آموزش و ترفند ها, موبایل و تجهیزات جانبی

گرافیکی ترین بازی های موبایل

گرافیکی ترین بازی های موبایل

شاید برایتان جالب باشد که با گرافیکی ترین بازی های موبایل آشنا شوید. بازی‌های موبایل به یک تجارت پررونق تبدیل شده‌اند، و اینها برخی از گرافیکی‌ترین عناوینی هستند که می‌توانید در دستگاه اندروید خود بازی کنید. بازی های موبایلی به رشد خود ادامه می دهند و چیزهای بیشتری از Candy Crush در آن وجود دارد. همه گهگاه زمان زیادی در اختیار دارند، و از این دست ها اغلب برای انجام بازی های موبایلی استفاده می شود که در حال حاضر محبوب ترین شکل بازی هستند (چه بخواهید یا نه). برخی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای جهان در دستگاه‌های دستی رشد می‌کنند و توسعه‌دهندگان توانایی‌های فنی تلفن‌ها و تبلت‌ها را به حداکثر می‌رسانند. گرافیکی ترین بازی های موبایل را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشترین دانلود بازی های موبایل

با جدیدترین دستگاه‌هایی که با 8 تا 12 گیگابایت رم و پردازنده‌های هشت هسته‌ای عرضه می‌شوند، قدرت زیادی در داخل این دستگاه‌های کوچک وجود دارد. برای انجام این بازی‌ها لزوماً به یک گوشی یا تبلت رده بالا نیاز ندارید، اما اگر می‌خواهید بهترین گرافیک آن‌ها را ببینید، مطمئناً به آن نیاز خواهید داشت. فقط مطمئن شوید که یک شارژر در دسترس دارید زیرا این بازی ها باتری شما را تمام می کنند.

گرافیکی ترین بازی های موبایل

آخرین پلتفرمی که هر کسی در عصر بازی های مدرن در نظر می گیرد، تلفن های همراه هستند. به هر حال، این گوشی‌های هوشمند ممکن است یکی از شگفت‌انگیزترین انواع فناوری در حال حاضر باشند، اما بیشتر مردم هنوز احساس می‌کنند مدتی باقی مانده است تا این گوشی‌ها به اندازه کافی قدرتمند شوند تا گرافیک‌های پیشرفته تبدیل به معمول شوند. با این حال، نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که برخی از این گوشی‌های هوشمند با برخی بازی‌های با ظاهر شگفت‌انگیز به حداکثر رسیده‌اند و بهترین‌های این دسته در اینجا ذکر شده‌اند. گرافیکی ترین بازی های موبایل را با ما تجربه کنید.

Infinity Blade 3

آخرین حمله هیرونوبو ساکاگوچی به صحنه JRPG نیز در نوع خود کاملاً جذاب است. Fantasian یک بازی درخشان است که بیشتر طرفداران این سبک قطعا باید آن را بررسی کنند. محیط های درخشان از قبل رندر شده بازی به همراه سبک هنری شگفت انگیز آن یکی از زیباترین بازی های اپ استور را به وجود آورده است. سبک بصری مدرن آن قطعا به این معنی است که تنها سیستم های پیشرفته می توانند این بازی سخت را اجرا کنند.

این مطلب را هم ببینید
روش انتقال چت های واتساپ از آیفون به گوشی های اندروید

بازی هایی مانند Flappy Bird بر اساس ایده گیم پلی خود پیشرفت می کنند. دیگران در عوض با گرافیک خود تحت تاثیر قرار می دهند. در اینجا می خواهیم چند بازی اندروید و iOS را با بهترین گرافیکی که در سال 2022 پیدا کنید به شما معرفی کنیم! این بازی نیز جزو گرافیکی ترین بازی های موبایل است.

ما آخرین بار این لیست را حدود یک سال پیش به روز کردیم، بنابراین وقت آن است که دوباره این سوال را بپرسیم. کدام بازی های اندروید و iOS بهترین گرافیک را در سال 2022 دارند؟ اگر می‌خواهید پاسخ را بدانید، مجموعه گرافیک‌های بازی‌های شگفت‌انگیز ما را در پلتفرم‌های اندروید و iOS بررسی کنید.

مرکز بازی NextPit

برای سال 2022 ما جدیدترین نسخه‌های منتشر شده را اضافه کرده‌ایم که برخی از بهترین گرافیک‌هایی را که می‌توانید در بازی‌های موبایل در اندروید و iOS پیدا کنید، ارائه می‌کنند. ابتدا، می توانید ده توصیه برتر ما را برای بهترین گرافیک در موبایل پیدا کنید. اما این همه اش نیست. جدای از انتخاب اولیه ما از ده گرافیک برتر اندروید و iOS، لیست دومی را نیز با سایر بازی های گرافیکی زیبای گوشی های هوشمند آماده کرده ایم.

این لیست نمی تواند همه را راضی کند زیرا ترجیحات همیشه ذهنی هستند. ما نظر خود را در مورد بازی ها شکل می دهیم و همچنین به لیست های مشابه دیگر برای مقایسه نگاه می کنیم. البته، خوشحالیم که بازی هایی را که به نظر شما شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند، توصیه می کنیم. ببینید آیا این لیست از بازی‌های با بهترین گرافیک را دوست دارید یا خیر. گرافیکی ترین بازی های موبایل را به شما معرفی می کنیم.

گرافیکی ترین بازی های موبایل

PUBG بدون شک یکی از محبوب ترین بازی های اندروید در حال حاضر است. بله، ممکن است این بازی توسط COD Mobile از بهترین موقعیت تیراندازی از لیست بهترین بازی‌های FPS ما خلع شده باشد، اما وقتی صحبت از گرافیک به میان می‌آید، رقابت را از آب بیرون می‌کشد. اما به زودی بیشتر در مورد آن. PUBG Mobile یک بازی بتل رویال است که شما را در برابر 100 بازیکن دیگر در یک نقشه باز بزرگ قرار می دهد. هدف شما؟ برای اینکه آخرین تیم ایستاده باشم! همانطور که مرزهای اطراف شما بسته می شود، باید غارت کنید و از دشمنان خود پیشی بگیرید تا آنها را بکشید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی تبلت M7 لنوو

پابجی چیست؟

PUBG جدیدترین نسخه اضافه شده به این فرنچایز است و بنابراین تعدادی از بهترین گرافیک هایی را که می توانید در موبایل پیدا کنید ارائه می دهد. دارای سایه های روشنایی جهانی است و جزئیات بهتر از همیشه به نظر می رسند. شما می توانید شیشه ها را بشکنید، وسایل نقلیه را منفجر کنید – و آنها را در محیط های بسیار دقیق رانندگی کنید. بازی جدید همچنین گیم‌پلی سریع‌تری را با موضوعی آینده‌نگر ارائه می‌دهد که به این معنی است که اساساً می‌توانید یک مسابقه را در 20 دقیقه به پایان برسانید. بنابراین اگر به دنبال تیراندازی با بهترین گرافیک در اندروید هستید، PUBG: New State جایی است که باید به آن نگاه کنید. گرافیکی ترین بازی های موبایل بسیار جذاب هستند.

Genshin Impact در سال گذشته به خوبی رشد کرده و محتوای عالی دریافت کرده است. این یک بازی است که من همیشه دوست داشتم از آن برای بررسی عملکرد گوشی های هوشمند جدید استفاده کنم. این عنوان که یک عنوان اکشن RPG با مکانیک گاچا است، شباهت کمی با “Zelda: Breath of the Wild” دارد، بدون اینکه هیچ گونه کپی برداری مستقیمی انجام دهد.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با گرافیکی ترین بازی های موبایل آشنا کنیم. شما در میان مراتع بی پایان می دوید، راه خود را از میان کوه ها طی می کنید، در سواحل قدم می زنید، یا در قلعه ها و شهرها قدم می زنید. در گرافیک خارق العاده چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد

1 دیدگاه در “گرافیکی ترین بازی های موبایل

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *