بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی SpongeBob SquarePants: BfBBR

بازی SpongeBob SquarePants: BfBBR

باب اسفنجی شلوار مکعبی یکی از بادوام‌ترین سریال‌های انیمیشنی است که پخش آن از سال ۱۹۹۹ از شبکه نیکلودئون شروع و به بخشی از خاطرات نسل‌های مختلف تبدیل شده است. بازی SpongeBob SquarePants: BfBBR اغلب به عنوان بهترین بازی باب اسفنجی ساخته شده در تاریخ در نظر گرفته می‌شود.

بازی SpongeBob SquarePants: BfBBR

گیم پلی بازی

گیک پلی بازی در درجه اول حول ماجراجویی در بیکینی باتم و مبارزه با روبات‌ها با استفاده از تعداد زیادی توانایی‌های متنوع و متفاوت می‌گردد. بازیکنان با انواع مختلفی از پازل‌های پلتفرمینگ به چالش کشیده می‌شوند که توانایی آن‌ها را در زمان‌بندی صحیح حرکات، جلوگیری از برخورد با موانع خطرناک و موارد دیگر آزمایش می‌کند. علاوه بر این، بازیکنان همچنین باید با انواع مختلفی از ربات‌ها مواجه شوند که هر یک تهدید منحصر به فردی با قدرت خاص هستند. به عنوان مثال، ربات تارتار (Tar-Tar) از دور شما را با خمپاره‌های سس تارتار بمباران می‌کند، در حالی که ربات همر (Ham-mer) با حمله از نزدیک می‌کوشد تا شما را نابود و خرد کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Donut County

بازی SpongeBob SquarePants: BfBBR

طراحان بازی برای کمک به شما در از بین بردن نیروهای هرکدام از ربات‌ها، تعدادی توانایی مختلف در اختیارتان قرار داده‌اند. باب اسفنجی، پاتریک و سندی هرکدام یک روش حمله اساسی دارند، اما جدا از این نیز هر شخصیت از نظر توانایی‌های مختلف متفاوت است.

باب اسفنجی قادر است سلاح‌های حبابی ایجاد کند و خودش را به یک توپ تبدیل کند تا به دور خود بچرخد. باب به ترتیب با Bash یا Bounce به دشمنانی که در بالا یا پایین خودش قرار گرفته‌اند حمله می‌کند. علاوه بر این، او می‌تواند با یک توپ بولینگ حبابی به دشمنان دور از خودش حمله کند. سرانجام برای اهدافی که به حمله دقیق نیاز دارند، می‌توانید از توانایی حباب کروز برای هدایت موشک حباب به دشمنان استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش انتقال بازی‌های ایکس باکس وان به ایکس باکس سری ایکس/اس

در مرحله بعدی، پاتریک می‌تواند دشمنان را تحت تأثیر قرار دهد و آن‌ها را بی‌حس کند، سپس می‌تواند آن‌ها را برداشته و به سمت دشمنان دیگر پرتاب کند. پاتریک با «پرتاب میوه» در مراحلی از بازی می‌تواند قفل مناطق غیرقابل دسترسی قبلی را باز کند یا دشمنان خود را  از دور شکست دهد.

و سرانجام سندی قادر است روی قلاب‌های تگزاسی تاب بخورد و از شکاف‌های بزرگ عبور کند. او همچنین می‌تواند برخی از دشمنان را معلق نگه دارد و از آن‌ها استفاده کند. حمله و قدرت اصلی سندی، خرد کردن و ضربات کاراته او است که توانایی مورد علاقه وی در انیمیشن باب اسفنجی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *