مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین سایت های دانلود موزیک خالی بدون صدای خواننده

سایت های دانلود موزیک خالی بدون صدای خواننده

موسیقی ، نقش مهمی در زندگی انسان ها دارد. برخی مواقع می خواهید موزیک خالی یک قطعه را بدون صدای خواننده آن داشته باشید که کاربردهایی نیز دارد. برای این کار سرویس های مختلفی ارائه شده اند. برای شناخت بهترین سایت های دانلود موزیک خالی بدون صدای خواننده با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین سایت های دانلود موزیک خالی بدون صدای خواننده

Sing King

این کانال محبوب دائماً آخرین موسیقی های جدید را در نسخه های کارائوکه خارجی در کانالش قرار می دهد. نه تنها این آهنگ ها از عالی ترین خواننده ها  است بلکه فقط  با ساز نواخته می شوند تا بتوانید تلفظ صحیح و تکنیک درست خوانندگی را در این آهنگ ها ادا کنید.

Karaoke Version

این سایت به جای داشتن ترانه های اصلی ، فهرست گسترده ای از آهنگ هایی را دارد که بسیار شبیه به آهنگ اصلی است، با این وجود کمی تغییرات نسبت به آهنگ اصلی دارد. جذاب ترین بخش سایت این است که می توانید سازهای خاص را به آهنگ اضافه کنید یا پاک کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف خطوط خالی از فایل ورد

Sing Snap

این شما را ترغیب می کند آهنگ های که با آهنگ کارائوکه خوانده اید را  بارگذاری کرده و نظر سایر کاربران را در مورد آهنگ خود جویا شوید. شما می توانید نتیجه کار خود و دیگران را در این سایت بسنجید.

Sing2Music

Sing2Music نسخه های خاص خود را ، اغلب به سبک آکوستیک یا با ساز های مختلف تولید می کند، تا مردم آواز بخوانند. البته ، این آهنگها هنوز هم برای موزیک کارائوکه به همان اندازه خوب کار می کنند، اگرچه آنها دقیقاً مشابه آهنگ های اصلی نیستند.

اپلیکیشن Youka

این سایت قبلاً به عنوان یک سرویس آنلاین در دسترس بود ، اما اکنون این برنامه ای است که شما باید آن را در کامپیوتر خود دانلود کنید. با این حال ، ارزش آن را دارد زیرا می تواند اشعار و موسیقی را از هر موسیقی ای که در YouTube قرار دارد، با استفاده از هوش مصنوعی جدا کند. این برنامه   برای ویندوز ، مک و لینوکس در دسترس است.

این مطلب را هم ببینید
اصول محتوانویسی در وردپرس

پس از باز کردن Youka ، می توانید از نوار جستجو در بالای صفحه استفاده کنید تا یک ویدیوی موسیقی را در YouTube جستجو کنید. فقط نام آهنگ یا هنرمند را وارد کنید و خواهید دید که نتایج چگونه ظاهر می شوند.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین سایت های دانلود موزیک خالی بدون صدای خواننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *