ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی جذاب ترین تم های ویندوز 10

جذاب ترین تم های ویندوز 10

ویندوز 10 جدیدترین و پر قابلیت ترین سیستم عامل های جهان است که تعداد قابل توجهی از کاربران را به خود اختصاص داده است. این نسخه از ویندوز دارای قابلیت های متعددی بوده و به همین علت بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. این ویندوز راه سریعی برای شخصی ‌سازی کامپیوترتان به شما ارائه می ‌دهد و آن هم استفاده از تمپلیت های بسیار زیباست. اگر می خواهید جذاب ترین تم های ویندوز 10 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

جذاب ترین تم های ویندوز 10

تم با ظاهر مک: macDock

اگر به‌دنبال دانلود تم اپل برای ویندوز 10 هستید و ظاهر مک را ترجیح می‌دهید، چند انتخاب در پیش رو دارید. یکی از تم‌های مشهور به‌نام MacDock شناخته می‌شود که به‌صورت فایل exe در Deviantart وجود دارد. این تم به‌راحتی نصب می‌شود و ظاهری بسیار شبیه به سیستم‌عامل مک دارد. ظاهر داک تم شبیه کامپیوترهای مک اپلیکیشن‌های محبوب را به‌صورت مجموعه نمایش می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کیبوردهای تبلت در بازار ایران

تم با ظاهر macOS Sierra

این تم همان‌طور که از نامش برمی‌آید، ظاهری کاملا شبیه به مک نسخه‌ی سیرا به کاربر ارائه می‌کند. تمامی جزئیات سیستم‌عامل مک از داک و مرکز کنترل تا حتی جانمایی دکمه‌های کنترل پنجره در این تم رعایت شده‌اند.

تم تاریک GrevEve

برای کاربرانی که به‌دنبال تم تاریک برای ویندوز ۱۰ هستند، یکی از تم‌های مشهور GrevEve است. فراموش نکنید استفاده از تم تاریک، در بسیاری از مواقع برای سلامت چشمان کاربر هم مفید است.

تم سه بعدی 3D Theme

تم 3D Theme در وب‌سایت Themepack قرار دارد و ۱۷ پس‌زمینه با کیفیت HD دارد. تمامی تصاویر، تمی انتزاعی دارند و به‌راحتی می‌توان از بخش تنظیمات آن‌ها را تغییر داد.

تم ساده Simplify 10

تم مذکور یکی از بهترین طراحی‌ها را دارد و بسیاری از عناصر اضافی سیستم‌عامل را از رابط کاربری حذف می‌کند. Simplify 10 با سه پوسته نصب می‌شود که حالت‌های تاریک و روشن و Maverick دارد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین و ارزان ترین هدفون های 2020 با قابلیت حذف نویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *