اخبار تکنولوژی

ردمی ایربادز S با قیمت 24 دلار رونمایی شد

ردمی ایربادز S

ردمی یکی از زیرشاخه های کمپانی شیائوی می باشد که تاکنون موفق به عرضه محصولات متنوع و باکیفیت زیادی شده است. ردمی ایربادز S محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی رونمایی شده است و قابلیت های خوبی دارد.

ردمی ایربادز S

ردمی ایربادز اس (Xiaomi Redmi Earbuds S) هدفون توگوشی جدیدی است که در فاصله‌ای کوتاه پس از رونمایی می ترو وایرلس ایرفونز ۲، برای بازار هند معرفی شده. براساس اعلام شیائومی، ردمی ایربادز اس ۱،۷۹۹ روپیه (تقریبا ۲۴ دلار) قیمت دارد و در دسته‌ی هدفون‌های TWS (استریو کاملا بی‌سیم) جای می‌گیرد و بدون شک داشتن قیمت ۲۴ دلاری باعث می‌شود مردم استقبال چشمگیری از آن کنند.

این هدفون تنهای در رنگ مشکی معرفی شده است. ایرباد جدید شیائومی با برند ردمی از بلوتوث نسخه‌ی ۵ پشتیبانی می‌کند و ۲۷ مه ۲۰۲۰ (۷ خرداد ۱۳۹۹) رسما روانه‌ی بازار خواهد شد. این هدفون اساسا نسخه‌ی ری ‌برند‌ شده‌ی ردمی ایرداتز اس (Redmi AirDots S) به‌حساب می‌آید که آوریل گذشته برای بازار چین معرفی شد. Redmi Earbuds S ، نسخه‌ی بین‌المللی ایرداتز S، در مقایسه ‌با قیمت ۱۴ دلاری مدل چینی قیمتی گران‌تری دارد.

این مطلب را هم ببینید
اولین رندر های وان پلاس 10 پرو با طراحی متفاوت دوربین منتشر شد

ردمی ایربادز S

ردمی ایربادز S با طراحی دوست‌داشتنی‌اش ما را یاد هدفون محبوب ردمی ایرداتز می‌اندازد که در بازار ایران نیز با استقبال مناسبی مواجه شد. هدفون جدید شیائومی در تلاش است قابلیت‌های پایه‌ای هدفون‌های استریوی کاملا بی‌سیم را با قیمتی مناسب ارائه دهد تا کاربرانی که بودجه‌ی زیادی ندارند، بتوانند به هدفون‌های توگوشی باکیفیت دسترسی پیدا کنند.

این ایربادز از درایورهای ۷/۲ میلی‌متری استفاده می‌کند و به‌لطف بهره‌مندی از گواهی IPX4 دربرابر پاشِش آب و نفوذ عرق مقاوم است. هریک از دو هدفون Redmi Earbuds S جداگانه ۴/۱ گرم وزن دارند تا بتوانیم از آن‌ها به‌عنوان یکی از هدفون‌های سبک‌وزن کاملا بی‌سیم دنیا یاد کنیم. ردمی هنگام رونمایی ایربادز S از آن به‌عنوان هدفونی یاد کرد که «فوق سبک‌وزن» است.

به گفته شیائومی هدفون جدیدش با هربار شارژ تا چهار ساعت مداوم کار می‌کند و این عدد موقع استفاده از کیس شارژ به ۱۲ ساعت افزایش می‌یابد. شارژدهی Redmi Earbuds S دو ساعت کمتر از شارژدهی می ترو وایرلس ایرفونز ۲ است. ناگفته نماند روند شارژ کامل هدفون جدید ردمی حدودا ۱/۵ ساعت طول می‌کشد.

این مطلب را هم ببینید
آنرمجیک ایرباد با قابلیت های جدید معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *