اخبار تکنولوژی

آنر ایربادز SE 2 با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

آنر ایربادز SE 2

آنر زیر برند شرکت چینی هواوی، اوایل دهه‌ی جاری میلادی با هدف تمرکز روی نسل جوان و فروش اینترنتی فعالیت خود را شروع کرده است. آنر ایربادز SE 2 محصول جدیدی از این برند می باشد که به عنوان اولین هدفون True Wireless شرکت چینی Honor پس از جدایی از هواوی شناخته شده و مجهز به قابلیت حذف نویز فعال می باشد.

آنر ایربادز SE 2

Earbuds 2 SE باقیمت 469 یوان، یعنی چیزی معادل 60 یورو راهی بازار بازار چین خواهد شد. به لطف دو میکروفون اختصاصی و طراحی درون گوش آن، این ایربادز از قابلیت حذف نویز فعال بهره می‌برد. زمانیکه از قابلیت Noise Cancelling استفاده نمی‌شود، این میکروفون‌ها برای حالت دریافت صدای محیط مورد استفاده قرار خواهند گرفت. بنابراین کاربران می‌توانند بدون نیاز به درآوردن ایربادها از داخل گوش به صدای محیط اطراف یا مکالمه اطرافیان خود گوش دهند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی ایرپاد بی سیم شیاومی بادز 3

ایرباد جدید آنر دارای یک درایور 10 میلیمتری است. آنر گفته است که باتری این هدفون‌ها برای 10 ساعت پخش موسیقی در حالت ANC خاموش و 7.5 ساعت با ANC روشن کافی خواهند بود. البته کیس این ایربادز 22 ساعت دیگر شارژ به آن اضافه خواهد کرد. ظرفیت باتری هر باد 55 میلی آمپرساعت و ظرفیت باتری کیس آن 410 میلی آمپرساعت است. فروش Eabuds SE 2 در چین و در رنگ‌های مشکی و سفید آغاز شده است. از نظر مشخصات و طراحی بادها این هدفون بسیار شبیه به فری بادز 4i است که چندی پیش بررسی آن را در سخت افزار با شما به اشتراک گذاشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *