بازی و سرگرمی

مدل جدید پلی استیشن 5 چه ویژگی هایی دارد؟

مدل جدید پلی استیشن 5

در مورد ویژگی های مدل جدید مدل جدید پلی استیشن 5 باید به این نکته در ابتدای کار توجه داشته باشید که این مدل نسبت به نسخه اصلی خود حدود ۳۰۰ گرم وزن کمتری دارد و همین ویژگی می تواند به خوش دست بودن این مدل پلی استیشن اشاره واضحی داشته باشد.

از جمله نکات قابل قبول دیگر شاید وجود یک پیچ خاص و کاربردی باشد که چنانچه شما قصد داشته باشید حافظه پلی استیشن را تغییر دهید، بدون نیاز به پیچ گوشتی قادر باشید این کار را به نحو احسن انجام دهید. اما در هر صورت باز هم پیچ گوشتی اینجا کارایی خود را به نمایش می گذارد.

همان طور که به این موضوع اشاره کردیم، تغییر حافظه SSD به ساده ترین شکل ممکن شما را با آپدیت نرم افزار رو به رو می کند. برخی از کاربران به واسطه بتا می‌توانند این کار را به راحتی انجام دهند که در این آپدیت را شما برای قابلیت های ویژه دیگری مانند پشتیبانی از صدای سه بعدی که می‌تواند برای اسپیکر تلویزیون بسیار کارآمد باشد نیز می توانید بسیار موثر بدانید  و همچنین تقویت رابط کاربری داشبورد که تمام این موارد در آپدیت مورد توجه قرار می گیرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Rabbids Coding

طراحی مدل جدید پلی استیشن 5

  • رنگ غالب سفید
  • سه پورت USB-A (یک عدد در قسمت جلوی کنسول – دو عدد در قسمت پشت کنسول)
  • پورت USB-C (قسمت جلوی کنسول )
  • پورت LAN و HDMI (در قسمت پشت کنسول)

امکانات پلی استیشن 5 | لوازم جانبی

از جمله امکانات و لوازم جانبی مدل جدید پلی استیشن 5 می‌توان به دوربین با کیفیت و کاربردی HD Camera با دو لنز 1080p اشاره نمود که قطعا استریمر‌ها  به آن نیاز دارند. همچنین سونی هدست هایی بی نظیر و فوق العاده که به نام Pulse 3D معرفی شده اند را با پشتیبانی عالی صدای سه بعدی در بین لوازم جانبی این مدل پرفروش قرار داده است تا هیجان بازی را چند برابر کند و با داشتن میکروفون پشتیبانی از نویز کنسلینگ شما این اختیار را دارید که از هرنوع صدای اضافی در اطراف خود آسوده خاطر باشید و تنها به صدای مستقیم بازی بیندیشید.

مدل جدید پلی استیشن 5

البته ریموت Media Remote  برای کنترل و مدیریت محتوای تصویری و صوتی را به راحتی می توانید مورد استفاده قرار دهید و برای این که بتوانید فرمان های صوتی را به سادگی دریافت کنید، این اختیار را دارید که از میکروفون داخلی در این زمینه کمک بگیرید. از جمله امکانات و لوازم جانبی دیگر پایه های اختصاصی شارژ دسته ها است که شما برای این مدل مهیج مشاهده می کنید.

این مطلب را هم ببینید
سیستم ضد تقلب جدید سری Call of Duty شروع به کار کرد

مشخصات فنی مدل جدید پلی استیشن 5 (ps5 )

  1. )CPU معماری ) : AMD Zen 2 سفارشی
  2. CPU (پردازنده ) :  ۸ هسته‌ی ZEN 2 در فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز و قابلیت SMT با ۱۶ رشته
  3. CPU ( تراشه گرافیکی) : ۱۰.۲۸ ترافلاپس، ۳۶ واحد CU در فرکانس ۲.۲۳ گیگاهرتز
  4. حافظه : ۱۶ گیگابایت رم GDDR6/عرض ۲۵۶ بیتی
  5. پهنای باند حافظه : ۴۴۸ گیگابایت بر ثانیه
  6. ذخیره‌ساز داخلی : ۸۲۵ گیگابایت SSD سفارشی
  7. درایو نوری : درایو 4K UHD Blu-ray
  8. صدای محیطی : Sony Tempest 3D AudioTech
  9. پورت‌های خروجی: USB Type-A x3, USB Type-C, Ethernet

شما می توانید برای اطلاع بیشتر و دیدن مدل های این محصول به سایت پایاتل مراجعه کنید.

دسته های  مدل جدید پلی استیشن 5

در مورد ساختار دسته پلی استیشن 5  شما می توانید این دسته را مقداری سنگین تر از ps4 در نظر بگیرید. به همین دلیل شما می‌توانید همان گونه که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد دسته های خوش دست تری را برای بازی در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *