آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

چگونه شماره تلفن یک فرد مزاحم را در گوشی اندرویدی خود بلاک کنیم ؟

بلاک کردن شماره تلفن یک فرد مزاحم در گوشی اندرویدی

یکی از رایج ترین مشکلاتی که اکثر مخاطبین در گوشی های همراه خود با آن مواجه هستند، وجود افراد ناشناسی است که برای آن ها مزاحمت ایجاد می کنند. کسی چه می داند گاهی این مزاحمت ها باعث از هم پاشیدن یک زندگی می شود. پس بهترین کار این است که از دست این اشخاص ناشناس خلاص شد. پس برای بلاک کردن شماره تلفن یک فرد مزاحم در گوشی اندرویدی راه حل اساسی وجود دارد که در این مقاله می توانیم با آن آشنا شویم.

بلاک کردن شماره تلفن یک فرد مزاحم در گوشی اندرویدی

متاسفانه در دنیایی زندگی می کنیم که افرادی هستند که دائما در حال ایجاد مزاحمت برای سایرین از طریق تماس ها و پیامک ها می باشند. در این راستا بسیاری از افراد زود باور آن ها را باور کرده و زندگی خود را نابود  می کنند. همچنین در برخی مواقع مخاطبین خاصی هستند که افراد دوست ندارند به هیچ عنوان با آن ها ارتباط برقرار کنند و آن ها دائما برای این افراد مزاحمت ایجاد می کنند. پس تنها راهی که می توان از دست این افراد در دنیای مجازی خلاص شد، بلاک کردن آن ها می باشد. دیگر اکنون همه با این واژه آشنا هستند. منظور از بلاک کردن این است که شماره این اشخاص به داخل لیستی اضافه می شود که دیگر امکان ایجاد تماس و یا ارسال پیامک برای شما از طریق ان ها وجود نخواهد داشت.

بلاک کردن شماره تلفن

چگونه می توانم شماره تلفن یک فرد مزاحم را در گوشی اندرویدی خود بلاک کنم؟

خوشبختانه گوشی های اندرویدی که امروزه در دست همه افراد وجود دارد، این امکان را برای ان ها فراهم می کند تا مخاطبین بتوانند بدون هیج مزاحمتی از طرف سایرین از تلفن هوشمند خود استفاده کنند. بیشترین سوالی که از طرف افراد در وب سایت ها جستجو می شود، این است که چگونه می توانیم به بلاک کردن شماره تلفن یک فرد مزاحم در گوشی اندرویدی خود بپردازیم. برای انجام این کار راه حل اساسی وجود دارد که به شما کمک می کند به هدف خود در این باره برسید. همچنین آن ها دیگر قادر به برقراری ارتباط با شما به هیچ طریقی خواهند بود. برای انجام اینکار بهتر است با روش های ذکر شده آشنا شوید:

این مطلب را هم ببینید
بهترین پاوربانک‌های بازار برای گوشی‌های مختلف

بلاک کردن مخاطبین از طریق بخش تماس های دریافتی

راحت ترین روشی که از اندروید 6 به بالا برای بلاک کردن اشخاص ناشناس گذاشته شده است، ریجکت کردن مخاطبین از همان بخش تماس های دریافتی می باشد. برای انجام این کار، باید به بخش مورد نظر بروید، سپس به روی شماره نگه دارید و بعد با گزینه های متعددی مواجه خواهید شد که باید به روی گزینه بلاک نامبر ضربه بزنید. یا در اکثر مواقع باید شماره مورد نظر را باز کنید و با زدن گزینه های مورد نظر ان شماره، به روی ریجکت ضربه بزنید. به این طریق به راحتی از دست تماس های فرد مزاحم راحت خواهید شد.

منتقل کردن شماره فرد مزاحم به لیست پیغام گیر صوتی

کمتر کسی است که برای گوشی اندرویدی خود پیغام گیر صوتی فعال کند. پس اگر دوست دارید از شر مزاحم تلفنی خود خلاص شوید، بهترین کار این است که شماره فرد مورد نظر را به داخل لیست پیغام گیر صوتی منتقل کنید. در این صورت زمانی که فرد تماس بگیرد، دیگر هرگز گوشی شما زنگ نخواهد خورد و از طرف فرد مزاحم به صورت مستقیم پیغام گیر فعال می شود. پس او دیگر قادر به برقراری تماس با شما نخواهد بود. این قابلیت در تمام نسخه های اندروید وجود دارد و می توانید برای انجام دادن آن اقدام کنید.

این مطلب را هم ببینید
مدل جدید میت بوک 13 هواوی معرفی شد

بلاک کردن شماره با استفاده از نرم افزار MR. number

یکی دیگر از روش های بلاک کردن شماره تلفن یک فرد مزاحم در گوشی اندرویدی به وسیله انواع اپلیکیشن ها می باشد که اکثرا مخاطبین به سراغ آن ها می روند. این برنامه قابلیت های متعددی را ارائه می دهد که برای هر گوشی اندرویدی از نظر من لازم و ضروری می باشد. همچنین این نرم افزار شماره های ناشناس شما را بلاک می کند تا دیگر مزاحم تلفنی نداشته باشید. پس بعد از آنکه این نرم افزار را به اجرا در آوردید، باید به بخش تنظیمات بروید و سپس گزینه بلاک کردن را فعال کنید تا بتوانید به راحتی از این قابلیت آن استفاده کنید. این برنامه از هر تماس آزاردهنده ای ممانعت می کند و همچنین می توانید گزینه ای را در برنامه فعال کنید که تنها افرادی بتوانند با شما تماس بگیرند که شماره آن ها در گوشی اندرویدی شما ذخیره شده باشد.

بلاک کردن شماره تلفن فرد مزاحم به وسیله اپراتور سیم کارت

یکی دیگر از بهترین روش های بلاک کردن شماره تلفن یک فرد مزاحم در گوشی اندرویدی این است که به اپراتور سیم کارت خود تماس بگیرید و از آن ها بخواهید که شماره مورد نظرتان را بلاک کند تا دیگر قادر به تماس گرفتن با شما نباشند. همچنین هر اپراتور این روش را به سبک خودش انجام می دهد.

نتیجه گیری

اگر از دست تماس افراد مزاحم خسته شده اید، بهترین راهکار استفاده از روش های مختلف برای بلاک کردن آن ها می باشد. پس هر چه سریع تر اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *