تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

نسل هشتم لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Carbon معرفی شد

لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Carbon

در زمینه انتخاب لپ تاپ، کمپانی چینی لنوو برای هر کاربری با هر نیازی، مدلی پیشنهادی در دست دارد؛ چرا که این کمپانی یکی از برترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ در جهان است. لنوو به تازگی از لپ تاپ جدید خانواده‌ی X1 Carbon خود رونمایی کرده است. لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Carbon یک محصول بادوام است که به جدیدترین پردازنده‌ های خانواده‌ی کامت‌ لیک اینتل مجهز خواهد بود.

لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Carbon

لپ‌تاپ سبک و قدرتمند و بادوام لنوو X1 Carbon به نسل هشتم رسید و کارایی بیشتر و قابلیت‌های امنیت جدیدی دریافت کرد. این محصول با قیمت ۱،۴۹۹ دلار برای مدل پایه به بازار عرضه خواهد شد. یک لپ تاپ سازمانی با عملکرد فوق العاده که به پردازنده‌های نسل دهمی اینتل کامت‌لیک با گزینه‌ی امنیتی vPro مجهز خواهد بود. پروژه‌ی آتنا که در CES 2019 معرفی شد، به‌‌نوعی برنامه‌ی اینتل برای بهبود نوآوری در توسعه‌ی لپ‌تاپ محسوب می‌شود. لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Carbon یکی از اعضای این پروژه خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل نویز میکروفون در ویندوز

سرعت پاسخ سریع و عمر باتری بیشتر نسبت به نسل قبلی، از جمله ویژگی های بارز این لپ تاپ جدید است. نسل جدید لپ‌تاپ‌های سری کربن لنوو به قابلیت‌های امنیتی و حریم خصوصی ThinkShield مجهز خواهند بود. به‌عنوان نمونه، می‌توان به ThinkPad PrivacyGuard اشاره کرد که در زمان نگاه‌کردن افراد دیگر به نمایشگر، به کاربر هشدار می‌دهد. ThinkShutter قابلیت امنیتی دیگری است که به‌صورت پوشش فیزیکی روی دوربین جلوی لپ‌تاپ قرار می‌گیرد و جاسوسی ازطریق دوربین را غیرممکن می‌کند.

اگر به این لپ تاپ علاقمند شدید، خوب است بدانید که انتخاب‌های متعددی در رزولوشن و لمسی یا غیرلمسی بودن نمایشگر خواهید داشت. استفاده از فیبر کربن در ساخت این لپ تاپ باعث شده است تا وزن سبکی داشته باشد. البته می‌توان پوشش طراح‌دار را با قیمتی گران‌تر خرید. سایر پنل‌ها از جنس هیبرید منیزیم هستند. لپ‌تاپ‌های سری کربن اولین محصولاتی خواهند بود که از نسخه‌ی مجهز به vPro پردازنده‌های کامت لیک اینتل استفاده می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر تم فتوشاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *