بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های 2020 برای آیفون

بهترین بازی های 2020 برای آیفون

چند ماهیست که از اتمام سال 2020 می گذرد. در سال گذشته شاهد اتفاقات زیادی در دنیای بازی های ویدیویی و موبایلی بودیم. بازی های زیادی نیز برای پلتفرم های گوناگون عرضه شدند. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین بازی های 2020 برای آیفون بپردازیم.

بهترین بازی های 2020 برای آیفون را بشناسید

Thronebreaker: The Witcher Tales

استودیوی سی دی پراجکت، بعد از موفقیت‌های فراوان بازی Gwent: The Witcher Card Game بود که تصمیم گرفت یک بازی دیگر در این دنیای جادویی بسازد و نتیجه، بازی «ثرون بریکر» بود که در پاییز ۹۷ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه شد. امسال نسخه‌ی iOS بازی با قیمت ۱۰ دلار عرضه شد و تاکنون بازخوردهای خوبی هم دریافت کرده است.

داستان بازی ثرون بریکر دوران جنگ میان سرزمین های شمالی با نیلفگارد را روایت می کند. شما در بازی در نقش «میو» (Meve) ملکه و فرمانروای سرزمین‌های لیریا و ریویا  قرار دارید و برای حفظ تاج و تخت باید یک ماجراجویی هیجان‌انگیز را آغاز کنید. در ثرون بریکر، زنجیره‌ای از تصمیمات در روند داستانی بازی تأثیر می‌گذارند و هر کدام با عواقب مختلف، پایان متفاوتی را در بازی رقم می‌زنند.

Good Sudoku

بازی «گود سودوکو» دستگاه iOS شما را به وسیله‌ای برای یادگیری و لذت بردن از بازی ژاپنی سودوکو تبدیل می‌کند. طراحی بصری زیبا، سیستم راهنمایی کاربردی و هوش مصنوعی بازی به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ی خوبی از این بازی اعداد داشته باشید. بازی گود سودوکو، با امکاناتی که دارد به شما اجازه می‌دهد تا از روش‌های سنتی برای حل جدول سودوکو که شامل شمارش هر سطر و ستون است رها شده و به لایه‌های عمیق‌تر و جذاب‌تر این بازی نگاه کنید و جنبه‌های تکنیکی و ساختارهای پیچیده در این بازی را با دید بهتری ببینید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی The Last Campfire

South of the Circle

«ساوث آو د سرکل» یک بازی در سبک رمان تصویری درباره‌ی موضوعاتی از جمله خاطره، بقا و عواقب بی‌توجهی به گذشته است. بار احساسی بازی بسیار بالا است و هرچه قهرمان بازی در تلاش برای زنده‌ماندن است باید با دشمنی به نام ناامیدی هم مبارزه کند. بازی ساوث آو د سرکل داستان پیتر، از اعضای هیأت علمی دانشگاه کمبریج را روایت می‌کند که خود را در تلاش برای بقا در قطب جنوب در دوران جنگ سرد می‌یابد. پیتر در این بازی با چالش‌هایی در زمینه‌ی خاطرات گذشته و رابطه‌ی احساسی‌اش با کلارا، دوست و همکار صمیمی‌اش هم روبه‌رو می‌شود.

HoloVista

بازی سورئال HoloVista از استودیوی بازی‌سازی Aconite آنقدر متفاوت است که شاید بهترین تعریف را برای آن یک بازی معمایی روایت-محور دانست. در این بازی در نقش یک معمار جوان مأموریت دارید تا از فضای مجلل داخل بازی عکاسی کنید. فضایی پر رمز و راز و عجیب که می‌توان به گشت و گذار و کاوش در هر گوشه‌ی آن پرداخت و با کمک دوربین خود پرده از رازهای این سرزمین عجایب برداشت. همه‌ی این‌ها در حالی است که با قهرمان بازی یعنی کارمِن به تدریج از طریق آنچه در شبکه‌ی اجتماعی به اشتراک می‌گذارد آشنا می‌شویم.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه PS4 با PS5 ؛ ویژگیهای جدید چیست؟

Kart Rider Rush Plus

بازی «کارت رایدر راش پلاس» یک بازی جذاب و دوست داشتنی از استودیوی خوش‌نام و موفق نکسون است که امسال به صورت رایگان و بعد از مدت ها انتظار عرضه شد. شخصیت های محبوب از سری بازی های کارت رایدر در این بازی هم حضور دارند و شما را با دنیایی جذاب و رنگارنگ به نوعی در رقابت با بازی ماریو کارت تور مواجه می‌کنند. بازی کارت رایدر راش پلاس با ویژگی هایی جذاب و حرفه ای، نه تنها یک بازی سرگرم کننده، بلکه یک عنوان رقابتی و چالش برانگیز هم است.

Meteorfall: Krumit’s Tale

Meteorfall: Krumit’s Tale یک بازی دیگر از مجموعه بازی‌های Meteorfall است که بعد از انتشار نسخه اول یعنی Meteorfall: Journeys ساخته و منتشر شده است. بازی از نظر کلی شباهت خیلی زیادی به قسمت قبلی دارد اما این بار شاهد گسترده‌تر شدن بخش های بازی، شخصیت‌های بیشتر و داستانی متفاوت هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *