مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های اسم فامیل برای اندروید

بهترین بازی های اسم فامیل برای اندروید

بازی اسم و فامیل برای همه ما آشناست. یک سرگرمی گروهی و جذاب که مورد استقبال همه قرار می گیرد. اگر شما نیز از طرفداران بازی های اسم فامیل برای گوشی هستید، در این بخش می توانید با بهترین بازی های اسم فامیل برای اندروید آشنا شوید.

بهترین بازی های اسم فامیل برای اندروید

بازی اسم فامیل

اگر به ‌دنبال یک بازی اسم و فامیل با گوشی هستید که بتوانید در جمع‌های خانوادگی و دوستانه از آن استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما بازی اسم فامیل است. این بازی با طراحی داخلی زیبا و کاربری آسان، امکان یک بازی جذاب و خاطره‌انگیز را برایتان فراهم می‌کند. برای انجام این بازی فقط کافی است که یک گروه در این برنامه ایجاد کنید و از طریق اینترنت و Hotspot با هم بازی کنید. نکته مثبت بازی اسم فامیل این است که مداوم به‌روز شده و آپدیت‌هایی برای این برنامه می‌آید. فقط توجه داشته باشید که این بازی یک‌نفره نبوده و باید حداقل 2 نفر در آن شرکت داشته باشند.

این مطلب را هم ببینید
2 روش برای اتصال اینترنت گوشی آیفون به کامپیوتر

اسم فامیل با گوشی

این بازی با 20 هزار نصب فعال و حجم فقط 11 مگابایت، قطعا یک برنامه فوق‌العاده برای انجام بازی اسم فامیل است. اگر تنها هستید اما دوست دارید بازی اسم فامیل را انجام دهید، این عنوان شما را برای ساعت‌ها سرگرم نگه می‌دارد. این یک بازی اسم فامیل گوشی است که می‌توانید به صورت آنلاین آن را بازی کرده، امتیازهایتان را ثبت کنید و جز کاربران برتر شوید.

بازی کهکشان کلمات

این بازی اسم فامیل 50 هزار نصب فعال داشته و با طراحی داخلی جذاب که به شکل کهکشان است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بازی کهکشان کلمات تلاش کرده است تا همان سبک بازی‌های اسم فامیل کلاسیک را ادامه دهد و به همین دلیل، گزینه مناسبی برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز

فامیلو

با این بازی می‌توانید با هر فردی در هر جای دنیا به صورت آنلاین بازی کنید و اطلاعات عمومی خود را تقویت کنید. در نتیجه این بازی را به رایگان دانلود کرده و از این طریق، دانستنی‌ها و سرعت عمل خود را بسنجید. همچنین در اینجا می‌توانید دوستان جدید پیدا کرده و با پیروزی در مسابقات، ستاره‌های خود را افزایش دهید.

چلبرگ

اگرچه این بازی را نمی‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید، اما دیگر نیاز نیست تا بر روی کاغذ بازی کرده و به راحتی می‌توانید در گوشی خود این بازی را انجام دهید. در نتیجه گزینه مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *