بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/BETA58 microphone

SHURE GLXD24E/BETA58 microphone
اگر برای یک اجرای زنده و یا ضبط‌های استدیویی نیاز به یک میکروفن قوی دارید میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/BETA58 microphone بهترین انتخاب است. این میکروفن کیفیت صدای خوبی دارد و در بین میکروفن‌های هم رده خود قابلیت‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در این مقاله به بررسی میکروفن SHURE GLXD24E/BETA58 می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/BETA58 microphone

میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/BETA58 microphone یک محصول عالی از کمپانی شور محسوب می‌شود که دارای کیفیت صدای بسیار خوبی است. همچنین زمانی که شما فاصله زیادی با گیرنده نداشته باشید هم از کیفیت صدای خوب این میکروفن لذت خواهید برد. با توجه به کیفیت خوب این میکروفن در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران بسیاری دارد. حتما اسم کمپانی شور را در زمینه طراحی میکروفن شنیده‌اید. این برند نیاز به تعرف ندارد. محصولات بسیار قوی و خوبی را به بازار عرضه می‌کند که میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/BETA58 microphone یکی از بهترین محصولات این کمپانی است.

 ویژگی میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/BETA58 microphone

با توجه به بازخوردهایی که از کاربران می‌بینیم سیستم انتقال صدای قدرتمند و سریع این میکروفن بسیار کاربران را شگفت‌زده کرده است. این میکروفن صدا را در بالاترین سطح کیفیت و در کم‌ترین زمان ممکن منتقل می‌کند.‌ به همین دلیل یک انتخاب خود برای اجراهای زنده است. در این میکروفن باتری‌های قوی‌ای به کار رفته است. این موضوع خیال شما را از تهیه باتری بهتر راحت می‌کند. با شارژ کامل باتری این میکروفن بی سیم خیلی راحت می‌توانید چندین اجرای زنده را با آن برگزار کنید. شاید فکر کنید دوام بالای باتری به دلیل پایین بودن کیفیت صدای آن است. اما اصلا این طور نیست. طبق تجربه کاربران کیفیت صدای این میکروفن از محصولات هم رده خود بسیار بهتر است. وزن این میکروفن بسیار مناسب است و کار جابه‌جایی و دست گرفتن آن را برای شما راحت کرده است. پس دیگر نگران استفاده طولانی مدت از میکروفن نباشید. یکی از ویژگی‌های این باتری، سریع شارژ شدن آن است. دیگر لازم نیست مدتی طولانی منتظر شارژ شدن این میکروفن باشید. روی این میکروفن سوئیچ‌های کنترلی وجود دارد که کار را برای شما آسان کرده است. با وجود تمام ویژگی‌های مثبت این میکروفن، دارای قیمتی مناسب است.
SHURE GLXD24E/BETA58 microphone

کاربردهای میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/BETA58 microphone

 کاربرد اصلی این میکروفن استفاده در اجراهای زنده می‌باشد. که در بسیاری از همایش‌ها، جشنواره‌ها و کنسرت‌ها از این میکروفن استفاده می‌شود‌. همچنین برای ضبط صدا در استدیوها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.  لازم به ذکر است که کاربرد میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/BETA58 microphone فقط در موارد بالا نیست. شما قادرید در بسیاری از موارد دیگر هم از آن استفاده کنید.

 مشخصات فنی میکروفن بی سیم دستی شور SHURE GLXD24E/BETA58 microphone 

  • دارای یک سیستم بی سیم دیجیتالی 2.4 گیگا هرتزی است. که به طور چشم‌گیری بر روی کیفیت صدای آن تاثیر می‌گذارد.
  • دارای قدرت فرستنده 10 میلی واتی
  • قابلیت استفاده همزمان حداکثر 8 سیستم
  • دارای قابلیت‌ شناسایی اتوماتیک فرکانس گیرنده و فرستنده و تطابق آن‌ها به یکدیگر
  • دارای ریز پردازنده‌های کنترل که باعث افزایش کیفیت عملکرد آن شده‌اند.
  • مشاهده وضعیت باتری برحسب دقیقه و ساعت بر روی LED آن.
  • دارای یک کنترل از راه دور قابل تنظیم
  • دارای یک گیرنده
  • دارای آنتن‌های ثابت در بخش جلویی این محصول
  • دارای خروجی‌های XLR- و Jack برای اتصال میکروفن به سایر دستگاه‌ها
  • دارای یک نمایشگر ال ای دی بر روی این میکروفن
  • که وضعیت میکروفن را به نمایش می‌گذارد.
  • دارای یک فرستنده دستی Beta58
  • دارای دامنه فرکانس صوتی بین 50 تا 16000 هرتز
  • دارای وزن 221 گرم است که بسیار سبک و راحت  است.
به طور کلی این محصول یک محصول با کیفیت و کارآمد است که نیاز شما را به خوبی پاسخ داده است. ممنون که تا پایان مقاله همراه ما بودید امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
این مطلب را هم ببینید
ترفندهای عکاسی معماری برای عکاسان مبتدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *