اخبار تکنولوژی

مشخصات و رندر موتو G22 افشا شد

رندر موتو G22

امروز قصد داریم شما را با رندر موتو G22 آشنا کنیم. ماه گذشته Moto G22 برای اولین بار در یک نسخه بنچمارک ظاهر شد و با توجه به نام “Motherboard” آن، این فرض گسترده وجود داشت که از Helio P35 SoC مدیاتک استفاده می کند. با این حال، امروز یک افشای مشخصات جامع جدید با آن تناقض دارد و در عوض می‌گوید که Moto G22 از Helio G37 قدرت می‌گیرد. اگر می خواهید بیشتر با رندر موتو G22 آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این رندر چیست؟

بنابراین، هیچ اتصال 5G در اینجا وجود نخواهد داشت. همچنین شایعه شده است که G22 دارای صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی 720×1600 90 هرتزی IPS LCD، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی 118 درجه f/2.2 فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی یا سنسور عمق است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی که در سوراخ پانچ وسط صفحه قرار دارد.

رندر موتو G22

گفته می شود این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است و با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا با قیمت حدود 200 یورو عرضه خواهد شد. G22 ظاهراً 185 گرم وزن دارد و اندروید 12 را اجرا می کند. در رنگ های سفید، آبی یخی و مشکی کیهانی عرضه خواهد شد.

به غیر از حضور در سایت بنچمارک Geekbench، Moto G22در پلتفرم های صدور گواهینامه مانند NBTC، EEC و FCC دیده شده است. این لیست ها نشان می دهد که برند متعلق به لنوو ممکن است به زودی از آن رونمایی کند. امروز، Nils Ahrensmeier از TechnikNews کل مشخصات و قیمت Moto G22 را فاش کرد. در اینجا چیزی است که باید از گوشی میان رده بعدی این شرکت انتظار داشت. رندر موتو G22 ویژگی های منحصر به فردی را ارایه می دهد.

مزایای این گوشی چیست؟

اطلاعات فاش شده جدید نشان می دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD است که وضوح HD+ و نرخ تجدید 90 هرتز را تولید می کند. افشاگر رندر فاش شده ای از یک تلفن موتورولا با اسم رمز “هاوایی+” را به اشتراک گذاشته است که در ابتدا توسط اوان بلاس، اطلاعات دهنده معروف فاش شده بود. به گفته Blass، تلفن هاوایی پلاس دارای یک پنل OLED است، اما G22 دارای یک پنل LCD است. از این رو، این احتمال وجود دارد که آستین یا رود (نام رمز) به عنوان Moto G22 عرضه شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی نمایشگر گیمینگ BenQ MOBIUZ EX3415R

Moto G22 به Helio G37 مجهز خواهد شد که اولین بار در Moto G Power (2022) که سال گذشته معرفی شد، دیده شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار دهد. ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در خود جای دهد که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. با وجود باتری بزرگ، G22 تنها 185 گرم وزن خواهد داشت.

برای سلفی، G22 ممکن است دارای یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 باشد. در قسمت پشتی دستگاه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و FOV 118 درجه و ماکرو یا عمق 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. دوربین با دیافراگم f/2.4. این سیستم عامل بر روی آخرین سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود و به کاربران یک اسلات کارت microSD برای فضای ذخیره سازی اضافی ارائه می دهد. رندر موتو G22 مزایای بسیاری دارد.

مشخصات موتورولا Moto G22 لو رفت

موتورولا به زودی گوشی هوشمند اقتصادی جدیدی را عرضه خواهد کرد. موتورولا Moto G22 در دست ساخت است و انتظار می‌رود در روزهای آینده تاریخ عرضه آن مشخص شود. این تلفن در چندین وب‌سایت گواهی‌نامه مشاهده شده است که نشان‌دهنده عرضه قریب‌الوقوع آن است. موتورولا در حال حاضر کاملاً در تاریخ عرضه Moto G22 است. در همین حال، برخی از جزئیات کلیدی گوشی هوشمند ارزان قیمت آینده به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

رندر موتو G22

قبل از عرضه رسمی، مشخصات کلیدی G22 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. افشای اطلاعات جدید توسط Nils Ahrensmeier، راهنمایی‌کننده ادعا می‌کند که این گوشی دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت است. کارشناس اطلاعات باتری، نمایشگر و جزئیات عملکرد دستگاه را نیز فهرست کرده است. بیایید نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و سایر جزئیات موتورولا Moto G22 بیندازیم. رندر موتو G22 مشخصات منحصر به فردی دارد.

این مطلب را هم ببینید
ابتکار جدید سامسونگ برای کاهش هزینه تعمیر موبایل با استفاده از مواد بازیافتی

موتورولا Moto G22 را به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید 4G در بازارهای مختلف عرضه خواهد کرد. در حال حاضر هیچ خبری در مورد عرضه این دستگاه در هند وجود ندارد. در همین حال، مشخصات فاش شده تا کنون نشان می‌دهد که این گوشی از پردازنده MediaTek Helio G37 انرژی می‌گیرد. این چیپست احتمالا نسخه بهبود یافته چیپست G35 است که یک پردازنده سطح پایه است.

رم این گوشی چقدر است؟

این پردازنده با 4 گیگابایت رم جفت خواهد شد. کاربران 64 گیگابایت حافظه داخلی دریافت خواهند کرد. باید از افزایش فضای ذخیره سازی از طریق کارت microSD پشتیبانی شود. این گوشی هوشمند مقرون به صرفه دارای پنل IPS LCD است. این صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح HD + 720 در 1600 پیکسل خواهد بود. نکته قابل توجه، به گفته Tipster، از نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی خواهد شد. رندر موتو G22 رم قدرتمندی دارد.

در پشت، تنظیمات دوربین سه گانه وجود خواهد داشت. این گوشی دارای سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. همچنین یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و میدان دید 118 درجه وجود خواهد داشت. دوربین سوم دارای سنسور 2 مگاپیکسلی است که احتمالا برای عکاسی ماکرو یا سنجش عمق است. این گوشی دارای سنسور دوربین جلو 16 مگاپیکسلی خواهد بود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. در حال حاضر هیچ خبری در مورد پشتیبانی از شارژ سریع وجود ندارد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با رندر موتو G22 آشنا کنیم. وزن دستگاه حدود 185 گرم خواهد بود. آندروید 12 را از جعبه اجرا خواهد کرد. منبع اطلاعات همچنین اشاره می کند که قیمت این گوشی حدود 200 یورو خواهد بود که تقریباً 17000 روپیه است. این در سه رنگ سفید، آبی یخی، مشکی کیهانی عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد گوشی هوشمند آینده موتورولا چیست؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *