مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین موس پدهای گیمینگ سال 2020

بهترین موس پدهای گیمینگ

شاید فکر کنید موس پد یک ابزار ساده و بدو کاربرد است اما باید بدانید که همین وسیله پیش پا افتاده ، تاثیرات زیادی در نحوه عملکرد شما هنگام کار با کامپیوتر و یا بازی کردن دارد. در طی سال های اخیر موس پدها در مدل ها و کاربردهای گوناگونی تولید و به بازار عرضه شدند. چند سال پیش فرق چندان زیادی بین ماوس پدهای عادی و ماوس پدهای گیمینگ وجود نداشت اما اکنون با توجه به گسترش تجهیزات گیمینگ ، این ابزار نیز شاهد تغییرات چشمگیری شده است. با ما همراه باشید تا بهترین موس پدهای گیمینگ سال 2020 را بشناسید.

بهترین موس پدهای گیمینگ سال 2020

تسکو مدل TMO 40

طراحی ساده و در عین حال زیبای این محصول یکی از نکاتی است که در نگاه اول نظرها را به خود جلب می‌کند. از ویژگی‌های مهم این پد انعطاف پذیری بالا و وزن پایین آن است که سبب شده کاربران بتوانند به راحتی آن را حمل کنند. بافت سطح بالایی پد نیز از مواد با کفیتی ساخته شده که حرکات روان و سریع موس را به دنبال دارد. اندازه آن به قدری است که فضای کافی را برای حرکات موس در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ایجاد لینک در ورد و مدیریت آن

ریزر مدل Goliathus Control Fissure Medium

Goliathus Control Fissure یکی از موس پدهای تولیدی این شرکت و جزو محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. سطح متخلخل این پد، حس درگیری بهتری با سطح میز ایجاد می کند و برخی کاربران، ترجیح می دهند سطح موس پدشان سطحی غیر صاف و دارای خلل و فرج داشته باشد.

ریزر مدل GoliaThus Speed Cosmic Edition Stand

روکش ماوس پد گیمینگ ریزر مدل Goliathus Speed Cosmic Edition Medium از جنس پارچه است و وجود دوخت در تمام حاشیه های آن از نخ کش شدن و باز شدن آستری جلوگیری می کند. بخش تحتانی این ماوس پد از لاستیک ضد لغزش ساخته شده است و زمانی که روی سطح میز شما قرار گیرد، امکان ندارد بتوانید آن را هنگام بازی و گیمینگ، حرکت دهید. روی سطح پد موشواره Razer Goliathus Speed مدل Cosmic Edition Medium، طرحی مفهومی و جذاب از لوگوی Razer و پرتوهای سبز رنگ نقش بسته است که کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد.

ریزر مدل VESPULA V2

این ماوس پد دو طرفه، به گونه ای ساخته شده که کاربران می‌توانند با توجه به عادت خود، از هرکدام از قسمت‌های آن استفاده کنند. یک طرف این ماوس پد با پارچه نرم و سمت دیگر آن با پارچه سخت ساخته شده تا حرکت ماوس با هر دقت حسگری که دارد، راحت انجام شود. حرکت سریع و روان ماوس روی پد یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که گیمرهای حرفه‌ای به آن توجه دارند. ابعاد ماوس پد Vespula V2 ریزر برابر 320 در 272 میلی متر است و یک استراحتگاه نرم به ارتفاع 22 میلی متری در قسمت پایین این ماوس پد طراحی شده که انجام بازی‌های طولانی مدت را برای گیمرها راحت‌تر می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش افزایش امنیت مودم با روش های مختلف

ایسوس مدل ROG Scabbard Extra Large

در ساخت ماوس پد ایسوس مدل Scabbard XLarge از پوشش Cordura® Lite استفاده شده است که در ساخت تجهیزات نظامی و پوشاک ورزشی به کار می‌رود و در برابر آلودگی و ریختن مایعات، مقاومتی استثنایی دارد. به همین دلیل، موس پد گیمینگ Asus مدل ROG Scabbard Extra Large ظاهر شیک و تمیز خود را تا سال‌های سال، حفظ می‌کند.

برای آنکه ماوس شما از قابلیت مانور پذیری عالی برخوردار باشد، پوشش ماوس پد مخصوص بازی ایسوس مدل ROG Scabbard سایز ایکس لارج، از نوع ریزبافت انتخاب شده است و ضخامت 2 میلی متری و خاصیت اسفنجی بالشتک آن، راحتی مچ دست شما را تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *