بازی و سرگرمی, معرفی بازی

 بازی فیفا ۲۱

بازی فیفا ۲۱

در بازی فیفا ۲۱ می توانید به راحتی سبک کلی بازی فوتبال را به صورت تاثیر پذیر احساس کنید، این تاثیر پذیری بر روی تمامی بازیکنان مشاهده می شود به گونه‌ای که سرعتی بودن و کند بودن عملکرد هر کدام می‌تواند به شکل خاص بر روی حرکت دیگر اعضا تاثیر بگذارد و به خاطر تنوعی که در حین بازی وجود دارد عمدتا کاربران می توانند هیجان قابل قبولی را تجربه کنند و همچنین از نظر ظاهری صددرصد ساختار این بازی توانسته ساختار منسجم تری را به خود بگیرد.

موقعیت های مختلفی را در اختیار کاربران به خوبی قرار می دهد؛ چرا که خلاقیت و نوآوری یکی دیگر از ویژگی های مهارتی این بازی فوق العاده پرطرفدار محسوب می شود و همچنین به واسطه آپدیت هایی که دارد می تواند به بهترین شکل ممک تعادل را در موقعیت های گوناگون مشخص کند. شاید برای برخی از افراد قیمت بالای آن توجیه اقتصادی نداشته باشد و البته برخی این گونه توصیف کرده‌اند که ساختار این بازی نسبت به نسخه های قبلی خود مقداری ضعیف تر است.

سطح گرافیکی بازی فیفا ۲۱

اما یکی از مزیت های این بازی این است که شما از باگ استفاده نمی کنید و همین امر می تواند بازی فیفا ۲۱ را برای شما لذت بخش تر کند و در قسمت التیمیت تیم در بازی بینظیر فیفا ۲۱ شما تغییرات قابل قبولی را مشاهده می کنید که مورد کیفیت گرافیک و همچنین سطح بازی بهتر است انتظار تغییرات آنچنانی را نداشته باشید. این نسخه با نسخه های قبلی خود از نظر انیمیشن تنها در چند حالت کلی تغییراتی را به سبک رسانده است، ولی در حالت کلی سطح گرافیکی خوبی را در این بازی می توان انتظار داشت و به خاطر بازی در چمن شاید این نسخه برای برخی از افراد به تواند نسخه قابل ملموسی باشد.

این مطلب را هم ببینید
با 44 تا از بهترین بازی آفلاین اندروید و آیفون آشنا شوید

تنوع بازیکنان

در این نسخه شما می‌توانید بازیکنان را با تکنیکی ترین روش های خود در نظر بگیرید، همانگونه که گفته شد موقعیت ها و فرصت های طلایی یکی از پتانسیل های عالی این بازی محسوب می‌شود؛ چرا که بخاطر مکانیکی بودن ساختار بازی به  راحتی می‌توان به بازخورد بازیکنان یک نگاه تعاملی داشت.

شما می توانید از بازیکنان متنوعی در بازی فیفا ۲۱ کمک بگیرید که عمدتا بازیکنانی که قد بلند هستند به راحتی در زدن ضربات سر در بازی به شما به خوبی کمک می کنند و همچنین این افراد می توانند سرعت بالایی برای فرار داشته باشند و به همین دلیل است که ما به بازخورد ها هر کدام نیز به شکل ویژه اشاره می کنیم.

بازی فیفا 21

ویژگی های این بازی برای اندروید

شما می توانید بازی فیفا ۲۱ را با قبالیت های ویژه ای برای اندروید مورد استفاده قرار دهید. مانند گیم پلی عالی که صددرصد شما را از انجام این بازی راضی می کند. خصوصی سازی تیم، گرافیک فوق العاده بی نظیر، استفاده از استادیوم های معروف، انتخاب انواع تیم، قابلیت شخصی سازی تیم، نصب رایگان و همچنین استفاده به صورت آفلاین که تمامی این ویژگی ها می تواند این بازی را برای اندروید بسیار کاربردی و جذاب به نمایش بگذارد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Persona 5

تنظیمات بازی فیفا 21

این بازی ممکن است مشکلات خود را به نوع منوهای آن ربط دهد؛ چرا که منوی بازی بسیار سنگین است و در واقع برای برخی از کاربران شاید جابجایی آن مقداری سخت باشد. اما در این میان، شما می توانید تغییرات چشمگیر دیگری را مدنظر داشته باشید که البته در بخش کریر بازی نیز این مشکلات تاحدودی خودنمایی می کند. در حالت کلی این بازی با قیمت بالایی که دارد، چندان توجیه اقتصادی ندارد اما طرفداران فوتبال شاید در مقابل خرید بازی فیفا ۲۱ نتوانند مقاومت کنند.

شما می توانید این بازی و دیگر بازی های مشابه را از سایت پایاتل به راحتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *