تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

کامپیوتر آل این وان HP EliteOne 800 G6 با ادعای قدرتمندترین محصول بازار رونمایی شد

کامپیوتر آل این وان HP EliteOne 800 G6

اچ پی یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری بوده که تاریخچه‌اش، با شکل گرفتن مرکز فناوری امروز جهان یعنی سیلیکون‌ولی گره خورده است. کامپیوتر آل این وان HP EliteOne 800 G6 محصول جدیدی از این برند معتبر و خوشنام است که به تازگی رونمایی شده و سازنده ادعا می کند که این محصول ، قدرتمندترین کامپیوتر بازار خواهد بود.

کامپیوتر آل این وان HP EliteOne 800 G6

All in one از نظر ظاهری و کاربری، دستگاهی حد وسط کامپیوتر و لپ تاپ می باشد. فشردگی و جای دادن قطعات سخت افزاری در بدنه ای کوچک، آل این وان را شبیه یک لپ تاپ کرده و شکل ظاهری و بدنه آن، شبیه به کامپیوترهای رومیزی است. EliteOne 800 G6 درکنار چند محصول دیگر رونمایی شد و با طراحی زیبا و سخت‌افزارهای بهبودیافته، توجه بسیاری از رسانه‌های فناوری را به‌همراه داشت.

این مطلب را هم ببینید
آیا نسخه ارزان‌تر هدفون بیسیم AirPods Pro اپل در راه است؟

این کامپیوتر در ابعاد ۲۳/۸ اینچی و ۲۷ اینچی به بازار عرضه خواهد شد و از پردازنده‌ اینتل نسل‌دهمی (تا Core i9) و حافظه‌ی رم تا ۶۴ گیگابایت (2666MHz یا 3200MHz) و ظرفیت‌های متنوع ذخیره‌سازی از نوع NVMe M.2 تا دو ترابایت بهره می‌برد. نسخه‌ی کوچک‌تر تنها با مانیتور FHD عرضه می‌شود؛ اما نسخه‌ی بزرگ‌تر با پیکربندی FHD و QHD دردسترس خواهد بود. هر دو مدل نمایشگر لمسی دارند.

کامپیوتر آل این وان HP EliteOne 800 G6

محصول جدید اچ پی در نسخه‌های گوناگون ازلحاظ پردازنده‌ی گرافیکی به بازار عرضه خواهد شد. نسخه‌هایی با گرافیک یکپارچه یا کارت گرافیک AMD پایین‌رده‌ RX 5300M دردسترس خواهند بود؛ اما مهم‌ترین محصول را می‌توان نسخه‌ای از EliteOne 800 G6 مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند Nvidia RTX 2070 Super دانست. محصولات سری Envy اچ‌پی متمرکز بر کارایی‌های تجاری و سازمانی طراحی و ساخته می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای کاهش دهنده حجم فیلم برای کامپیوتر

اچ‌پی در محتوای بازاریابی خود تمرکز زیادی بر قابلیت‌های گیمینگ EliteOne 800 G6 نکرده است؛ اما قطعا باتوجه‌به مشخصات عالی کامپیوتر، می‌توان از آن برای اجرای بازی‌های حرفه‌ای هم استفاده کرد. کامپیوترهای آل‌این‌وان برای استفاده‌های عمومی خانوادگی هم گزینه‌های مناسبی هستند. EliteOne 800 G6 کمک می‌کند گیمرها هم به جمع کاربران خانوادگی اضافه شوند و از همان کامپیوتر مشترک نیازهای خود را برطرف کنند.

کامپیوتر EliteOne 800 G6 در سپتامبر سال جاری با قیمت اولیه‌ی ۱،۲۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. با توجه ‌به مشخصات عالی برخی از مدل‌های کامپیوتر آل‌این‌وان جدید اچ‌پی، می‌توان انتظار داشت علاقه‌مندان به این نوع از کامپیوترهای رومیزی استقبال چشمگیری از محصول جدید برند آمریکایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *