بازی و سرگرمی

معرفی بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021

داشتن یک کیبورد گیمینگ مناسب می تواند تجربه لذتبخشی از بازی های کامپیوتری برایتان به ارمغان بیاورد. در این بخش می خواهیم بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021 را بشناسید

لاجیتک مدل G513

کیبورد گیمینگ لاجیتک محصولی با کیفیت برای انجام بازی آنلاین است. این کیبورد با انواع سیستم عامل‎‌های روز دنیا مثل Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7 سازگاری دارد. کیبورد با استفاده از کابل USB به کامپیوتر شما متصل می‌شود. با استفاده از قابلیت شخصی سازی می‌توانید دکمه‌ها را تا 16.8 میلیون رنگ نورپردازی کنید. جنس بدنه ترکیبی از آلومینیوم و منیزیم است که دوام و عمر بالایی دارد.

Patriot Viper V765

شرکت Patriot Memory بیشتر بخاطر تولید RAM و حافظه ذخیره‌سازی معروف است اما با تولید کیبورد گیمینگ Viper V765 ، توانسته محصولی عرضه کند که به راحتی تبدیل به محبوب‌ترین کیبورد گیمرها خواهد شد. این محصول جزو معدود کیبوردهای گیمینگ در تولید انبوه است که از سوییچ‌های Kailh Box White استفاده می‌کند. این سوییچ‌ها به لطف اندازه 3.6 میلی‌متری (که رقبای آن یعنی Green و Blue در اندازه 4 میلی‌متری هستند) سرعت واکنش بسیار بالاتری دارد و صدای آن نیز دلنشین‌تر است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Dadish 2

Razer Huntsman Elite

این کیبورد مکانیکی دارای نور پس زمینه بسیار زیبا می باشد و وقتی در حال بازی در تاریکی هستید، این نور پس زمینه کلید های کیبورد را برای شما نمایان می کند.

HyperX Alloy Origins

ساخت جمع و جور و با کیفیت HyperX Alloy Origins آن را تبدیل به یکی از بهترین کیبورد برای بازی در سال 2021 برای گیمرهایی می‌کند که فقط می‌خواهند به انجام بازی بپردازند. این کیبورد از کلیدها گرفته تا قاب و نورپردازی پر جنب و جوش RGB ، از ظاهر و حسی عالی برخوردار است. اگر با سوئیچ‌های خطی آشنا باشید، با سوئیچ‌های قرمز این صفحه کلید که جزو بهترین Keyboard برای گیمینگ در سال 2021 است، احساس راحتی خواهید کرد.

Razer Cynosa V2

Razer Cynosa V2 یک کیبورد گیمینگ ساده مناسب برای ورود افراد مبتدی به دنیای پی سی گیمینگ است. این کیبورد ممبرین فاقد کلیدهای مکانیکی مدل گران تر آن است اما هر آنچه از یک کیبورد گیمینگ تمام عیار انتظار دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. Cynosa V2، قابلیت‌هایی مثل نورپردازی RGB کامل، حالت گیم قابل برنامه ریزی برای پیشگیری از خروج تصادفی از بازی، کلیدهای مخصوص پخش فایل‌های چند رسانه‌ای و قابلیت مدیریت کابل دارد. اگر تمایلی به پرداخت هزینه 150 دلاری – یا بیشتر – برای یک کیبورد ندارید، Razer Cynosa V2 می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های رایگان اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *