معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین تبلت های اندرویدی 2020

بهترین تبلت های اندرویدی 2020

در حال حاضر بازار پر شده از تبلت های مختلف از برندهای معتبر دنیا. حتی برندهای چینی مثل شیائومی نیز به این رقابت پیوسته و تبلت های اندرویدی قدرتمندی را تولید و وارد بازار کرده‌اند. این تنوع گسترده باعث می شود تا کاربران هنگام خرید دچار سردرگمی شوند. در این بخش می خواهیم بهترین تبلت های اندرویدی 2020 را به شما معرفی کنیم.

بهترین تبلت های اندرویدی 2020

سامسونگ گلکسی تب اس 6

گلکسی تب اس 6 از پردازنده اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند که به ما یادآوری می‌کند این دستگاه چیزی بیش از یک دستگاه برای تماشای فیلم است. تراشه رده‌بالای این دستگاه، تب اس 6 را به بهترین تبلت اندرویدی برای انجام سریع و روان بازی‌ها معرفی می‌کند. قابلیت‌های صوتی این تبلت نیز شایان ذکر است. بلندگوهای چهارگانه ساخت شرکت AKG صدای بلند و واضحی دارند، و این عالی است زیرا اگر به دنبال جایگزین باشید کمتر گزینه‌ای پیدا خواهید کرد که رضایت شما را جلب کند.

این مطلب را هم ببینید
13 نکته برای ایجاد محتوای جذاب پادکست

سامسونگ گلکسی تب اس 4

این تبلت به اسنپدراگون 835 با فرکانس 2.35 گیگاهرتز و 1.9 گیگاهرتز مجهز است و با رم 4 گیگابایتی و گزینه‌های حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود که از طریق کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان این مقدار حافظه را به 400 گیگابایت افزایش داد. قطعا تراشه این تبلت از نسل تراشه‌های قدیمی اسنپدراگون بوده و به همین خاطر است که قیمت آن ارزان‌تر می‌باشد. برای تامین انرژی تبلت از یک شارژ 7300 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژ سریع استفاده می‌شود.

ایسوس زن پد 3 اس 10

پردازنده قوی و همچنین یک صفحه نمایش فوق‌العاده روشن و زیبا در قسمت جلوی تبلت خودنمایی می‌کند. اگرچه ایسوس زن پد 3 اس 10 از نظر عمر باتری و کیفیت ساخت بهترین تبلت بازار نیست اما با توجه به قیمت پایین‌تر از سامسونگ گلکسی تب اس 6 توصیه می‌کنیم اگر به دنبال چیزی ارزان‌تر هستید این گزینه را انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین پاوربانک‌های بازار برای گوشی‌های مختلف

هواوی مدیا پد ام 5 8.4

این تبلت برای بازی چندان مناسب نیست و جک هدفون 3.5 میلی متری ندارد بنابراین باید به بلندگوهای داخلی آن اکتفا کنید. در نهایت، اگر به دنبال یک دستگاه قابل حمل خیلی خوب برای تماشای فیلم و پخش موسیقی می‌گردید هواوی مدیاپد ام 5 8.4 یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید است.

سامسونگ گلکسی اس تب 3

یک تبلت مقرون به صرفه که به دلیل پردازنده قوی و نمایشگر عالی که از محتوای HDR پشتیبانی می‌کند در میان بهترین تبلت‌های این لیست قرار می‌گیرد. همچنین یک قلم S Pen درون جعبه آن گنجانده شده و شما می‌توانید یک کیبورد هم برای آن بخرید هرچند هزینه اضافی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *