اخبار تکنولوژی

نسخه مخصوص کودک تبلت میت پد T 10 هواوی رونمایی شد

نسخه مخصوص کودک تبلت میت پد T 10 هواوی

کمپانی مشهور هواوی بدون شک یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حوزه تکنولوژی که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. میت پد T10 هواوی یکی از تبلت‌های اقتصادی این شرکت به حساب می‌آید. این شرکت به تازگی از نسخه مخصوص کودک تبلت میت پد T 10 هواوی رونمایی کرده است که در این بخش مورد بررسی قرار می دهیم.

نسخه مخصوص کودک تبلت میت پد T 10 هواوی

این تبلت هم دارای چیپست Kirin 710A بوده و از یک نمایشگر 9.7 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1280×800 پیکسل با تراکم پیکسلی 156ppi بهره می‌برد. سیستم عامل این گوشی اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10.1 بوده و نه خبری از سیستم عامل هارمونی است و نه سرویس‌های موبایلی گوگل. 2 گیگابایت حافظه رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای این تبلت در نظر گرفته شده که البته حافظه دوم از طریق microSD قابل افزایش است.

این مطلب را هم ببینید
هدست psvr2 سونی احتمالا به فناوری ردیابی چشم پیشرفته tobii مجهز می شود

تبلت میت پد T 10 با رنگ‌های شاد برای کودکان طراحی شده و قاب محافظ ضدضربه آن نیز از جنس سیلیکون خوراکی است. البته کیس مورد نظر قابل جدا شدن است و در صورتیکه کودک به اندازه کافی عاقل شود و خطری تبلت را تهدید نکند، می‌توان بدون این قاب از آن استفاده کرد. این تبلت همچنین پایه‌ای برای ایستاده ماندن دارد. هواوی نسخه کودک این تبلت را با اشتراک 12 ماهه Azoomee که بازی و سرگرمی‌هایی متناسب با سن کودکان ارائه می‌کند، راهی بازار خواهد کرد.

در درون بسته‌بندی این تبلت قلمی نیز تعبیه شده تا کودکان بتوانند از آن برای نقاشی و رنگ آمیزی در تبلت استفاده کنند. با جایگاهی که درون تبلت برای این قلم در نظر گرفته شده، امکان گم شدن آن هم تا حد ممکن کم خواهد شد. نسخه کودک این تبلت دارای یک باتری 5100 میلی آمپرساعتی است و یک شارژر 5 وات از طریق پورت USB-C آن را شارژ خواهد کرد. هواوی برای امنیت کودکان در زمان شارژ، گزینه‌ای در این تبلت در نظر گرفته تا در زمان متصل بودن به پریز برق، امکان استفاده از تبلت غیرفعال شود.

این مطلب را هم ببینید
تبلت Galaxy Tab A7 Lite سامسونگ معرفی شد

این تبلت از LTE پشتیبانی می‌کند و از دیگر امکانات آن می‌توان به Wi-Fi 5، بلوتوث 5.1 و GPS اشاره کرد. دو بلندگو برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی آن 2 مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن 5 مگاپیکسلی است. در محیط Kids Corner این تبلت همه برنامه‌های متناسب با نیاز کودکان قرار گرفته‌اند. علاوه‌براین مادران و پدران می‌توانند برای کودکان خود در این تبلت مدیریت زمانی کنند و به محتوای در دسترس آنها نظارت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *