آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC352 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC352 
اینار در خدمت شما هستیم با معرفی یکی دیگر از تلفن‌های بی سیم میان‌رده کمپانی پاناسونیک. اگر قصد خرید تلفن بی سیم KX-TGC352 را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به بررسی تلفن بی سیم KX-TGC352 می‌پردازیم.

مشخصات ظاهری تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC352

تلفن بی سیم KX-TGC352 در قالب دو گوشی در اخیار شما قرار می‌گیرد. ابعاد این تلفن‌های بی سیم 108*90*165 میلی متر و ابعاد پایه شارژر آن به اندازه 108*90*85 طراحی شده است. وزن این تلفن بی سیم 130 و  وزن پایه آن 140 گرم است. با توجه به وزن این تلفن می‌توان گفت از جمله تلفن‌های سبک به حساب می‌آید. کمپانی پاناسونیک این دستگاه را در رنگ مشکی متالیک به بازار عرضه کرده است.  نمایشگر این تلفن اندازه 1.6 اینچ است. این نمایشگر از نوع LCD می باشد، که نور پس زمینه سفید دارد. برق این تلفن از آداپتور AC تامین می‌شود. برای استفاده از این تلفن باید باتری نوع نیکل متال هالید (Ni-MH) به کار ببرید. فرکانس این تلفن 1.9 گیگاهرتز می‌باشد.

ویژگی‌های تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC352

از جمله ویژگی‌های تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC352 سازگاری با سمعک است. به همین دلیل این تلفن بی سیم بسیار مناسب برای سالمندان و افراد کم‌شنوا است.
از دیگر قابلیت‌های این تلفن داشتن فناوری DECT 0.6 است که امنیت تماس‌های شما را افزایش می‌دهد. با شارژ کامل این گوشی می‌توانید تا ۹ ساعت مکالمه داشته باشید و به مدت ۱۰۰ ساعت در حالت آماده به کار باشد. این تلفن بی سیم دارای تکنولوژی ECO Mode است. که به طور چشم‌گیری میزلن مصرف انرژی و باتری را کاهش می‌دهد.  از ویژگی‌های طلایی این تلفن می توان به امکان مسدود کردن شماره‌های مزاحم اشاره کرد.

فناوری ECO

یکی از قابلیت‌های مهم تلفن KX-TGC352 پشتیبانی از ECO است. با استفاده از این قابلیت، گوشی بی‌سیم سیگنال‌های کم‌تری ایجاد می‌کند. به همین دلیل مصرف باتری به طور قابل توجهی کم‌تر می‌شود. اگر قابلیت ECO فعال باشد آنتن دهی تلفن بی‌سیم کمی پایین می‌آید و باید نزدیک تلفن پایه قرار گیرد.

پشتیبانی از فناوری DECT 6.0

قابلیت DECT 6.0 در تلفن‌های بی‌سیم بسیار اهمیت دارد. با این قابلیت تلفن بی‌سیم از فرکانس 1.9 بهره‌مند می‌شود و همچنین باعث می‌شود شدت نویز و صدای محیط به حداقل برسد. همچنین مکالمات کاربران به کمک این فناوری تا حد زیادی افزایش می‌یابد. شما می‌توانید گوشی‌های بی‌سیم خود را تا ۶ گوشی بیشتر کنید.

دفترچه تلفن در تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC352

مانند بسیاری از تلفن‌های بی سیم کمپانی پاناسونیک، تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC352 نیز دارای دفترچه تلفن است.
با کمک دفترچه تلفن در این گوشی بی سیم شما قادر خواهید بود ۵۰ شماره دلخواه خود را در حافظه تلفن سیو کنید. زمانی که شماره‌های پرتماس خود را در گوشی ذخیره می‌کنید دیگر زمان‌تان صرف شماره گیری نخواهید کرد.

حالت شب یا Night Mode

یکی از قابلیت‌های کارآمد تلفن بی سیم پاناسونیک داشتن حالت شب است.  با اکتیو کردن این حالت در ساعات دلخواه خود به راحتی و و بدون نگرانی  از صدای زنگ می‌توانید به استراحت خود بپردازید. برای فعال کردن این حالت تخست به منوی تلفن بی سیم خود مراجعه کنید بعد با زدن گزینه Night Mode، ساعت دلخواه خود را  تنظیم کنید با این کار این حالت فعال می‌شود و به طور اتوماتیک در ساعت مشخص شده در حالت بی‌صدا قرار می‌گیرد.

قابلیت بلاک کردن تماس

تلفن بی سیم KX-TGC352 از ویژگی Call Block یا مسدود کننده تماس‌های مزاحم برخوردار است. اگر در خانه یا دفتر کاری خود تماس‌های مزاحم دارید و یا نمی‌خواهید شماره‌ای خاص با شما تماس بگیرد مانند شماره‌های تبلیغاتی، برای راحت شدن از تماس این شماره‌ها  خیلی راحت می‌توانید آن‌ها را بلاک کنید. در این گوشی تا سقف 30 شماره را می‌توانید مسدود کنید.

جعبه گشایی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC352 

محتوای داخل جعبه این تلفن بی سیم شامل دو عدد گوشی بی سیم، دو عدد پایه شارژر، دو عدد آداپتور، چهارعدد باتری و دفترچه راهنما می‌باشد.
این مطلب را هم ببینید
انواع دستگاه ضبط مکالمات تلفن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *