بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های رستوران برای کامپیوتر و کنسول‌ها

بهترین بازی های رستوران برای کامپیوتر

مقوله آشپزی از جمله موارد جذابی است که سازندگان بسیاری را در زمینه بازی‌های ویدیویی به خود جذب کرده است. داشن یک رستوران و ارائه انواع غذاها به مشتریان می تواند برای بسیاری از گیمرها جذاب باشد. اگر می خواهید بهترین بازی های رستوران برای کامپیوتر و کنسول‌ها را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین بازی های رستوران برای کامپیوتر و کنسول‌ها را بشناسید

Chef: A Restaurant Tycoon Game

در این بازی قابلیت طراحی دکور و جابجایی وسایل محیط را بطور کامل در اختیار دارید. در این بازی روش پخت‌های بسیاری را در کنار ابداع دستور پخت‌های جدید در اختیار دارید؛ پس می‌توانید منوی رستوران دلخواه خود را طراحی کنید، مثلا می‌توانید بهترین برگر منطقه را تدارک ببینید. با پیش‌روی در بازی، می‌توانید توانایی‌های جدید اختیار کنید و منوی خود را گسترش دهید، جهانیان نیز به انتخاب‌های شما واکنش نشان خواهند داد. اساس بازی بر پایه این است که قیمت مناسبی برای غذاها انتخاب کنید تا مشتری باز هم به رستوران شما بازگردد.

Cake Mania Main Street

اگر به دنبال ساختن چیزای شیرین می‌گردید، بازی Cake Mania Main Street در ادامه بازی Cake Mania Collection ساخته شده که در آن ویژگی‌های شیرین و دل‌چسب نیز وجود دارد. همانند قبل شما در نقش «جیل» ظاهر می‌شوید که این‌بار قصد دارد فروشگاه خود را در سطح شهر گسترش دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Boom Karts

تمامی این هدف‌ها قرار است با پختن کیک و شیرینی، باز کردن قابلیت‌های جدید و رو به رو شدن با چالش‌هایی که مشتریان برای شما می‌سازند به سرانجام برسد. Cake Mania هم مدیریت زمان است و هم مدیریت رستوران، به همراه دیالوگ‌های بامزه و هدایای جذاب.

Cooking Dash

Cooking Dash در سبک انیمیشن‌های قدیمی، بازی‌ای مفرح و جذاب در سبک مدیریت رستوران است. ارتفا یافتن در این بازی بسیار رضایت بخش است. همزمان با رد کردن مراحل، درجه سختی بازی نیز به مرور بالاتر می‌رود؛ اما انجام آن باعث آرامش و دور کردن استرس می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *