اخبار تکنولوژی

هدست گیمینگ MSI Immerse GH30 V2 معرفی شد

هدست گیمینگ MSI Immerse GH30 V2

شرکت ام اس آی در سال 1986 تاسیس شد. این کمپانی توانست خود را به عنوان یکی از مطرح ترین برند های حوزه فناوری معرفی کند. امروزه محصولات گیمینگ این برند با استقبال خوبی در میان کاربران مواجه هستند. در طول این سال ها شرکت ام اس آی توانسته رتبه های جهانی بسیار قابل توجهی را به دست آورد وجوایزی را کسب کند که برند های دیگر آرزوی آن را دارند. شرکت ام اس آی در زمینه هدست های گیمینگ نیز بسیار مورد تایید گیمر ها است. هدست گیمینگ MSI Immerse GH30 V2 محصول جدیدیست که این کمپانی به تازگی معرفی کرده است.

هدست گیمینگ MSI Immerse GH30 V2

در واقع این محصول یک نسخه‌ی جدید از هدست Immerse GH30 است که در سال 2019 معرفی شد. به نظر می رسد در این نسخه از هدست گیمینگ ام اس ای برخی از قطعات داخلی این هدست تغییر کرده‌اند. البته این هدست از نظر طراحی با نسخه‌ ی قبلی تفاوت چندانی ندارد و صرفاً شاهد تغییراتی چون تغییر رنگ لوگوی MSI از قرمز به مشکی هستیم.

این مطلب را هم ببینید
رندرهای گلکسی S22 اولترا با طراحی متفاوت دوربین و جایگاه مخصوص S Pen منتشر شد

در حالی که مدل 2019 این محصول دارای نقش قرمز رنگ براقی بر روی خود بود، در مدل جدید طراح اژدهای مشکی رنگ بر روی یک پس زمینه مات نقش بسته است. تغییرات بصری در همین حد خلاصه می‌شود. در بخش مشخصات فنی نیز نسبت به مدل اصلی تفاوت خاصی دیده نمی‌شود.

هدفون مذکور از درایورهای نئودیمیومی (Nd) 60 میلیمتری با قدرت 96 دسی‌بل و امپدانس 32 اهم استفاده می‌کند و از محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند.

میکروفون این هدست Unidirectional است. این میکروفون دارای حساسیت -36 دسی‌بل و امپدانس 2.2 کیلواهمی است و محدوده فرکانسی آن بین 100 هرتز تا 10 کیلوهرتز است. کابل اصلی این هدست به‌طول 1.5 متر است و از جک 3.5 میلیمتری استفاده می‌کند. این هدست وزنی برابر 222 گرم دارد و انتظار می‌رود که با قیمتی نزدیک به 50 دلار عرضه شود.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ AORUS FI25F گیگابایت معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *