تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

مشخصات بهترین لپ تاپ های ارزان

بهترین لپ تاپ های ارزان

لپ تاپ ها از جدیدترین طراحی های نسل جدید هستند که عامه ای از مردم را در سراسر دنیا مشغول به خود کرده است. اما تعریف از این محصول نباشد، لپ تاپ ها به پرکاربردترین تجهیزات تبدیل شده است که بدون آن ها نمی شود زندگی کرد. امروزه افراد در کار، انواع مهارت ها و مشاغل گوناگون خود به رایانه ها برای انواع و اقسام فعالیت ها نیازمند هستند. در این مقاله می خواهیم بدانیم بهترین لپ تاپ های ارزان دارای مشخصاتی می باشند.

بهترین لپ تاپ های ارزان

از آن جایی که این محصول پرکاربرد به یکی از تجهیزات جدایی ناپذیر در زندگی انسان ها تبدیل شده است، هر فرد در خانه خود به حداقل یک لپ تاپ نیاز دارد. اما از آنجایی که لپ تاپ ها برای هر فعالیت در انواع و اقسام زیادی طراحی شده اند، بهتر است قبل از آن که آن را تهیه کنیم، استفاده خودمان را در اولویت قرار دهیم. چیزی که امروزه اکثر مردم به دنبال آن هستند، این است که چگونه می توانند یک لپ تاپ ارزان را تهیه کنند که خاص و بی نقص باشد. شاید بپرسید مگر لپ تاپی داریم که بی نقض باشد ولی هزینه مناسبی داشته باشد؟ معلوم است که داریم. اگر برای تهیه انواع لپ تاپ ها به برندهای مطرح مراجعه کنید، با خیال آسوده می توانید محصولی را تهیه کنید که هزینه مناسبی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

بهترین لپ تاپ های ارزان

پس برای آنکه بتوانید به روزترین انواع لپ تاپ ها را در داشتن مشخصات عالی بهترین لپ تاپ های ارزان تهیه کنید، باید ابتدا برندهای مطرح را مدنظر قرار دهید و سپس مشخصات هر یک از انواع این محصول را با توجه به نیاز خود دسته بندی کنید. تنها در این صورت است که می توانید یک خرید ایده آل و بی نقض داشته باشید و از خرید خود احساس رضایت کنید. پس برای آشنایی با انواع لپ تاپ های دارای هزینه مناسب، بهتر است که ما را دنبال کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ساخت گروه در جیمیل

انواع مشخصات بهترین لپ تاپ های ارزان

اینکه بتوانید در کمترین زمان بهترین لپ تاپ های ارزان را در مشخصات ذکر شده تهیه کنید، اصلا امکان پذیر نیست. زیرا اگر به دنبال یک محصول ایده آل و بی نقص هستید که با کارایی شما هم خوانی داشته باشد، باید اندکی صبر و حوصله داشته باشید تا مناسب ترین لپ تاپ ها را در هزینه مناسب تهیه کنید. به این ترتیب مشخصات انواع لپ تاپ ها با هزینه مناسب به شرح زیر است:

لپ تاپ ایسر اسپایر 3 سری A315

زمانی که به دنبال این هستید تا بتوانید بهترین لپ تاپ را از نظر اقتصادی تهیه کنید، باید گزینه های زیادی را نیز علاوه بر قیمت در این محصول مدنظر قرار دهید. لپ تاپ ایسر اسپایر 3 یکی از بهترین لپ تاپ هایی است که در قیمت کمتر از 10 میلیون تومان عرضه می شود. این محصول خاص و ویژه دارای 8 گیگابایت رم، پردازنده سلرون اینتل N400 و حافظه هیبریدی یک ترابایت هارددیسک و 128 گیکابایت حافظه اس اس دی می باشد. اگر تنها لپ تاپ خود را برای کارهای ساده و دانشجویی، گشت و گذار در وب، ذخیره اطلاعات و انجام فعالیت های معمولی روزانه می خواهید، این بهترین نمونه لپ تاپی است که هزینه بسیار ارزنده ای برای آن در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ ایسوس ویوو بوک R565MA

یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های ارزان که یک انتخاب عالی محسوب می شود، بی شک برند ایسوس است که در قیمت 10 میلیون تومان در دسترس قرار دارد. این لپ تاپ فوق العاده دارای حافظه اس اس دی 8 گیگابایت رم می باشد که از یک بدنه باریک و جمع و جور بهره برده است که می توانید به راحتی آن را با خود به همه جا حمل کنید. این لپ تاپ دارای رزولوشن فول اچ دی می باشد و طراحی مدرنی در ساخت آن به کار رفته است. این دستگاه به USB نوع C مجهز شده است و برای انجام کارهای دانشجویی و فعالیت های روزانه شما ماند فیلم و تصاویر مورد علاقه تان را دیدن بسیار پیشنهاد می شود.

این مطلب را هم ببینید
با بهترین سایت های ترجمه آنلاین آشنا شوید

لنوو Lenovo IdeaPad L3 Core i3

لنوو همیشه بهترین محصولات خود را عرضه می کند. همچنین یکی از بی نظیرترین آن ها که قیمیتی حدود 14 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است، بی شک لپ تاپ آید پاید 3 می باشد. این لپ تاپ دارای پردازنده نسل دهم کورای 3 می باشد و از 4 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره مند است. همچنین دارای نمایشگر 15 اینچی می باشد که رزولوشن فول اچ دی را ارائه می دهد.

لنوو تینک بوک 15

اگر تا 15 میلیون می توانید هزینه کنید، لپ تاپ لنوو تینک بوک در دسته بهترین لپ تاپ های ارزان قرار دارد که دارای پردازنده کورای 3 نسل یازدهم می باشد. این لپ تاپ برای انجام کارهای سنگین تر بسیار مناسب است و می توانید برنامه های سنگین تر را نیز به روی لپ تاپ خود باز کنید. بهترین انتخابی که می توانید داشته باشید با یک بودجه مناسب قطعا همین لپ تاپ است.

نتیجه گیری

اگر به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های ارزان هستید، بهتر است این مقاله را مدنظر قرار دهید و متناسب با هر بودجه ای که در اختیار دارید بهترین لپ تاپ را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *