مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان

بهترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان

آنتی‌ویروس یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای کامپیوتری محسوب می‌شود که بسیاری از کاربران و کارشناسان، استفاده از آن را الزامی می‌دانند. با توجه به اهمیت مقوله امنیت آنتی ویروس های مختلفی توسط شرکت های مختلف جهان به بازار عرضه شده اند. برخی از آنها رایگان بوده و برخی پولی. برخی آنلاین بعضی دیگر نیازمند نصب. در این بخش قصد داریم بهترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین آنتی ویروس های آنلاین رایگان را بشناسید

SafetyDetective

وب‌سایت SafetyDetectives ابزار امنیتی آنلاینی به‌نام Known Vulnerabilities Scanner دارد که با بررسی کلی، هرگونه برنامه‌ی ناامن و بدافزار را در سیستم شما پیدا می‌کند. همچنین، اگر هرکدام از اپلیکیشن‌های شما به به‌روزرسانی امنیتی نیاز داشته باشند، پیام هشدار را از آنتی‌ویروس آنلاین دریافت می‌کنید. ابزار ویروس‌کش آنلاین کامپیوتر SafetyDetectives کاملا در سرورهای همان وب‌سایت نگه‌داری می‌کند و درنتیجه، کاربر به دانلود و نصب هیچ نرم‌افزاری نیازی نخواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
دو لپ تاپ گیمینگ سری Omen و Pavilion توسط HP رونمایی شد

Norton Power Eraser

نورتون یکی از شرکت‌های قدیمی و معتبر فعال در صنعت آنتی‌ویروس محسوب می‌شود که نسخه‌ای سبک‌تر از سرویس جامع خود را به‌صورت آنلاین به کاربران ارائه می‌کند. آنتی‌ویروس آنلاین نورتون را می‌توان نرم‌افزار رایگان دانلودکردنی دانست. این نرم‌افزار در بررسی‌های اولیه عملکرد خوبی نشان داد و تعدادی از بدافزارهای مرسوم و انواع PUP را به‌خوبی شناسایی کرد.

 VirusTotal

آنتی‌ویروس آنلاین VirusTotal برای اسکن کامل کامپیوتر پیشنهاد نمی‌شود. به‌هرحال، این ابزار تحت‌وب نمی‌تواند تمامی فایل‌ها را کامل اسکن کند که برای ابزاری آنلاین کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. درواقع، عملکرد VirusTotal بسیار ساده‌تر است و تنها فایل‌هایی را اسکن می‌کند که به ابزار ارائه کنید.

Bitdefender مخصوص مک

اگرچه همیشه این ادعا و بحث وجود دارد که ویروس یا بدافزاری نمی‌تواند در سیستم‌عامل مک نفوذ کند و در آن اختلال به‌وجود آورد، تعداد زیادی از مجرمان سایبری به‌دنبال توسعه‌ی بدافزار و کشف روش‌هایی برای نفوذ به سیستم‌عامل مشهور و محبوب اپل هستند. به‌هرحال، اگر کامپیوتر مک شما با مشکلاتی همچون کاهش سرعت، اختلال در عملکرد، اعلان‌های امنیتی و… روبه‌رو شد، می‌توانید از ابزار رایگان Bitdefender موسوم به Virus Scanner for Mac استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
ترفندهای جستجوی حرفه ای در گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *