بی‌نظیر Wolfenstein 3D ظاهر شدند و سپس در مرکز بازی کلاسیک Zombies Ate My Neighbours قرار گرفتند. همه ی این ها نشان داد که بازی های زامبی می تواند بسیار پرمخاطب باشد و هر روزه بر تعداد افرادی که این گیم را بازی می کنند افزوده می شود، شما هم می توانید آن را امتحان کنید. بنابراین حتما بازی downhill smash را امتحان کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر

زامبی یک انتقام جسمانی مردگان اسطوره‌ای است که از طریق زنده کردن یک جسد ایجاد شده است. زامبی ها بیشتر در آثار ژانر ترسناک و فانتزی یافت می شوند. تصاویر رسانه های مدرن از زنده شدن مردگان اغلب شامل جادو نیست، بلکه روش های علمی تخیلی مانند ناقلان، تشعشعات، بیماری های روانی، ناقل ها، پاتوژن ها، انگل ها، حوادث علمی و غیره را شامل می شود. در بازی dwn hill smash هم سعی شده تا از این ویژگی استفاده شود تا نهایتا شما بتوانید زامبی ها را شکست دهید. اگر علاقه مند هستید که به دنیای زامبی ها وارد شوید حتما این بازی را امتحان کنید، و به دوستان خود هم پیشنهاد دهید آن را نصب کنند.

بازی downhill smash

کلمه انگلیسی “zombie” اولین بار در سال 1819 در تاریخ برزیل توسط شاعر رابرت ساوتی به شکل “zombi” ثبت شد. فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد منشأ این کلمه را آفریقای غربی می داند و آن را با کلمات کنگو nzambi (خدا) و zumbi یا nzumbi (فتیش) مقایسه می کند. برخی از نویسندگان نیز آن را با کلمه کنگو vumbi (mvumbi) (شبح، انتقام‌گرفته، جسدی که هنوز روح را حفظ کرده)، (nvumbi) (بدن بدون روح) مقایسه می‌کنند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بازی downhill smash آشنا کنیم، همان طور که دیدید این بازی بیشتر دارای ژانر وحشت و شگفت انگیز است، دوستان عزیزی که قصد نصب این بازی را دارند باید خود را برای چالش های زیادی آماده کنند، باید سعی کنند زامبی ها را به راحتی شکست دهند وگرنه بازنده ی بازی خواهند بود، بنابراین اگر روحیه ی تیمی و مبارزه دارید پیشنهاد می کنیم حتما یکبار هم که شده این بازی را امتحان کنید، یکبار که آن را نصب کنید دیگر  هیچ وقت حاضر نمی شوید آن را پاک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *