عکاسی و فیلم برداری, مقالات آموزشی پهپاد

پهپاد مویک ایر ۲ اس کمبو DJI Air 2S Fly More Combo Drone

DJI Air 2S Fly More Combo Drone

همان طور که می‌دانید کمپانی DJI محصولات خود را در دو سری کمبو و استاندارد به بازار عرضه می‌‌کند. ما در این مقاله به طور کامل پهپاد دی جی آی مویک ایر 2S کمبو DJI Air 2S Fly More Combo Drone را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

با توجه به تصویر زیر مشاهده می کنید که پک کمبو مویک ایر 2 اس دارای یک کیف مخصوص حمل و نقل، یک هاب‌شارژر ، مجموعه فیلترهای ND، چهار باتری هوشمند و دیگر لوازم جانبی کاربردی می‌باشد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

DJI Air 2S Fly More Combo Drone

پهپاد دی جی آی مویک ایر 2S کمبو

این پهپاد دارای سنسور تصویر ۱ اینچی و پیکسل‌های  ۲٫۴ میکرومتر است که می‌تواند    همه جزئیات را به خوبی ضبت کند. این پهپاد جمع و جور و تاشو طراحی شده است خیلی راحت می‌توانید در هر زمان و مکانی با این پهپاد فیلم‌های خارق‌العاده‌ای ضبط کنید. این ویژگی پهپاد باعث شده افرادی که دوست دارند در سفر پهپاد خود را همراه داشته باشند و از زوایای مختلف فیلم‌‌های جذاب بگیرند، از ارائه این پهپاد خوش‌حال شوند.
این نسخه Fly More Combo از DJI Air 2S دارای لوازم جانبی ضروری نسبت به نسخه استاندارد خود است که به شما در پرواز با مدت زمان طولانی‌‌تر کمک می‌کند.  در این نسخه دو باتری پرواز اضافی برای مجموع سه ، فیلتر ND ، هاب شارژ و کیف شانه وجود دارد‌.

 

این پهپاد همانند برخی دیگر از پهپاد‌های DJI برای پرواز نیاز به اپلیکیشن DJI Fly دارد. خیلی راحت به کمک یک گوشی هوشمند و برانامه DJI Fly و با کنترل از راه دور تجربه عالی‌ای از یک پرواز داشته باشید. گیمبال air 2s دارای ۳ محور،  ۴ آنتن از راه دور و فناوری OcuSync 3.0 است که خیلی راحت تا فاصله ۷.۵ مایل می‌توانید مناظره زنده را مشاهده کنید. این پهپاد دارای حسگر ۱ “CMOS و لنزهایی با زاویه دید ۲۲mm و همچنین کیفیت عکس‌برداری ۲۰ مگاپیکسل و کیفیت فیلم‌برداری HD تا 5.4k  است. از دیگر ویژگی‌های این پهپاد در هنگام پرواز می‌توان به
جلوگیری از مانع ، حصارکشی زمینی ، بازگشت به خانه و AirSense DJI برای ایمن نگه داشتن Air 2S اشاره کرد.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید دوربین عکاسی

ویژگی‌ها پهپاد مویک ایر ۲ اس کمبو DJI Air 2S Fly More Combo Drone

 

حالت MasterShots :

این حالت فوق‌العاده با توجه به موضوع سوژه شما و فاصله آن به طور اتوماتیک یکی از سه مسیر پرواز Proximity ، Landscape یا Portrait را انتخاب می‌کند. پهپاد Air 2S به طور متوالی عکس‌ها را ثبت می‌کند. می‌توانید عکس‌ها را با استفاده از انواع قالب‌های با موضوع از پیش تعیین شده استفاده کنید و به راحتی آن‌ها را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید فیلم‌ها را ویرایش کنید و یا صدا و زیرنویس به آن‌ها اضافه کنید.

حالت‌های FocusTrack :

  1. حالت ActiveTrack 4.0 :
    در این حالت زمانی که یک سوژه را انتخاب می‌کنید، پهپاد آن را ردیابی می‌کند و سوژه را در قاب متمرکز نگه‌می‌دارد. در یک مسافت ایمن با استفاده از دامنه وسیع سنجش ایر۲اس به صورت اتوماتیک پرواز کرده و سوژه مورد نظر را ردیابی می‌کند. اگر سوژه گم شود پهپاد به صورت اتوماتیک تلاش در برگرداندن قفل می‌کند.
  2. حالت Spotlight 2.0 : پس از انتخاب سوژه پهپاد آن را ردیابی می‌کند و در یک قاب متمرکز نگه‌می‌دارد. در این حالت شما امکان خلبانی آزاد را دارید.
  3. حالت POI 3.0 : در این حالت سوژه را با توجه به شعاع تنظیم شده و سرعت پرواز در یک دایره ردیابی می‌کند.

حالت‌های QuickShot:

کوییک شات دارای حالت‌های مختلفی است. این حالت‌ها عبارت‌اند از  Rocket ، Circle ، Dronie ، Helix ، Boomerang یا Asteroid
از این حالت‌ها برای مانورهای فیلمبرداری هوایی با کیفیت فوق‌العاده استفاده می‌شود.

حالت هایپرلاپس :

  1.  حالت دایره : در این حالت به صورت دایره‌ای به دور سوژه پرواز می‌کند و ویدئویی با زمان گذر  ضبط می‌کند.
  2. حالت Course Lock :  بر روی یک سوژه قفل می‌شود و زمانی که گیمبال آن را ردیابی می کند ، روی خطی مستقیم پرواز می‌کند و مرکز آن را در قاب می‌گذارد.
  3. حالت Waypoint : در این حالت یک برنامه پرواز با نهایتا ۵ ایستگاه بین راه تنظیم می‌کنید. این پهپاد به صورت اتوماتیک در طول ایستگاه های بین راهی‌ای که تنظیم کردیم پرواز می‌کند و یک فیلم timelapse ضبط می‌کند. در این حالت قادریم  ارتفاع ، فاصله و زاویه گیمبال هر نقطه را  تنظیم کنیم. با این حالت شما برای کنترل دستی پهپاد و گیمبال آزادی کامل دارید.
این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های عکاسی از ستاره ها

 

فناوری SmartPhoto و HyperLight:

در این فناوری HyperLight  قادریم در شب یا در مکان‌های کم نور عکس‌های باکیفیت‌تری بگیریم. در حالت SmartPhoto به کمک فناوری HyperLight و HDR و با استفاده از بهینه سازی نتایج عکس و فیلم،  ۵ صحنه گوناگون را به صورت اتوماتیک می‌توانیم تشخیص دهیم. DJI Air 2S  به خوبی قادر است سوژهایی مانند غروب خورشید ، آسمان آبی ، علف ، برف و درختان سبز را تشخیص دهد.

اطلاعاتی از جمله سنجش و اجتناب از موانع ، دانستن آنچه در اطراف منطقه نزدیک پهپاد وجود دارد در زمان پرواز دستی یا اتوماتیک بسیار اهمیت دارد. زیرا به شما در جلوگیری از حوادث کمک می‌کند.
پهپاد Air 2S دارای چهار سنسور جلو ، عقب ، بالا و پایین است و با استفاده از  تکنولوژی  APAS 4.0 قادر است از ایجاد موانع در محیط‌های باز و باریک مانند پرواز در میان درختان ممانعت کند‌.

حالت AirSense :

این حالت از طریق هشدار دادن به خلبان‌های هواپیماها و هلیکوپترهای اطراف که سیگنال های ADS-B را انتقال می‌دهند، به شما امکان پرواز در نقاط امن را می‌دهد.

حالت GEO 2.0 :

این ویژگی با کمک تکنولوژی‌های جغرافیایی به شما این امکان را می‌دهد که محدودی‌های فضای هوایی را راهنمایی کنید.

گیمبال  Gimbal FPV :

این که بتوانید سوژه را به صورت مستقیم از گیمبال نگاه کنید فوق‌العاده است. مثل این است که شما هم همراه پهپاد در آسمان پرواز می‌کنید. کمپانی DJI با ارائه عینک‌های FPV(اول شخص) این امکان را برای شما فراهم کرده است.

 

اولین پرواز با مویک ایر 2 اس

برای داشتن یک تجربه فوق العاده در اولین پرواز با پهپاد پهپاد مویک ایر ۲ اس کمبو DJI Air 2S Fly More Combo Drone ویدئو زیر را تماشا کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *