بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

میکروفن سنایزر Sennheiser K6 Microphone

میکروفن سنایزر Sennheiser K6 Microphone
اینبار با معرفی یک محصول پرکاربرد از کمپانی sennheiser در خدمت شما هستیم. میکروفن سنایزر Sennheiser K6 Microphone یکی از محصولات خوب این کمپانی محسوب می‌شود. در این مقاله به بررسی این میکروفن می‌پردازیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این محصول تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

میکروفن سنایزر Sennheiser K6 Microphone

میکروفن سنایزر Sennheiser K6 Microphone  دارای توان خروجی بالا با مقدار بسیار جزئی نویز است. کپسول‌هایی که این ماژول پاور پشتیبانی می‌کند از نوع کندانسر است و دارای الگوگیرایی supercardioid است. این میکروفون تک‌ جهته است که از آن می‌توانید برای زمان‌هایی که فاصله زیادی بین محل قرارگیری میکروفن و منبع صدا است استفاده کنید. میکروفون‌های Directional یا تک‌ جهته،  از جهت‌های، معمولاً جلو و پشت میکروفون، صدا را بیشتر دریافت می‌کنند و از بقیه جهت‌ها یعنی محورهای خاموش، صدا را  بسیار ضعیف و ناچیز دریافت می‌کنند. ME 67 به نسبت حساسیت زیادی دارد و قادد است که طیف گسترده‌ای از سیگنال‌ها با فرکانس‌های گوناگون را دریافت و ضبط کند. کمپانی سنایزر ادعای کرده است که نویز ایجاد شده به وسیله این میکروفون بسیار ناچیز است. لازم به ذکر است که رنگ بدنه آنودایز شده‌ ME67 مات است به همین در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد.

مشخصات میکروفن سنایزر Sennheiser K6 Microphone

  • دارا بودن حساسیت بسیار  بالا
  • منبع تغذیه باتری AA تک جهته SuperCardioid
  • دارای پین ورودی XLR
  • توانایی بالا برای دریافت انواع سیگنال ها
  • استفاده از الگوی Polar
میکروفن سنایزر Sennheiser K6 Microphone
خوب است بدانید که امپدانس Sennheiser K6 برابر با ۲۰۰ اهم بوده و محدوده فرکانس تحت پوشش آن ۳۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است. وزن خالص این میکروفن ۴۵ گرم است. دارای ابعاد، قطر ۲۲ میلی متر و ارتفاعی معادل ۹۴ میلی متر است. انرژی مورد نیاز این ماژول پاورینگ سنایزر با کمک یک عدد باطری AA یا بوسیله فانتوم پاور تامین می‌شود. همچنین دارای کلید روشن و خاموش کردن میکروفن و یک تست باطری است.
سری K6 یک سیستم مدولار از میکروفن های کندانسور پیچیده را در اختیار حرفه ای های فیلم و ویدئو قرار می دهد که می توانند با توجه به وظیفه ای که باید انجام دهند ، یکی را انتخاب کنند. قلب سیستم ماژول تغذیه K6 است که سر میکروفن های مختلف روی آن نصب شده است. سری K6 حداکثر انعطاف پذیری پیکربندی را ارائه می دهد. همچنین می توان از بسیاری از میکروفون های lavalier با ماژول تغذیه K6 استفاده کرد. میکروفون های سری K6 را می توان مستقیم بر روی دوربین نصب شده اند ،

درخشتدگی مسافت طولانی

جهت دهی مستقیم ، تضعیف عالی منابع خارج از محور ، و صدای بسیار کم خود باعث ایجاد میکروفن هایی می شود که در صداها حتی از منابع دورتر نیز ظرافت ایجاد می کنند: ME 66 ، ME 67

داده های تکنیکی

پاسخ فرکانس (میکروفون): 30 – 20000 هرتز + – 1 دسی بل
امپدانس اسمی: 200 Ω
زمان کارکرد: حداکثر 150 ساعت
مصرف فعلی: 2،2 میلی آمپر
ولتاژ خروجی: 2 وانت فانتوم
مشخصات باتری: 12 – 48 V 1x Typ IEC LR 06 Phantom
این مطلب را هم ببینید
فلاش در عکاسی چه وسیله ای است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *