تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2020

بهترین لپ تاپ های لنوو

لنوو یک شرکت تکنولوژی چند ملیتی چینی است که دفاتر اصلی آن در پکن چین و کارولینای شمالی آمریکا واقع شده است. این شرکت در زمینه‌ی طراحی، تولید و توسعه‌ی کامپیوترهای شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، سرور و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند. لپ تاپ های لنوو در تنوع بالایی عرضه می‌شوند و هر سلیقه و نوع کاربری را پوشش می‌دهند. اگر می خواهید برای خرید لپ تاپ اقدام کنید ، در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2020 را بشاسید و بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

بهترین لپ تاپ های لنوو در سال 2020 کدامند؟

ThinkPad X1 Carbon

بهترین لپ تاپ های لنوو

یکی از جدیدترین لپ تاپ های لنوو که از طراحی زیبا و وزن سبک برخوردار است. این ویژگی باعث می‌شود تا محصول مورد نظر وسیله‌ای مناسب برای دانشجویان یا افرادی که به طور روزمره از لپ تاپ استفاده می‌کنند و نیاز به حمل آن دارند، باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این لپ تاپ در میان سایر لپ تاپ های لنوو 2020، طول عمر باتری آن است که می تواند دستگاه را تا مدت 10 ساعت روشن نگه دارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین افزونه های امنیتی گوگل کروم

ThinkBook 13s

اگر به دنبال یکی از لپ تاپ های لنوو 2020 با قیمت زیر 1000 دلار هستید، پیشنهاد ما به شما لپ تاپ تینک پد 13s است. این محصول نیز از قابلیت حمل بالایی برخوردار بوده، جمع و جور است و دوام بالایی نیز دارد که به عنوان محصولی عالی با قیمت مناسب نیز شناخته می‌شود. ناگفته نماند کیبورد این لپ تاپ کاربری راحتی دارد و ماندگاری بالای باتری در کنار طراحی زیبا از دیگر ویژگی‌های لنوو Thinkpad 13s محسوب خواهد شد.

ThinkPad X1 Yoga

بهترین لپ تاپ های لنوو

این محصول لنوو بدنه فلزی داشته و درواقع لپ تاپ های یوگا لنوو به برخورداری از بدنه‌ای از جنس آلومینیم و منیزیم معروف هستند. لپ تاپ تینک پد X1 یوگا نیز یکی از لپ های جدید لنوو محسوب می‌شود. این محصول نه تنها از طراحی ظریفی سود می‌برد، بلکه به عنوان یک لپ تاپ دو در یک ایده‌آل نیز شناخته می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش افزودن فونت به گوگل داکس

ThinkPad X1 Extreme

این لپ تاپ از نمایشگر 15.6 اینچی سود می‌برد و به پردازنده Core i7 و همین‌طور حافظه SSD مجهز است که سرعت و کارایی بالایی را نیز به لطف این تجهیزات به ارمغان می‌آورد. همچنین این لپ تاپ وزنی معادل 1.72 کیلوگرم دارد و با این حساب هنوز هم به عنوان یک وسیله قابل حمل گزینه خوبی محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *