اخبار تکنولوژی

رندرهای رسمی هواوی واچ D

هواوی اچ D

در این مقاله می خواهیم هواوی اچ D را به شما معرفی کنیم. ساعت‌های هوشمند نامی برای خود دست و پا کرده‌اند و جایگاه ویژه‌ای در سراسر جهان ایجاد کرده‌اند. با سرعت سریع پیشرفت های تکنولوژیکی، آنها روز به روز مقرون به صرفه تر می شوند و ویژگی های بیشتری را دارا هستند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی هواوی اچ D بدانید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چرا مردم ساعت های هوشمند هواوی اچ D می خرند؟

ساعت‌های هوشمند بسیاری از ویژگی‌های مفید موجود در گوشی‌های هوشمند را دریافت می‌کنند و روی مچ شما قرار می‌دهند. می توان از آنها برای دریافت اعلان ها، برقراری و دریافت تماس های تلفنی و دسترسی به طیف گسترده ای از برنامه ها استفاده کرد. آنها اغلب به ردیاب های تناسب اندام پیشرفته مجهز هستند که می توانند هر حرکتی را که انجام می دهید تجزیه و تحلیل کنند و برخی از برنامه ها واقعاً مفید هستند.

هواوی اچ D

به عنوان مثال، می توانید از مچ دست خود با هرکس که می خواهید تماس بگیرید، لیست کارهای روزانه را پیگیری کنید و به کتاب های صوتی گوش دهید. در واقع، خواهید دید که اکثر برنامه های محبوب گوشی های هوشمند اکنون دارای نسخه های ساعت هوشمند هستند. جدیدترین مدل ها نیز بسیار شیک هستند. و انتخاب گسترده در رابطه با این ساعت ها به این معنی است که شما هرگز از ظاهر آنها خسته نخواهید شد.

بهترین ساعت‌های هوشمندی که ما آزمایش کرده‌ایم همگی در نوع خود عالی هستند، اما یک اندازه نیستند. از برندهای بزرگ فناوری مانند اپل، سامسونگ و هواوی گرفته تا ساعت‌سازان سنتی مانند تگ هویر و فسیل، ده‌ها شرکت، ساعت‌های هوشمندی دارند که اعلان‌ها، برنامه‌ها و موارد دیگر را به ما ارایه می دهند. مدل‌های جدیدی مانند هواوی اچ D این قابلیت‌ها را حتی بیشتر می‌کنند.

ساعت هوشمند یک دستگاه قابل حمل است که برای قرار دادن روی مچ طراحی شده است. علاوه بر این، ساعت‌های هوشمند ویژه برای فعالیت‌های خارج از منزل اغلب مکمل سایر دستگاه‌های حجیم‌تر در کیت ابزار ماجراجویان هستند. بنابراین شما با استفاده از این ساعت ها می توانید بفهمید چه مقدار فعالیت کردید و یا چه مقدار دویده اید، ضربان قلب و یا فشار خون شما چقدر است.

این مطلب را هم ببینید
یک باگ امنیتی مهم در جدیدترین نسخه گوگل کروم رفع شد

تاریخچه ی کوتاهی در رابطه با ساعت های هوشمند

در حالی که ساعت‌های دیجیتال دهه‌ها است که وجود داشته‌اند. برخی با توانایی‌هایی مانند ماشین‌حساب و مبدل ها، در دهه 2010 شرکت‌های فناوری شروع به عرضه ساعت‌هایی با قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند کردند. که هواوی اچ D هم جزو آن است.

اپل، سامسونگ، هواوی، سونی و دیگر شرکت های بزرگ ساعت‌های هوشمند را در بازار مصرف‌کننده عرضه می‌کنند، اما یک استارت‌آپ کوچک واقعاً شایسته اعتبار برای محبوبیت ساعت هوشمند مدرن است. هنگامی که Pebble اولین ساعت هوشمند خود را در سال 2013 معرفی کرد، در Kickstarter سرمایه گذاری بی سابقه ای را به دست آورد و بیش از یک میلیون دستگاه فروخت.

این روزها پیشرفت های بسیاری در فناوری ساعت های هوشمند به وجود آمده است. برای مثال، شرکت‌هایی مانند گارمین از ساعت‌های هوشمندی مانند Fenix پشتیبانی می‌کنند که با سنسورها و ردیاب‌ها برای پشتیبانی از سفرهای خارج از کشور مقاوم‌تر و بهینه‌تر هستند. به همین ترتیب، شرکت‌هایی مانند سونتو ساعت‌های هوشمند بهینه‌سازی شده برای غواصی را عرضه کردند که در اعماق قابل توجهی زمان زیادی را تحمل می‌کنند.

ساعت های هوشمند هواوی اچ D چه کاری انجام می دهند؟

اکثر ساعت‌های هوشمند، چه برای استفاده روزانه (مانند اپل واچ) و چه برای اهداف خاص (مانند گارمین Fenix) مجموعه‌ای از ویژگی‌های استاندارد را ارائه می‌دهند:

اعلان‌ها: گوشی‌های هوشمند اعلان‌هایی را نمایش می‌دهند تا شما را از رویدادها یا فعالیت‌های مهم آگاه کنند. انواع اعلان ها متفاوت است. دستگاه‌های متصل به تلفن هوشمند ممکن است به سادگی اعلان‌های تلفن را روی مچ دست شما منعکس کنند، اما سایر ساعت‌های هوشمند اعلان‌هایی را نشان می‌دهند که فقط یک دستگاه هوشمند می‌تواند ارائه دهد. به عنوان مثال، جدیدترین ساعت هواوی اچ D دارای حسگر سقوط است. اگر هنگام دست کردن ساعت زمین بخورید، حرکت بعدی شما را حس می کند. اگر هیچ حرکتی را تشخیص ندهد، یک سری اعلان ها را ارسال می کند. نهایتا ساعت فرض می‌کند شما مجروح شده‌اید و از طرف شما به مقامات هشدار می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی

هواوی اچ D

برنامه ها: فراتر از نمایش اعلان ها از تلفن شما، ساعت هوشمند فقط به اندازه برنامه هایی است که پشتیبانی می کند. اکوسیستم‌های اپلیکیشن‌ها متفاوت هستند و به محیط‌های اپل یا گوگل مرتبط هستند. ساعت‌های هوشمند با هدف اختصاصی، مانند پیاده‌روی یا غواصی، معمولاً از برنامه‌هایی که برای رسیدن به آن هدف نیاز دارند، بدون فرصت اضافه کردن انواع دیگر برنامه‌ها، پشتیبانی می‌کنند. تمامی ساعت های هواوی اچ D این ویژگی را دارند.

مدیریت رسانه: اکثر ساعت های هوشمند جفت شده با گوشی های هوشمند می توانند پخش رسانه را برای شما مدیریت کنند. به عنوان مثال، هنگامی که در حال گوش دادن به موسیقی در هواوی با استفاده از هدست هواوی هستید، می توانید از ساعت هواوی اچ D خود برای تغییر صدا و آهنگ ها استفاده کنید.

پاسخ صوتی به پیام ها: کمیک های قدیمی دیک تریسی را به خاطر دارید، جایی که کارآگاه قهرمان از ساعت به عنوان تلفن استفاده می کرد؟ ساعت‌های هوشمند مدرن با سیستم‌عامل‌های WatchOS یا Wear از سیستم صوتی پشتیبانی می‌کنند.

ردیابی تناسب اندام: اگر یک ورزشکار سرسخت هستید، یک گروه تناسب اندام اختصاصی احتمالاً انتخاب بهتری نسبت به ساعت هوشمند است. با این حال، بسیاری از ساعت‌های هوشمند شامل نمایشگر ضربان قلب و گام‌سنج برای کمک به پیگیری تمرینات شما هستند.

GPS: اکثر ساعت‌های هوشمند دارای GPS برای ردیابی موقعیت مکانی شما یا دریافت هشدارهای مربوط به مکان هستند.

میزان استفاده از باتری متفاوت است. هواوی معمولاً با یک بار شارژ 18 ساعت استفاده معمولی دارد، در حالی که Pebble دو یا سه روز است. در هنگام خرید حتما از فروشنده باید بپرسید که این ساعت چقدر می تواند دوام بیاورد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی داشتیم شما را با هواوی اچ  D آشنا کنیم، امیدواریم که مطالب برای شما مفید واقع شده باشد، اگر قصد خرید این ساعت ها را دارید می توانید در هر ساعت از شبانه روز با تیم ما تماس حاصل کنید و یا ایمیل بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *